Čtvrtek 18. dubna 2024, svátek má Valérie
130 let

Lidovky.cz

Diskuze

Slovenské noviny opět protestují

Slovenské deníky opět vyjádřily nesouhlas s tiskovým zákonem, který včera navzdory protestům přijala vláda. Listy Sme, Pravda, Nový čas, Plus 1 deň, Új Szó a Hospodárske noviny vyšly s černě zarámovanou titulní stranou, na které vydavatelé stejně jako koncem března vyjádřili obavy o nezávislost tisku v zemi.
Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Karel Svoboda mladsi

14. 4. 2008 21:17
Kto za pravdu horii...

Hosi, bratja. nad Tatrou sa blyska. Mate pravdu.Sudruhovia.Sudruzky.Sestri.Bratja.Janosik! MUZEME ZMENIT SKOLNI JIODELNU? Jsme blby cesky narod.Dobre ,ze jste se od nas odtrhli. Cerny ramecek v Ceske republice neexistuje. Pohreb slusnosti ,zakonnosti a mravnosti  se deje kazdy den.Prasarna se stala v Cechach normalitou. Jak Vam zavidime tam, na vychode!!!!! Jeste mate silu nazvat prasarnu prasarnou. Ne dlho.Pride Svejnar, 

0 0
možnosti

Martin

12. 4. 2008 13:53
Raz za tyzden

;-)

Tie zahranicne, po slovensky pisuce platky by mali vychadzat len raz za tyzden. To by stacilo, aby bolo cim umyvat okna.

Treba si uvedomit ze ustava zarucuje slobodu prejavu mne ako obcanovi a nie majitelovi firmy vydavajucej noviny, podnikatelovi. Nic take sa tam nepise.

Ak mate dost tych taranin od hlupakov novinarov tak si pozrite disidentsku stranku : http://www.prop.sk" target="_blank" rel="nofollow">http://www.prop.sk

;-)

0 0
možnosti

ferlak

11. 4. 2008 19:23
je to este horsie ako sa to vsetkym zda

a je to zial na nas vsetkych bliziaca sa pohroma. ja sa len cudujem, ze ti co sa tesili z posunu schengen.hranic, si to neuvedomovali, ako sa postupne bolsevici-kgb-stb- infiltruju do unie.

0 0
možnosti

KuRý

11. 4. 2008 18:23
Až tak černě bych to neviděla...

Škoda, že takový zákon neplatí u nás v Čechách. Možná se žurnalisté konečně naučili psát jasné a stručné články bez zbytečných květnatých souvětí. Dnes je klidně jedno téma rozpitváváno na prvních třech stranách (mfD, LN) stejnými slovy. Z obavy z poskytnutí "stejně velké a stejným způsobem umístěné tiskové plochy"  pro reakci by konečně přinášely noviny informace jasné a koncizně formulované. pak by i plocha na "odpověď" byla malá a patřičně umístěná.  Nevidím nic pěkného na tom, když novinář (a že to dovedou a zhusta a s radostí činí) nakydá svinstvo na nevinného a ten chudák může akorát tak držet hubu a sbírat urážky a posměšky.

0 0
možnosti

Tomas

12. 4. 2008 1:25
Re: Až tak černě bych to neviděla...

Tak ty noviny nekupujte, když se vám nelíbí jak píšou. To je nejlepší odpověď.

0 0
možnosti

IDOL

11. 4. 2008 14:31
KDO JE KAREL SERGEJ BIDLO?

JMENUJE SE PLNÝM JMÉNEM KAREL SERGEJ BIDLO. JEHO OTEC SE JMENOVAL DO R. 1948 SERGEJ VALENTYJ BAGOR - POCHÁZEL Z  ŽUPY SZABOLCZ JIŽNĚ OD UHU /ČÁST PŘEDVÁLEČNÉ ČSR/ - KOMOUŠ JAK STEHNO. PO VÍTĚZNÝM ÚNORU, KDY ŘÁDIL UŽ V ÚSTÍ NAD LABEM - POČEŠTIL SI RODNÝ PŘÍJMENÍ BAGOR /RUSKY "BIDLO"/, PROTOŽE MU HO LIDI POCHOPITELNĚ S POTĚŠENÍM KOMOLILI ZÁMĚNOU PRVNÍHO PÍSMENA ZA "M"!!V 1952 SE MU SE ZULAJKOU DŽUGMALOVOU Z ČOLPON - ATY Z KYRGYSTÁNU, SE KTEROU SE POZNAL V 1945 V ŽILINĚ, NARODIL KLUK KAREL BIDLO - TENHLE NÁŠ ZDEJŠÍ AGRESIVNÍ PRIMITIV!! 

PS ..... KAREL BIDLO - ZA HUSÁKA PRÁSKAČ STB "VARLÁTKO" ALIAS ÚDEČEK", JE DNES UŽ PRDUCH /V INVALIDNÍM NA HLAVU A MOČOVÉ CESTY/ A ŽIJE HLAVNĚ Z PODPORY A DŮCHODU OD DRÁHY, KDE PŮSOBIL JAKO ŽELEZNIČNÍ BEZPEČÁK A JAKO KOMOUŠ I ŠÉFOVAL - DOHLÍŽEL NA UKLÍZEČKY VAGÓNŮ /S JEDNOU SE OŽENIL - MARGITA CZOBOLOVÁ/!!Rv:-)

0 0
možnosti

IDOL

11. 4. 2008 14:31
Re: KDO JE KAREL SERGEJ BIDLO?

