Středa 17. dubna 2024, svátek má Rudolf
130 let

Lidovky.cz

Diskuze

Halík: Z reality show se mi zvedá žaludek

Je to poprvé po roce 1989, kdy nevím, zda půjdu volit. Nevím, co je tím nejmenším zlem, říká sociolog Tomáš Halík.
Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

miri

14. 1. 2006 7:56
skepse není na místě
Mám takové tušení, že pro člověka ještě nenastala taková chvíle. aby nemohlo být ještě hůř. Dnešní stav věci kolem nás můžu nazvat závěrem jedné Krilové písně ... "ne nejsme na kolenou, ryjeme držkou v zemi." Ale i když ryjeme držkou v zemi, ještě můžeme svobodně dýchat. 
0 0
možnosti

lutic

14. 1. 2006 7:12
naši nepřátelé jsou stále stejní:
usové,Němci a katolická církev.Mění se pouze pořadí a problémy nastávají,když se seskupují-
Putin v Německu a Vlk v Bavorech..
0 0
možnosti

gicin

9. 1. 2006 16:58
Hari Óm In Jesus Name !
0 0
možnosti

Jindra

9. 1. 2006 17:06
Re: Hari Óm In Jesus Name !
Ty ses nám nějak zasekla, ty bývalá osobo samostatně výdělečně činná. Kui do čuk tuk is Yesus Name.  Ea terui ééé?
0 0
možnosti

rozmáznou to konkurenční TV?

9. 1. 2006 16:39
Uvolnete se J Krause = DRZÁ 100% KRÁDEŽ show Jay Leno, plus NEPOTISMUS jako Ceaucescu
Jak (nejen Petr Štěpánek na svých webových stránkách) lidé začínají upozorňovat, že Jan Kruas drzým "tvůrčím způsobem" totálně okopíroval americké "late night shows", konkrétně show Jay Leno. Scéna absolutně stejná, stejná, stejně velká sofa pro hosty, na stejném místě vedle ní stejný bytelný stůl pro talkmajstra. Za sofou stejná cihlová stěna. Pozadí, stejně oprásknutá jako prosklená stěna s okny a scénami "světel nočního velkoměsta". Stejný industriální charakter kulis. Talkmajstr přichází stejně středem scény, hudba hraje, Kraus udělá - uhodli jste - zase stejně jako Jay Leno (resp. Johny Carlsonovi) UKRADENÉ gesto rukou: "šmytec, stop". Stejně jako Leno Klaus reaguje na "aktualitu dne" a pak, stejně jde za stůl, kde stejně do TV kamery na stejný stojánek na stole předkládá stejné "rarity" z tisku, se stejně vtipnými komentáři. Stejně jako Leno "impulsivně" tu a tam některou stránku hodí stejně za sebe se stejnými slovy "toto nééé". A pak stejně uvádí prvního hosta, který sedí na stejné straně sofy, za stejným postranním opěradlem. A když přide druhý host, první si stejně přesedne na sofě dál. Ano, jediné, co na Krausově show není oprásknuté je to, že show je zadarmo celorepubliková propaganda pro jeho genetickou kopii, která pateticky, ale, jsa moderna (počítá s výdělky ve světě?) "zpívá" anglicky. Tak nestoudný nepotismus neměl ani Ceaucesku. Doufám, že právníci show Jay Lena nesledují ČT1. Ale vím, že až u nás se stejným show začne někdo jiný, Kraus, ČT1, režizér (co se včera na TV vytahovali v "pohledu do zákulisí" tototo plagiátu) by se asi soudili, že Krausovi a ČT tito ukradli tvůrčí produkt. Hanba, hanba Krausovi na věky! Nejsledovanější program ČT1 je protizákonná, stíhání hodná krádež!
0 0
možnosti

edith

9. 1. 2006 17:15
Re: Uvolnete se J Krause = DRZÁ 100% KRÁDEŽ show Jay Leno, plus NEPOTISMUS jako Ceaucescu
Neopruzujte už s tím blábolem. Stejně to sledovanost zmiňovaného pořadu nesníží.
0 0
možnosti

