Čtvrtek 25. dubna 2024, svátek má Marek
130 let

Lidovky.cz

Diskuze

Nevolte ani jednoho

Poté, co se prezidentský kandidát Jan Švejnar dal slyšet, že komunisté se změnili a jejich program se podobá programu socialistických stran v jiných zemích (podobně se utěšovali Benešovi lidé po roce 1945), bylo jen otázkou dní a hodin, kdy ho Klaus ještě přetrumfne. Stalo se tak v rozhovoru pro televizi Prima.
Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Mirek

2. 1. 2008 4:47
Pane Doležale, jste vedle jak ta jedle. To že Švejnar

emigroval nic navypovídá o tom, že by byl hrdinou, ale naopak mne napadá, že by v ČSSR nikdy maturitu nezvládl a proto před ní pláchl. V zahraničí totiž nebyly kladeny na maturanty takové znalostní požadavky, jako v té době na všech středních školách. Je otázkou, proč ho podporují USA, že by to byl radar, který je terčem nechutě českých občanů? Určitě to není fakt, že by chtěl být nadstranickým prezidentem. To by totiž žil tady i s rodinou, manželka i děti by mluvili všichni plyně česky a neměly by komunikační bariéry. Nafoukanost, s jakou přijely obě jeho grácie do České republiky a prohlašují, že jejich otec a manžel volby vyhraje svědčí o tom, že by mohla být i poslanecká sněmovna částečně uplacená, a to jsme se ještě nedostali k senátu. Fakt je, že Masaryk udělal pro Československo to, že vybojoval mezinárodní uznání nezávislosti Československa. Švejnar zatím neudělal pro Českou republiku vůbec nic. A proto takovéhoto přivandrovalce nechceme, protože nebylo hrdinstvím zdhnout za hranice a tam zpovzdálí pozorovat, jak se žije v ČSSR, ale bylo hrdinstvím zde zůstat a žít tady.

0 0
možnosti

Ales Kopriva

2. 1. 2008 10:30
Re: Pane Doležale, jste vedle jak ta jedle. To že Švejnar

Aha a jaky smysl by melo kdyby "obě jeho grácie" prijely a nafoukane prohlasovali ze Svejnar volbu prohraje?

Potom moc nechapu jaky vliv ma znalost jazyka rodinnych prislustniku na to ze JS by mel nebo nemel byt nadstranicky?

Somozrejme ze nejvetsi hrdinstvi bylo chodit k volbam a volit Narodni frontu ze? A na schuzich a nahlas rikat ze budujeme novy a spravdlivy komunismus a doma si potichu myslet neco jineho.

Co jeste vtipneho nam Mirek povi???

0 0
možnosti

Vlastimil.Kornas

1. 1. 2008 12:37
Volba Prezidenta

Pláčete na špatném hrobě.Lid na lidovkách prezidenta nevolí.A hned tak to nebude.Lid by přišel o komedii "volba prezidenta v parlamentu".

0 0
možnosti

mar

31. 12. 2007 12:56
nazor

klaus dostal profesora jen za to, ze byl predseda vlady, proto je pro nej svejnar profesurek. V USA to ale chodit s titulama trosku jinak. Co se tyce tech komunistu, tak je to naprosta pravda. Voli je temer 20 procent naroda a pokud mame na jednu stranu plnou hubu demokracie a na druhou stranu je chceme ignorovat, tak to proste nejde dohromady a dejou se tu skryta jednani a vyjednavani, viz Klausova minula volba. je na case prestat si myslet, ze hrozi dalsi komunisticka totalita.

0 0
možnosti

blumfeld

31. 12. 2007 11:52
Já bych sockám toho Švejnara na hradě i přál

my pravičáci na tom můžeme jenom vydělat, nicméně realita je taková, že Paroubek naoko podporuje Švejnara, jen aby se u příštích prezidentských voleb, které budou pravděpodobně přímé, mohl před voliči kasat, jak kdysi podporoval pravicového kandidáta. Švejnar slouží Paroubkovi jen jako bílý kůň k přilákání středopravicových voličů, nic víc. O tom, že nevyhraje, je už mezi sockomouši dohodnuto. Vítejte zpátky v realpolitice. R^

0 0
možnosti

jak Klaus zase otaci

31. 12. 2007 3:26
2003: Klaus: kdyz nevyhraju, pojedu do USA ucit na univerzit

Ten se detinsky snazi primitivnejsich spoluobcanu a volitelu "zabodovat" tim, ze z presne stejneho planu smeru kariery vulgarne, ucelove, podpasovym uderem, jako komunista a xenofob, ne liberal AntiSvejnar snazi "vinit" sveho vsestranne kvalifikovanejsiho soupere.

