Diskuze
Problém škol? Komunikace
Děkujeme za pochopení.
IDOL
NIKDO BY U NÁS NEMĚL BÝT VZDĚLANĚJŠÍ, NEŽ PAN PRESIDENT!
PROFESOR ING. VÁCLAV PRUŽINSKIJ KLAUS, CSC, ABSOLVOVAL PO OSMILETÉM ZÁKLADNÍM VZDĚLÁNÍ 3 ROKY GYMNASIA A 4 ROKY VYSOKÉ ŠKOLY MARXISTICKÉ EKONOMIE A JAKO SVĚTOVÝ KLIMATOLOG V OBLASTI GLOBÁLNÍHO NEOTEPLOVÁNÍ A VYNIKAJÍCÍ PRIVATIZÁTOR STÁTNÍHO MAJETKU - REALIZACE KOŽENÝ, MACEK, STEHLÍK, SOUDEK, SALZMANN AJ. MUSÍ ZŮSTAT V ČESKU, KDE JE Z VŮLE PTÁKOSTRANY A KOMOUŠŮ OPAKOVANĚ ZVOLEN HLAVOU STÁTU, I NADÁLE ........
PS ........ NEJCHYTŘEJŠÍ
Martin
...
Rodič má na své dítě výchovně působit permanentně a ne až když ho učitel upozorní. Nedávno se mi stalo, že za mnou přišel student a chtěl po mě zápočtový test... a myslel to docela vážně. Kdybych byl učitelem na SŠ, tak bych rozhodně písemnou práci rodičům poskytl pouze k nahlédnutí, nesměli by mít mobilní telefon (aby si ho neofotili) apod. Jinak u nás na katedře se testy vytvářejí centrálně a jsou autorským dílem učitele, to je logické... Scio také neposkytuje své testy každému (ale za tučnou sumu). Na západ od nás jsou testy tvrdě placeny...
IDOL
TAK JAKO TÁTA ZLODĚJŮ KLAUS - PRUŽINSKIJ, NENÍ TATÍČEK .....
MASARYK, TAK NAŠE SOUČASNÉ ŠKOLSTVÍ NENÍ .........
PS ...... ŠKOLSTVÍ MASARYKOVSKÉ ČSR
Duke Nukem
Generator clanku zase vali
... dalsi clanek na tema Problemem XYZ je komunikace
Rex
zakladni problem skol
je v tom, ze tam se jeste jede jako za socialismu. Ucitelky ziji ve vlastnim virtualnim svete, vrcholnym pracovnim problemem je zapomenuta nebo nepodepsana uloha
PetrB.
Školy podle Jana Komenského nebo VK
Pracují dnes školy podle představ Jana Komenského nebo podle toho páska co jim ho pověsili do tříd jako vzor. Vzor vzájemné arogance a né úcty. Opravdový Prof. Jan Sokol moc hezky popisuje jak mají být učitélé pomocníky dětí a otevírat jim brány poznání a kultůry života, ke které jsme dospěly diky našim předkům a vzdělávání. Jenže praxe a dnešní život vyzdvihuje jiné ideály.
jirka002
problém není ve školách
I já jsem zažil rodiče, kteří si jdou do školy stěžovat, jaktože jejich svatoušek dostal ředitelskou důtku a následně dvojku z chování. A když se dozví, že do školy chodí opilý, šikanuje spolužáky a uráží profesory, div, že neobviní vedení školy ze lží a ze spiknutí. Rodiče si odmtají připustit jaké mají doma problémové jedince. Ono je jednodušší obvinit ze všeho učitele a říct, že když delikventy nezvládá, je špatný pedagog.. Jenže vážení, pedagog není policista a nezapomínejme, že nemá jediný nástroj, jak problematické žáky vrátit do patřičných mezí. Vždyť rodiče si pomalu chodí stěžovat, jaktože učitel zvýšil na synáčka hlas nebo jak si vůbec mohl dovolit ho napomenout nebo dát pětku ze zkoušení. Kdo ví, jak to ve školách chodí, potvrdí, že dnešní generace nejen dospívajících, ale i sotva náctiletých žáků je prostě nezvladatelná. Učitelé by měli skutečně zrealizovat stávku a vydupat si minimálně stoprocentní navýšení mezd, protože jejich zaměstnání by nikdo za 15 000 čistého nedělal. Jedinou nadějí jsou právě pedagogové, kteří svou práci vnímají jako poslání..