Jan

8. 1. 2006 23:29
Na co Tomáš Halík velice rád zapomíná: "REKATOLIZACE SHORA A REBOLŠEVIZACE ZDOLA: STRATEGIE K DOSAŽENÍ NEMĚNNÉHO CÍLE VATIKÁNU - MOSKVY - BRUSELU CENTRALIZACÍ INFORMACÍ A MYŠLENEK"
Na co Tomáš Halík velice rád zapomíná: "REKATOLIZACE SHORA A REBOLŠEVIZACE ZDOLA: STRATEGIE K DOSAŽENÍ NEMĚNNÉHO CÍLE VATIKÁNU - MOSKVY - BRUSELU CENTRALIZACÍ INFORMACÍ A MYŠLENEK":
0 0
možnosti

gicin

8. 1. 2006 23:48
Re: Na co Tomáš Halík velice rád zapomíná: "REKATOLIZACE SHORA A REBOLŠEVIZACE ZDOLA: STRATEGIE K DOSAŽENÍ NEMĚNNÉHO CÍLE VATIKÁNU - MOSKVY - BRUSELU CENTRALIZACÍ INFORMACÍ A MYŠLENEK"
S mnohým souhlasím po stránce institucí. Boha však ani bolševické ani vatikánské či žádné jiné instituce zničit nemohou. Protože on je tou jedinou, neduální Realitou, řekl bych společně s Janem Ámosem Komenským - Centrem securitatis, Hlubinou bezpečnosti. A TEĎ UŽ BUDU TICHO. HOWG :-) aspoň zde na tomto chatu
0 0
možnosti

Havlík

8. 1. 2006 21:02
Manipulace s veřejným míněním horší jak za vlády KSČ
Víru v Boha zasévá  mezi lidi náboženství po tisiciletí. Každé náboženství něco jiného. Nikdo, nikde, nikdy objektivně nedokázal , že Bůh existuje. Pokud někdo staví na odiv svojí neschopnost pochopit svět  takový jaký skutečně je,  jak to činí byť kultivovaným způsobem pan Halík , tak je to manipulace s myšlením lidí. Jistěže tato manipulace mnoha lidem vyhovuje včetně těch manipulovaných. To ale neznamená, že je to pravdivé hodnocení přírody , života a společnosti  na zemi.  
0 0
možnosti

gicin

8. 1. 2006 23:26
Re: Manipulace s veřejným míněním horší jak za vlády KSČ
Máte pravdu, nicméně z toho Nikdo, Nikde, Nikdy bych zkusil vyjít a definovat Boha negací: "Kdykoliv zmizí vše, co má jakýkoliv tvar, pak jediné, co zůstává, je Bůh." Jinými slovy, cokoliv podléhá proměně, má nějaký tvar - např. tělo, myšlenka, vjem, to vše přichází a odchází.Takže cokoliv, co podléhá proměně, není Bůh, není to Pravá Skutečnost a tudíž ani Pravá Realita. Existuje však něco, jakýsi věčný svědek těchto přeměn, který to pozoruje. "Bůh je jako Pozorovatel Pozorovatele". No a je možné ho v sobě meditací najít. A máte pravdu, že objektivně to dokázat nejde, kdyby to šlo, už by dávno, dávno, dávno byl na Zemi ráj ..... jediná opravdová modlitba by prosvětlila vše na věky věků .... čin Ježíše Krista to provedl, nicméně neodstranil Zlo jako takové, tím by zanikl svět, zánikem duality Jin a Jang, jen svým činem poskytl záruku, že všechno je v dobrých rukách Otce ......... a tak, jako se dítě nestará o to, co se stane s hovínkem v nočníčku, které otec samozřejmě vynese, podobně o nás je postaráno naším Otcem - i to je sdělení o přijetí kříže .... abychom se netrápili, co bude až nebudem nebo co bude až SKORO už nebudem, protože NÁŠ kříž se změní v ........no asi tak nějak
0 0
možnosti

Pavel

8. 1. 2006 14:23
Od jednotlivce ke společnosti
Názory pana T.Halíka většinou vystihují díky jeho erudovanosti náladu ve společnosti.Dokázal to již T.G.Masaryk,který byl taktéž profesorem sociologie.Jednotlivci jejich formátů jsou schopni řídit společnost a určovat
směry,kterými by se měla ubírat.V současné době je pan Halík schopným duchovním vůdcem,protože problém české společnosti má především rozměr duchovní zanedbanosti!Skutečně poctivě žitý život s duchovním rozměrem má za následek odduševnění člověka,který pak smýšlí hlavně "nadpozemsky" a je schopen se vyjadřovat kultivovaně k druhým lidem.Přízemní myšlení na základě teorie pudovosti má za následek vyjadřování vulgární se záměrem ponížit druhého člověka -bližního.V takové fázi se bohužel nachází velká část české společnosti,díky zanedbanému duchovnímu rozměru lidské psychiky.Proto si také dokážu představit v budoucnu českého prezidenta z řad duchovních,panem T.Halíkem počínaje!
Česká společnost je také společností duchovních potomků Mistra Jana Husa,blahé paměti,a tak je třeba neustále proti "neřestem" protestovat .A zvláště proti zpupné "vrchnosti"!
0 0
možnosti

Kulak Vata

8. 1. 2006 14:39
Re: Od jednotlivce ke společnosti
To určitě. Duchovním potomkem Husa se necítím. To by bylo dost špatný. Zpupnou vrchnost jste si zvolili.
0 0
možnosti