KAREL BIDLO, PO OTCI SERGEJ, PŘI VYSTUPŇOVÁNÍ HUSÁKOVA NORMALIZAČNÍHO ÚTLAKU, VYSTUDOVAL ŽELEZNIČÁŘSKOU POLICEJNÍ AKADEMII V ŽILINĚ!!

PS ...... ABSOLVOVAL JAKO ŽELEZNIČNÍ STRÁŽMISTR 7. LISTOPADU 1977. SLAVNOSTNÍ JMENOVÁNÍ ABSOLVENTŮ PROBĚHLO V RÁMCI OSLAV 60. VÝROČÍ VŘSR V BUDOVĚ ŽILINSKÉ KSČ  ZA ÚČASTI VELENÍ MÍSTNÍ SOVĚTSKÉ VOJENSKÉ POSÁDKY!! KAREL SERGEJ BIDLO S OTCEM A MATKOU, TEHDY SE SOVĚTSKÝMI DŮSTOJNÍKY PILI, ZPÍVALI A TANCOVALI AŽ DO POLEDNÍCH HODIN DNE 8.11.!!Rv:-)

0 0
možnosti

BM

11. 4. 2008 13:35
ako za starych cias

Chytia v Moskve kolportera samizdatu i vytiahnu mu ilegalnu tlac zpod kabatu a hla - to su len ciste harky papiera.

"A kde bukvy ?" spytuju sa milicionari.

"Zacem bukev, vsjo jasno." odpoveda disident.

Otazka je len, kedy zacne sudruh Fico filtrovat internet.

0 0
možnosti

Smart

11. 4. 2008 11:40
Co je to svoboda slova? Svoboda

slova tam dávno není. Musí psát hezky to co jim dovolí majitel, popř. šéfredaktor.  A to na Slovensku a v ČR znamená u velkých deníků především hezky modře. U bulvárů hezky skandálně. Takže demokracie v tisku skončila převzetím od něm. majitelů. Fico, udělal si dobře. Svoboda slova nepatří jen novinářům, ale i občanům. R^

0 0
možnosti

Tomas

11. 4. 2008 11:59
Re: Co je to svoboda slova? Svoboda

No to je snad v pořádku, že píšete to, co chce majitel. Protože majitel je váš zaměstnavatel. Když se vám to nelíbí, můžete jít dělat jinam. Jestli chcete, můžete vydávat vlastní noviny a tam si pište co chcete.

Fico je gauner a tímhle omezil svobodu nejen novinářům, ale hlavně občanům.

0 0
možnosti

Tomas

11. 4. 2008 11:16
Nebezpečné

Mě připadá úplně strašlivé, jak tady toho gaunera obhajujete. Novináři dělají svou práci. OK, sem tam se třeba nepovede, já sám jsem vůči některým článkům dost kritický. Ale máme svobodu slova, která je už z principu bezbřehá. Každý si může říkat co chce. Jistě, musí tu být ochrana proti evidentně lživému obvinění, ale od toho máme soudy. Navíc speciálně politici jsou osoby veřejně činné a už z titulu své funkce musejí akceptovat jakoukoliv míru kritiky, zaslouženou i nezaslouženou. Pokud tomu není některý ochoten, nemá do politiky lézt.

A laskavě si uvědomte, že pokud podporujete takový paskvil, souhlasíte s okleštěním především vaší vlastní svobody slova.

0 0
možnosti

Smart

11. 4. 2008 11:42
Re: Nebezpečné

Jaká vlatní svoboda slova? Se mnou by se noviny vůbec nebavily......

0 0
možnosti

Hvížďala

11. 4. 2008 10:03
SN

Já se tamní vládě ani nedivím.Pokud v médiích pracují redaktoři kteří neznají rozdíl mezi pojmem  "privatizace a znárodňování" /viz.raní vysílání TV ČT/,pak ať se jejich šéfové nediví.(Y)

0 0
možnosti

to jo

11. 4. 2008 10:42
Re: SN

Slováci byli vždycky mnohem radikálnější v postojích a názorech, takže tady je to jenom o akci a reakci, že:-D

0 0
možnosti

Hadr

11. 4. 2008 9:58
Novináři jsou jedna sebranka,

kteří v zájmu ulovení tzv. solokaprů jsou schopní napsat cokoli , zostudit kohokoliv, bez ohledu na to, zda je to pravda, nebo nikoliv. Zákon bych doplnil ještě o doušku, aby novinář, který  se nějakým způsobem dotknul něčí cti, byl povinen se jednak omluvit v tisku na stejném místě, jednak uhradit postiženému pěkonou hromadu penízků, aby si laskavě uvědomil, že boží a cizí jméno bráti do úst a pera jednoduše nelze. To by si mnozí potom rozmysleli, uveřejňovat nactiutrhačné články.

0 0
možnosti