Diskuze
Pravidla salámu
Děkujeme za pochopení.
pragmatik
chalupářská lobby
proč se nejezdí jako jinde v Evropě v době prázdnin od neděle 22h do pátku 24h? Aha už vím..Praha jede na víkend.. tak to jsme my dopravci nahraní..
C.
Kamiony jsou nejen nebezpečné, ale také obtěžující.
Například nesnesitelný hluk v okolí dálnic vyžaduje naléhavé řešení. Již včera bylo pozdě. A to tím spíše, že dálnice vedou skrz velká města, včetně Prahy a Brna. Nemyslím, že by Praha a Brno měla sloužit jako rejdiště pro kamiony. Ty tam prostě nemají co pohledávat vůbec, natož v noci, kdy lidé spí, či o víkendech, které mají sloužit především k odpočinku. Jízdy kamionů o víkendech jsou prostě bezohlednost.
Mám za to, že by pomohlo jízdu kamionů omezit v nočních hodinách a o víkendech výrazně zvýšeným mýtným. 10 x vyšší mýtné v určitých hodinách a dnech by už nutilo k přemýšlení, zda ta jízda kamionu je skutečně nezbytná. A to jak přepravce (objednatele přepravy), tak dopravce (provozovatele vozidla).
Alex
Jak by to mělo vypadat
Kamiony by měli vozit pouze zboží, které podléhá rychle zkáze i při optimálním způsobu skladování. Navíc v období omezení kamionové dopravy je možno nejnutnější minimul těchto látek, mohou to být např některé léky, vozil lehčími dodávkami. Ostatní zboží, které nepodléhá zkáze je třeba vozit pouze a jenom po železnici, přičemž pro tranzit by měly být využity tratě, které neslouží žádné jiné přepravě - vlaky by zde jezdily systémem hranice-hranice. V některých částech Labe a Vltavy je možno též využít dopravu lodní. Pokud nějaký podnik potřebuje nepřetržitou dopravu kamióny, potom ať si výstavbu příslušné privátní silnice zafinancuje sám.
jasánek
Koňové
Kamiony na silnice vůbec nepatří. Naštěstí se dost rychle blíží doba kdy naprostý nedostatek nafty způsobí přesun zpět na koleje
Bořek Šikula
Re: Koňové
To může říkat jen ten, kdo nic po dráze nezkoušel poslat. Jestli na to dojde, tak pondělní rohlíky budete snídat v pátek (ale nikdy nebude jisté, jestli ten nebo až o týden později).
IDOL
TOPOLÁNEK, JAKO ZNÁMÝ HLUPÁK, NENÍ PŘIROZENĚ SCHOPEN .......
KOMPLIKOVANĚJŠÍ PROBLÉMY ŘEŠITJEHO INTELEKT VŠAK NESPORNĚ STAČÍ, ABY RUTINNĚ VYUŽIL ZNÁMÉ ALGORITMY, MEZI KTERÉ NAPŘ. PATŘÍ ........................
PS ........ ODLOŽENÍ PROBLÉMU A NÁVAZNÉ USTAVENÍ ŘEŠITELSKÉ KOMISE
Petr z Tábora
nesmyslný požadavek zelených
Lidé chodí nakupovat 7dní v týdnu, řada podniků pracuje "just in time" a je řada dalších argumentů, aby se kamioňácký týden nezkracoval na čtyři dny. Ti co to prosazují neví jak "jde život" a vidí jen své pohodlí. A tleskají jim podobní lidé.
Jinou věcí je ale dodržování přestávek v jízdách, aby vás nenaboural nevyspalý řidič, kontrola přetěžování náprav, souběžná jízda kamionů v pruzích a podobné zvlčilosti, které právem řadu lidí štvou.
ala ale
Re: nesmyslný požadavek zelených
metoda JIT se dá korigovat, o tom není debata,
je jisté že se zabíjení lidí sníží, když ty sešmajdané, v létě vybuchující a v cárech se všude válející po silnicích pneumatiky, budou mít o víkendech halt
cimbal
Proč?
Vrácení části spotřební daně? Je nižší jak u benzínu ( o 2 CZK ), pro všechny dopravce stejně drahá ( u nás v poměru k Evropě levná ) a železnice je nekonkurenceschopná.
Snížení mýta dle počtu kilometrů? U nás je levné, dobře, zdažit a zavést " množstevní slevy".
Stanovení termínu přijetí Eura? Jak souvisí s "drahou naftou"?
Páteční zákaz? Když musíš, tak musíš... Od 15,00 do 22,00 zvednout mýto o 50%.
Uhuhu
Aby se dostali Pražáci včas na chalupu
vypukne vládní krize ! Páteční zákaz jízdy kamionů je blbost, vede jen ke zvýšení koncentrace dopravy v jiné dny v týdnu, a k přecpání parkovišť v pátek. Je třeba zkvalitnit železniční dopravu aby byla lukrativnější než kamionová, a podpořit sesplavnění Labe, aby nespěchající materiály nejezdily po silnici, ale po vodě. Zelení jsou vždy proti všemu rozumnému
cimbal
Re: Aby se dostali Pražáci včas na chalupu
Není voda, jak chcete sesplavnit Labe? Vybetonovat a co 5 km zdymadlo? A jak vody ubude, tak co 2,5 km zdymadlo?
Bára
jsem pro zákaz
jízdy kamionů v pátek. Přeprava vlakem je rychlejší, protože na kolejích je povolená nejvyšší rychlost 160 km/h a na dálnici jen 130/100 km/h pro nákl.
Robert
Re: jsem pro zákaz
Bohužel, kamion z prahy do brna vlakem se dostane za 72 hodin bez záruky, čd cargo je parchantskej podnik
wertzu
Hit tohoto léta Čunek a kamiony.
Kamiony otravují lidem život skoro jako kauza Čunek.Čunek je na tom trošku lépe,nesmrdí a nezabíjí
ali
Re: Hit tohoto léta Čunek a kamiony.
Ale do supermarketu pro žrádlo jezdíš co?Kdo si myslíš že ho tam dovezl,ty blbečku