Čtvrtek 18. dubna 2024, svátek má Valérie
130 let

Lidovky.cz

Diskuze

Prachy, jenom prachy!

Ad LN 6. 8.: Masarykovo nádraží má skončit
Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

mmf

11. 8. 2008 12:22
Co všechno bude ještě rozkradeno a zničeno ODSS

než lidé konečně pochopí , coje to za soldatesku fašistických grázlů už jen od pohledu ? Vždy't soudruh J.Bürgermeister už má naplánováno , jak bude SVOU PRAHU PŘEDÁVAT JEDNOU SVÉMU BASTARDOVI , KTERÝ SE MU PRÝ TEĎ NARODIL !!!!!! V jakém státě to žijeme , když tento soudruh byl odsouzen za krádež 11kg stříbra zbytu zemřelé sousedky ????  A nyní je to zákonodárce  ?!? 

0 0
možnosti

Hugo

8. 8. 2008 21:53
Defenestrovat dvakrat!

Je to opravdu ubohost. Jenze jim je to u zadku - stejne jako lidi kteri je v naivite zvolili. Jenze kdyz  prezident a clen teze strany prohlasuje ze globalni oteplovani neexituje neni se cemu divit. Je to smutny.

0 0
možnosti

Ohm

8. 8. 2008 21:48
Už se těším na zrušení Masaryčky

Bydlím nedaleko Masarykova nádraží, v Petrské čtvrti.

Už se velmi těším, až půjde projít z Opetalky do Pernerky, až zmizí koleje dělající z Karlína periferii, až Hybernská nebude jen přivaděčem automobilové dopravy k Bulharu. Těším se, až zmizí sklady, polorozpadlé baráky a další nepořádek, který je dnes na rozsáhlých pozemcích okolo nesmyslně velkého kolejiště Masarykova nádraží.

Není důvod, aby doprava směřující do Prahy nekončila na okraji Prahy. Tranzitní železniční dopravě bude Hlavní nádraží stačit. To samé pochopitelně platí pro autobusové nádraží Florenc. Možná, že před desítkami let mělo smysl jezdit dálkovými spoji až do centra, ale dnes je i pro cestující rychlejší co nejdříve přestoupit na metro a jet tam, kam potřebují. Centrum Prahy by nemělo být přecpaným dopravním uzlem, ale mělo by sloužit lidem.

Zavzpomínejme na slavnou historii regionální osobní dopravy po železnici a nechme jí místo, které jí po zásluze patří - v učebnicích dějepisu. Moderní železnice konkuruje letecké dopravě, ne autům a autobusům.

0 0
možnosti

Hudec

11. 8. 2008 11:41
Těšit se? Raději ne.

Asi neznáte vyjádření Českých drah. Kapacitu Masarykova nádraží nelze v současné době ničím nahradit. Kdyby se zrušilo, žádný klid byste neměl. Jen by tu vzrostla automobilová doprava. V Petrské čtvrti to trochu znám. Tam když jeden zajde, tak o Masaryčce ani neví. To spíš o tom rambajzu z ulice Na Poříčí. Takže těšit se není nač (leda byste v tom jel s těmi radními a čekal jste nějaký ten obolos).

0 0
možnosti

Kamjdu

8. 8. 2008 21:16
Je to darebácká pakáž ti radní.

R^ Velmi pěkně jste to napsal. Slušní lidé jsou v zajetí darebáků.

0 0
možnosti

Karel Jirásek

8. 8. 2008 21:14
Ano,

Železnice je železnice a je to také kus lidské historie. Masarykovo nádraží k té historii patří.Bylo by to jako zbourat nějaký významný hrad. Hrad slouží k obdivu k dávným stavitelům a pomáhá poznávat naši minulost.Železnice zase ukazuje technické myšlení lidstva a k tomu také nádraží patří.Jó Pražané, koho jste si to zvolili? Proč neuděláte defenestraci? Přijel bych k Vám pomoci.

0 0
možnosti

Bandaid

8. 8. 2008 20:45
Plně souhlasím.

Pouze byste měl pražany změnit na Pražany a před a to dát čárku a dělat odklepy po čárkách. R^

0 0
možnosti

Havel

8. 8. 2008 20:29
radnice

tak již to tam pražáci vyházejte radní z okna,nebo bude ještě hůře!

0 0
možnosti