Motivy vyvedené v růžové a černé barvě pracují v nadsázce s motivy slavných osobností klasické hudby. Vedle Antonína Dvořáka tak v kampani figurují Johan Sebastian Bach, Bedřich Smetana, Gustav Mahler či Wolfgang Amadeus Mozart. V minipříbězích postavených na naivních slovních hříčkách například Antonín Dvořák popíjí kávu servírovanou Bedřichem Smetanou se slovy „Je libo Smetanu?“. Antonína Dvořáka s J. S. Bachem na zádech zase provází text „Bacha na Dvořáka“.
„Street art je jazyk mladé generace a věříme, že naše vyobrazení osobností klasické hudby jinak, než jsme zvyklí, zaujme i pobaví,“ říká David Suda, zástupce agentury VCCP, která kampaň na podporu Klubu mladých festivalu Dvořákova Praha vytvořila. Účast v klubu dává lidem do 26 let mimo jiné možnost navštívit festivalové koncerty za výrazně nižší vstupné.
Dvořákova Praha (8. – 20. 9. 2013)8. září / Lužany: LUŽANSKÁ MŠE ANTONÍNA DVOŘÁKA |
S vizuálními stylizacemi věhlasných skladatelů je v hlavním městě možné setkat se na patnácti místech - kampaň využívá legální plochy pro street art (např. v Chotkově ulici, u tramvajových zastávek Těšnov na Florenci či Nádraží Modřany) i billboardy (u metra Skalka, či u obchodního centra Luka. Fotografie jednotlivých motivů průběžně zveřejňovány na facebookových stránkách Dvořákovy Prahy.