Sobota 20. dubna 2024, svátek má Marcela
130 let

Lidovky.cz

Diskuze

Fangličkářství naruby

V Senátu se včera (už zase) projednával návrh novely trestního zákona, jíž má být zakázáno používání komunistických (a fašistických) symbolů. Dosavadní úprava hovoří jen obecně o propagaci hnutí směřujících k potlačení práv a svobod.
Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

pp

21. 1. 2008 12:03
Farizejské švejkoviny.

Já ne. Autor je dle mého názoru ubožák, stejně jako všichni naši zákonodárci.

Už od dob komunizmu je známo, že změnu nelze dosáhnout žádným zákonem či předpisem. Je třeba změnit myšlení lidí.Pak těhle nesmyslů nebude třeba. Ono to má ovšem háček. To by se taky musely odstranit důvody, proč takové projevy vznikají a navíc - hodně lidí by přišlo o svá teplá místečka. Mezi jinými i ti, co o tom píší, míst aby si všímali a hrabali do všech těch afér, které se už pro jejich počet a zainteresovanost mocných zametají pod koberce...

0 0
možnosti

Rika

21. 1. 2008 7:29
Souhlasím

s Vámi, pane Doležale.

0 0
možnosti

solitus

21. 1. 2008 6:14
agresivni pacifismus :)

Ze by priznivci Putina byli zrovna pacifiste? Nu, mozne to je. Ale zatim nepozoruji tendence vzhlizet k Rusku jako k oaze demokracie (bez ironickeho zabarveni tohoto terminu), ale pouze jako k obchodnimu partnerovi.

Opakem agresivniho pacifismu by mohl byt agresivni militarismus a s nim spojene neprimerene velke probushovske sympatie, ne?

A s tou vecnou kritikou naprosto souhlasim.

0 0
možnosti

Oldthinker

21. 1. 2008 10:38
Re: agresivni pacifismus :)

Pochopte, Radio Jerevan (Herr Dolezhal) zase splácalo všechno dohromady a dalo průchod vlastním frustracím. Komunisty nenávidí, budiž, to je erár. Putina také, tak ho přidal, Rusko také, a proto šup s ním do téhož pytle. Ti "agresivní pacifisté" jsou pak nejlepší ;-D Jsou to lidé, kteří si myslí, že humanitární vraždění a ničení nejsou atributy pokroku. Navíc nazývají agresi agresí, a to už je zcela neúnosné.

Hromada, kterou dneska splácal Herr Dolezhal je skutečně groteskní: Komunisté, Putin, "agresivní pacifisté", Rusko ... ;-D

0 0
možnosti

Našinec

19. 1. 2008 16:21
Kde je hrozba?

Největší nebezpečí pro naši zem představuje pseodoreforma v podání ODS!  Jediná trochu solidní vláda v polistopadové éře byla vláda Miloše Zemana.  Paroubek je bezcharakterní  prospěchář a Topolánek je nesmírně hloupý primitiv ovládaný jakýmsi Dalíkem. Chybí nám moudří a charakterní lidé ve vedení země!;-(

0 0
možnosti

Ada

19. 1. 2008 18:22
Re: Kde je hrozba?

Našinec for PRESIDENT!!!!!!!!!!! ;-D;-D

0 0
možnosti

jony

19. 1. 2008 17:39
Re: byl V.K. spolupracovnikem StB?

nebo http://www.literarky.cz hodne zajimave cteni !!!8-o

0 0
možnosti

Hlína

19. 1. 2008 15:28
Bohužel

státníci svobodného světa neuposlechli rad sira Winstona Churchille v roce 1946 ve Fultonu, kde žádal stažení sovětských vojsk ze střední Evropy, jinak SSSR hrozilo použití jaderné bomby. Páprdové se lekli, zalezli a uvolnili prakticky celý svět pro agresivní rudoprdelníky. Kteří dnes, po zavedení svobody slova, zneužívají k vypocování jejich trapných žvástů i zde v blogu.

