Úterý 23. dubna 2024, svátek má Vojtěch
130 let

Lidovky.cz

Diskuze

Kraj chce R 43 jen přes Bystrc

Spor o trasu silnice R 43 graduje. Představitelé Jihomoravského kraje se snaží přesvědčit odpůrce o tom, že alternativní trasa Boskovickou brázdou nemá smysl. Podle všeho marně.
Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

tom-statl44

15. 11. 2007 0:54
obchvat kolem Brna

Si myslim ze je v dnesni dobe nutnost,vzhledem k mnozstvi dopravy.Ta musi pryc z mesta!! A kamiony na zeleznici jako ve Svajcu!!Vzhledem k situaci Brna a jeho kopcoviteho,zalesneneho okoli je tento projekt jiste nelehky uskutecnit,ale neni nemozny.Asi by bylo dobre z hlediska ochrany prirody a obyvatel,vezt trasu Kninicky pres Bystrc protihlucnym tunelem,jako v jinych zemich,po stare dalnici k D1,!tu pak protahnout k Videnske pres Modrice,D1 Chrlice pod letistem,u Slapanic napojit zpet na D1,a do Brna na Ostravskou vypadovku.Jakasi forma velke podkovy  ....R^   Ta by nejen Brnu odlehcila,ale i te parodii na tangencialu,tedy mestky dalnicni transit.Mezi Bohunicemi a Slatinou se jedna o spatne a nebezpecne reseni pruhu,neodpovida dnesnimu standartu,a je prilis uzka.Ostatne by mohli Polaci cestujici z Vidne volit cestu uz u  Modric,jestli pojedou na zapadni stranu obchvatu(Ostrava),nebo na vychodni stranu(Svitavy,ta je momentalne obtizna) O tomto reseni by se melo vazne uvazovat,;-) zabyvam se temito vecmi velmi vazne a sleduji  kartografie,djeni dopravnich reseni ve svete a take jsem si jich paar projel.Pro Brno jen to nej!!spicovjejsi a at zije hantec,totj brnenska identyta 

0 0
možnosti

lada

7. 11. 2007 13:58
Proc ne misto Brna truck centrum?

D1 na jihu - cca 50000 aut/den. R43 ze severu - cca 30000-40000 aut/den.

Logisticke centrum a truck centrum u prehrady - vzdyt je stejne zelena.

Pak uz jen doporucuji parkoviste misto nam.Svobody a Luzaneckeho parku.

R43 protahnout z Bystrce pres Komin, Jundrov a Pisarky k vystavisti.

Mejte se hezky Brnane. Ja jdu bydlet jinam.

0 0
možnosti

Karel

5. 11. 2007 12:29
Škoda,

že se paní ing. Drápalová (a celá SZ) dostali do situace, kdy jen vše boří, jedno jestli R43, ŽUB, nebo třeba horkovod z Dukovan. Přesto si u jmenované myslím, že to opravdu "myslí upřímě".  Bohužel. A druhé bohužel patří tomu, že si z podobných zjednodušujících výroků dělají žurnalisté koření do svých článků.

0 0
možnosti

Libor

2. 11. 2007 23:30
R43

Myslím, že by se měla současná Hitlerova dálnice propojit, postavit protihlukové stěny jako jsou u Bohunické dálnice a bylo by po problému. Podle mého názoru postavením dálnice se v této části nic moc nezmění. Aut nebude jezdit o moc víc, takže se nic neděje a nemusíme zbytečně protestovat.

0 0
možnosti

Ferenc

2. 11. 2007 11:40
pro futuro

Problém je jen odhlučnění, Není jiné cesty.

Městem bych protáhl moderní bulvár ve tvaru podkovy , procházející od Bystrce, přes Výstaviště s přiblížením se k tečně dálnice od Prahy a stoupající někam k Židenicím. MOžná by vznikla i nová varianta pro umístění nádraží a spojení s letištěm. a možnost vzniku nových dílčích center. Dopravu uvnitř podkovy by mělo řešit metro, kterému se v budoucnu město snad nevyhne a jeho trasy by mohly paprskovitě. překonat bulvárem vymezený prostor.

Využití prostoru mezi dnešním nádražim a bulvárem vedoucím jižněji bych podrobil přehodnocení. Prostor na ose města s vysokou dostupností by možná volal po jiném využití. Zdrženlivost je na místě stejně jako v případě pražské Letné.

0 0
možnosti

Petr PATRYK

1. 11. 2007 15:53
trapaci

Misto osklive Hitlerovy dalnice, ktera Bystrc rozdeluje, bude postaven tunel, na jehoz strese bude park. Tedy Bystrc ma volbu dalnice nebo park a voli dalnici....

0 0
možnosti