Jindra

8. 1. 2006 10:40
Jindra
Víš Gricine, v dost věcech máš pravdu ale systémově se mýlíš. Je vidět že jsi nikdy nevedl ani malou soukromou firmu. Je to z 80% jinak. Taky si uvědom co je v tomto státě za zaměstnanecký materiál a jaké návyky má od komunistů (odpovědnost, nasazení, přemýšlení o práci, slušnost, vzdělání, zručnost atd.). Můžu ti říci že z 10ti lidí je 5 nepoužitelných, 4 pracují na pokyn a 1 stojí za něco. Podnikat samozřejmě nikdo nemusí ale na úřady všichni nalézt nemůžeme. Žejo.
0 0
možnosti

gicin

8. 1. 2006 18:47
Re: Jindra
Mýlíš se, kdysi rok OSVČ, samostatné vedení jednoduchého účetnictví a samostatné zpracovávání daňových prohlášení... dál nemám zapotřebí vše rozvádět ....
0 0
možnosti

gicin

8. 1. 2006 0:54
A ještě jednou bubeníček
(melodie Tluče bubeníček, tluče na buben) 1) Leze hřebeníček, leze z hrobu ven. Svolává bolšány, soudruzi pojďte sem! Spojíme své síly s ptáky, KDÚ přiberem taky, zombie pojďte ven! My Modrou cestou jdem! 2) Vraťte inženýři, vraťte tituly. Za to že z Lenina státnice byly. Ze všech našich pionýrek, ze všech jejich malých dírek, rudí debili, mozky vymyli. (melodie Tluče bubeníček, tluče na buben) 3) S celou generací, pryč do důchodu. A nomenklatůře dát jenom vodu. Hned bude všude práce dost, stačí nám jen postavit most do nebeskejch bran, tam míří hejno vran. 4) My jsme národ zmetků, samej bolševík. Už i Svatej Václav Němcům žral šťovík. Vaška z Hradu vykopejme, Mašína místo něj dejme. Mašína na hrad. Uměli se prát! (melodie Tluče bubeníček, tluče na buben) 5) Žižka, gauner, lapka, to byl bojovník. Ten by ze soudruhů udělal cedník. Vyprášil by katolíky, Modré ptáky s nima taky. Mašína na hrad. Ten se uměl rvát! 6) Leze Hřebeníček, leze z hrobu ven. Vzpomíná na krásný revoluční sen. Založíme zas Milice, indiánské koalice, Mašíny na Hrad, a všechny vypráskat! (melodie Tluče bubeníček, tluče na buben) 7) Vrať se, bolševíku, vrať se do hrobu ! Nepokoušej víc už Matku přírodu. Dej si rum s modrými ptáky,S lidovci jdi na Zdrávasy, vrať se do hrobu, nikdy víc bu,bu,bu ! 8) I ten známej Ferda, správnej mravenec, rudá bába šlápla, dnes dostal věnec. Za to že na svým šátečku, měl překrásnou černou tečku tak šel do hrobu, dík KSČ svrabu. (melodie Tluče bubeníček, tluče na buben) 9) Dneska není u nás nikdo pravičák, každej ten co přežil je jen levičák ! Z toho plyne poučení ČSSD levá není, je strana pravější pokud je mravnější. 10) Dobře už to ví celá země česká, kdo je Rudá lůza v Adventu dneska ! Modrej pták tam na obloze, červená třešeň v ouvoze, s modlitbou katolík, ten středověk nesvlík !
0 0
možnosti

Jindra

8. 1. 2006 10:42
Re: A ještě jednou bubeníček
Máš to pěkne pomotané dohromady. Z toho se nevymotáš, máš to pomotané v samém gruntu myšlení. Pleteš si černou s bílou, modrou s červenou, levou s pravou.  
0 0
možnosti

gicin

8. 1. 2006 0:51
K dotazu, co je to bolševismus
Přátelé, ani já již nemám čas sledovat nitě zde, proto končím, přijdu se podívat již jen na přední stránky zítra a za pár dnů. Ale ještě: BOLŠEVISMUS JE NÁSILNÉ ZLO, KTERÉ VNITŘNĚ NEPŘIJMEME. Bolševismus je podmnožinou množiny zla v našem pro nás skutečném duálním světe, jinak fenoménu iluze naší mysli. (prapůvod bolševismu je v okamžiku, kdy jeden opičák bafnul šutr a máznul s ním druhého Nehomoopa, aby mu ukradl a sežral sebranou housenku. To byla agrese z vlivu jeho stravy, protože sežral předtím pár potkanů, tedy maso.....Pokud ho druhý op při obraně housenky zabil, je třeba individuálně rozebrat odlišnou srst vítězných Nehomoopů, posoudíme tak vlivy přírodního prostředí na jejich obranu :-))
0 0
možnosti