S nápadem přišel obchod Albert, chtěl vytvořit skládací nákupní tašku, kterou bude moci odměnit zákazníky za nákup nad tisíc korun. "Před samotnou akcí jsme vypsali výběrové řízení, jehož se zúčastnilo několik designových studií a z něhož vyšlo vítězně právě studio Boa design. Jejich návrh nákupní tašky přesně odpovídal našim požadavkům na praktičnost a funkčnost," říká Simona Ceidlerová ze společnosti Ahold, která síť supermarketů Albert provozuje.
Tašky byly vyrobeny z lehkého materiálu a měly jednoduché stahování, díky němuž se daly složit do malého balíčku. Při vytváření návrhu byl kromě designu důraz kladen hlavně na funkčnost a cenovou dostupnost. Barvy pak odpovídaly korporátním barvám Albertu, tématiku nakupování designéři podpořili potiskem se symboly jídla.
Studio Boa si spolupráci s obchodním řetězcem Albert pochvaluje. "Spolupráce byla velice příjemná. Vzniklo i pár dalších návrhů, které by se měly v brzké době dočkat realizace." Pozitivně akci hodnotí i Albert, který od Velikonoc rozdal několik set tisíc tašek.