0 0
možnosti

daveybacha

20. 1. 2008 15:56
Re: Bohužel

zatímco "západní" a "demokratické" síly v čele s USA vesele útočily od konce druhé světové války na jeden stát za druhým ;-P - prostě zbrojaři někde odbyt musí mít, no ne? Z čeho by pak byla "vysoká životní úroveň" tamnějších obyvatel? A to že občas musíme lhát lidem? Viděli jste film "Vrtěti psem"? A kdo přečetl 1984? Nebije vás do očí ta neuvěřitelná podoba s tím, co vidíme kolem sebe??? A vaše silná slova o "agresivních rudoprdelnících" ... jsou k smíchu když denně vidím, jak jsou státy "osvobozovány" ;-(

0 0
možnosti

odss

19. 1. 2008 2:25
Odss je extremistická strana bolševických synků,bývalých sva

Odss je extremistická strana bolševických synků,bývalých svazáků šířící ve společnosti nenávist ve stylu "poturčenec horší turka",bývalí stbáci, kriminálníci,zlodějíčci,svazáci-současní tzv."čeští ponikatelé"-bývalá zločinecká chátra ovládla stát-od té doby pod hlavičkou modré straky zcela úspěšně tunelují státní majetek.LTO,Harvardské fondy,Nova,banky,kampeličky,investiční fondy,pojištovny-a stamiliardy se z rukou státu stěhují do rukou odss

!!!!!!

0 0
možnosti

Ada

19. 1. 2008 18:23
Re: Odss je extremistická strana bolševických synků,bývalých

Tys taky chudáčku prodal knížečku Koženému? A tak nebreč, hlady neumřeš...;-D

0 0
možnosti

Vanek

18. 1. 2008 21:33
ODS

ODS je spolek politickych prostitutu ktery nechce "urazit"  pred prezidentskou volbou  nolsevicke gaunery. Ale co se rozcilovat, gauner ke gaunerovi seda!

0 0
možnosti

jony

19. 1. 2008 17:42
Re: ODS

zdravim Pane Vanek uz jste cetl http://www.literarky.cz pise tam Pan Vanous tak si to proberte 8-o!!

0 0
možnosti

Pepa

18. 1. 2008 20:56
Fangličkářství může být nebezpečné

Každé fangličkářství může být nebezpečné,když se jej ujmou fundamentalisté. Křesťanství mělo rovněž své stinné dějiny, když Ježíšovo učení lásky a snášenlivosti bylo nahrazeno v praxi bojem pro  odlišným názorům, místo aby se hledala pravda.  Komunismus žádný (Marxův) žádnou snášenlivost v ideologii neměl - diktaturu proletariátum a třídní boj. Německý nacionalismus pak ideologii nadřazeného národa. Islám má pak boj proti neveřícím psům.

Jsou ideologie snášenlivější a ideologie militantní. Ano chce to číst,vzdělávat se a srovnávat. Ale umět se bránit. Ale vždy vyzkoušet nejdříve snahu po dialogu. Stačí jenom citát s Písma. "pokud pak na vás je, žijte s ostatními lidmi v míru". JE TO  PONĚKUD ZJEDNODUŠENÉ, ALE KDO CHCE ROZUMÍ.

Přešs všechny negativa z historie, je křesťanství ideologie vedoucí ke snášenlivosti. Avšak fangličkářstvím dochází k jejímu zneužití a tím k znevážení. To fangličkářství jsou různé pověry a "tradice" a tak největší hodnotou jsou lidé, kteří říkají: byljsem pokřtěn jako (katolík, protestant,...),ale považuji se především za křesťana.

0 0
možnosti

ver

18. 1. 2008 20:50
komunistický symbol

( kladívko a malá kosa ) není úplný .

Schází tam oprátka

0 0
možnosti