Středa 24. dubna 2024, svátek má Jiří
130 let

Lidovky.cz

Diskuze

Obří výluka končí. Další začne

Po tříměsíční výluce otevřel včera dopravní podnik křižovatku Palackého náměstí. Slavit je ale předčasné. Dnes v osm večer se totiž zavírá náměstí Karlovo.
Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

frower

25. 10. 2007 11:21
Bezva

Ale nejdřív její představitele i se osazenstvem Strakovky na Bory a potom celou Prahu. Z náměstí udělat parky a dětská hřiště.:-D;-D

0 0
možnosti

Mejla

25. 10. 2007 9:26
Opravy kolejí jsou obrovským a nekonečným zlatým dolem a tramvaje do centra Prahy nepatří.

Pražácí si už zvykli na denní a nikdy nekončící přeskakování příkopů, výkopů předkopů a zákopů. V úzkých pražských uličkách by daleko lepší službu dělaly trolejbusy - tiché, pohotové a mobilní a hlavně nevyžadující speciální podloží a koleje. Je tomu tak i v jiných městech. Jenže tím by hlavně pražští výrobci tramvají a "opraváři" kolejí přišly o skutečně pohádkové zisky.............

0 0
možnosti

rjl

25. 10. 2007 10:26
Re: Opravy kolejí jsou obrovským a nekonečným zlatým dolem a tramvaje do centra Prahy nepatří.

svatá pravda!! pryč s těmi vlaky z ulic

0 0
možnosti

ceska nevzdelanost

25. 10. 2007 9:24
tohle nebyla zadna obri vyluka...to byla oprava 500 m koleji!

ale byla to ukazkova prace ala ceske zlate rucicky - 1 kolben obcas neco delal a 5 pricumovalo. Nikdo nic nekontroloval, hlavne kdyz cas bezi.... a to je v cesku problem vzdy. Cesko bude slavit 2810 svuj statni svatek (den rozkradani 1918) a mozna by nebylo od veci se zacit bavit o jeho zruseni a  o pripojeni k nejakemu civilizovanemu statu - Polsko,Rakousko. Nemecko ne-ty nas nebudou chtit jako zaostale slovany

0 0
možnosti

Český Honza

25. 10. 2007 11:22
Re: tohle nebyla zadna obri vyluka...to byla oprava 500 m koleji!

Osobo, vy jste nehen nevzdělanec, ale hlavně hlupák. Přečtěte si po sobě co jste napsal za blábol.

0 0
možnosti

Cizinec Nenasinec

25. 10. 2007 8:56
Korupce a spatna kvalita

Zil jsem v nekolik evropskych statu, vzdy ve velkomestech, a nikde jsem nevidel tolik casty opravy a tolik dopravnich omezeni a vyluk jako v Praze. Domnivam se ze je hlavni duvod rozsahla korupce, jak na magistratu a mestskych castech, tak i v ruznych statnich a polostatnich podnicich (vcetne, pravdepodobne, MHD), teda tzv. kickback system kvuli kteremu se zkorumpovanym statnim urednikum, politickym predstavitelum a manazerum vyplati cim casteji objednavat zakazky u firem ktere jim vyplaci procento (a tak muzeme videt jak se stejna ulice kopa nebo opravy kolej provadi kazdych par let,). Samozreme, kvuli tomu je tolerovana a vlastne primo podporovana  velmi spatna kvalita oprav, coz vytvari sekundarni duvod pro casta omezeni obcanu, teda fakt ze je i tam kde neni korupce (coz je ve mestskych a vladnich zakazek v CR opravdu vzacna vyjimka), standard kvality tak spatne dodrzovan ze se pak musi opravovat mhohem driv nez by normalne bylo nutne (a samozreme za mnohem vetsi peniza). Mne takove ignorovani potreb obcanu vadi snad i vic nez sama korupce: panove nejen ze kradou penize danovych poplatniku, ale ani neumeji vymyslet nejaky elegantni zpusob aby to delaly bez neustaleho dodatecneho obtezovani obcanu Prahy, ktere poslednich par let dosahlo uplne neprijatelnou a neunosnou uroven.

0 0
možnosti