Jen nevim, zda doufa, ze nemame pamet nebo ze si stale myslime, ze jeho sluzby, jeho styl a nejruznejsi ostuda a skody, nejen v zahranici ale i doma, tim jaky styl a nazory reprezentuje jsou tim nejlepsim, co muzeme v teto dobe a v pristich peti letech od prezidenta republiky mit.

0 0
možnosti

Martin T.

30. 12. 2007 23:21
Pan dokonalý. Ještě, že ho máme.

Klaus nějak ztrací pevnou půdu pod nohama. Když jsem četl příspěvky v prvních diskuzích více lidí preferovalo Klause, teď se karta pomalu ale jiste otáčí. Četl někdo tu jeho Modrou a ne zelenou planetu? Je to hlavně sborník odkazů na cizí díla. Holt pan profesor Klaus je velmi zdatný klimatolog, odborník na EU a nějaký profesůrek z americké university se spoustou publikací v impaktovaných časopisech se mu přece nemůže rovnat ani na odborné úrovni. A hlavně si to v ČR vytrpěl kdežto pan profesor Švejnar se valel někde na pláži a tituly i s publikacemi mu pripluly od moře. Ještě, že máme pana presidenta co rozumí všemu.

0 0
možnosti

blumfeld

31. 12. 2007 12:15
Je neuvěřitelné

co si někteří mentálně slabší jedinci, pod dojmem stupidní diskuse štěkajících anonymů, dokáží vsugerovat.

0 0
možnosti

jm

30. 12. 2007 20:05
ANO KLAUS NEBO MICKEY MAUS MOHOU BÝT VYVOLENI

ANO KLAUS NEBO I MICKEY MAUS MOHOU BÝT VYVOLENI tajnou volbou českých vytlemených vyvolenců! Nejsou tak odpovědni ani svým voličům, ani partajním věrchuškám, které jim vyvolení do parlamentních komor zajistili! Volba ústavního činitele má být volena veřejnou volbou jako jsou zákony ústavní! Papoušící milí!

0 0
možnosti

Jarda

30. 12. 2007 16:59
ucim na US Univeriste

Klaus me svym postojem hrube urazi. Nema zadnou predstavu jak tvrda prace je obstat v konkurenci spickovych odborniku. Takhle muze mluvit pouze nekdo kdo dostal za nic profesuru na Vysoke skole ekonomicke a nema ani poneti o pomerech v USA.

0 0
možnosti

JJ

30. 12. 2007 17:44
Re: ucim na US Univeriste

Přesně tak.

0 0
možnosti

Alex

30. 12. 2007 16:18
Ekonomická emigrace

Většina emigrantů si prostě myslela, že je zde nikdo adekvátně neocení - prostě chtěli peníze, auta, barák, majetek. Z velké většiny v tom nebyl boj za něco nebo proti něčemu ale především boj za SEBE. To, že se nestal náměstkem ON ale někdo jiný někdo mohl brát jako urážku své cti, kterou není možno řešit jinak, než emigrací. Takovíto lidé pak všechny lidi ze své původní země nenávidí, protože jsou to ONI, kteří jim způsobili potíže a neumožnili jim bohatnout dostatečně rychle.

0 0
možnosti

Martin

30. 12. 2007 16:55
Re: Ekonomická emigrace

Svejnar nebyl plnoletej, vis co to znamena ?

Nechapu pitomce, kteri tento velmi zavazny fakt opomijeji.

0 0
možnosti

Ales Kopriva

30. 12. 2007 15:09
naprosty souhlas

Ackoliv ne vzdy s panem Dolezalem souhlasim, v tomto pripade je tomu zcela a bezezbytku. Tezko vybirat ze dvou citronu, ktery z nich je kyselejsi. Presto mam pocit, ze pan Švejnar neni tak samoliby a třeskutě "inteligentni" jako stavajici hradni pan. Otazka je, zda to neco znamena?

0 0
možnosti

Pavel

30. 12. 2007 23:44
Re: naprosty souhlas

Něco to znamená určitě, ale relevanci pro volbu prezidenta to asi nemá.

0 0
možnosti