Čtvrtek 28. března 2024, svátek má Soňa
130 let

Lidovky.cz

Diskuze

Místo Masaryčky díra v zemi

Tunel z Karlína na Smíchov by mohl v budoucnu nahradit současné Masarykovo nádraží. Ve stavbě by se nacházela i zastávka nedaleko Hlavního nádraží s pracovním názvem Opera. Zástupci pražského magistrátu a Českých drah uskutečnění takového řešení odhadli na několik desítek let.
Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

matěj

5. 9. 2008 20:52
Občanská Developerská Strana

končí.

0 0
možnosti

Nelde

3. 9. 2008 11:32
Rozměr

Podle mě jde především o rozměr. Současných 30 tisíc lidí denně je méně, než zvládá většina stanic metra. A při tom je to nádraží jako hrom v centru města. Tohle je jen luxus pro pár lidí, co dojíždí do Prahy. Nevím proč by trpěli, kdyby poslední kilometr jel vlak tunelem.

Ano jsou města, kde nádraží jsou v centru, ale jsou včetně kolejí pod zemí (dokonce v několika patrech), nahoře jsou normální budovy - třeba Madison Square Garden má pod sebou metro a další dvě patra kolejí. Takže pokud se koleje zahloubí a povedou směrem k stejnému tunelu, který je spojeno Hlavní a Smíchovské, tak to bude jen dobře (stačí tunelovat jen kousek pod Opletalovou ulicí). Pokud se zvýší kapacita Hlavního a přivedou se vlaky tam, tak o to lépe. Aspoň se jednou dostaneme na ten stav, že vlakové přestupy v Praze se budou odehrávat na jednom nádraží.

Jinak vzhledem k tomu, že většina lidí nedělá poblíž nádraží, je stejně nejlepší přivést příměstké vlaky k nějaké stanici metra, do centra by měly zajíždět jen rychlíky.

0 0
možnosti

ok

3. 9. 2008 9:02
že se nestydíte!

Pááni zastupitelé, že se nestydíte! Jste zastupitelé občanů, nejste realitní agenti!!!

0 0
možnosti

kohl

2. 9. 2008 18:44
náhradní projekt

Magistrátu a spřízněným developerům nevyšla olympiáda, a tak si shánějí novou příležitost, aby se pořádně napakovali.

0 0
možnosti

kohl

2. 9. 2008 18:43
náhradní projekt

0 0
možnosti

Bidlo k Bémovským zlodějům

2. 9. 2008 2:35
Karlín a Smíchov leží oba na Vltavě, tj. prakticky ve stejné

niveletě!!Proč je spojovat tunelem?Navíc, když jsou v současnosti již tunelem spojeny - metrem?

PS ..... Kteří idioti vymýšlejí důvody pro zcestnou koncepci Bémovy radnice na zrušení osvědčené Masaryčky /x/, právě perspektivně vylepšené novými železničními tunely ve Vítkovu a estakádami Rv;-(

x) kvůli zlodějskému vývaru od developerů obchodně - administrativně- bytových center

0 0
možnosti

Langhans

1. 9. 2008 19:50
Je to jasné

komunisté dokáží jen vše zdemolovat. Dříve denisák, nyní Masaryčka, co bude dál?(Y)

0 0
možnosti

Slava

1. 9. 2008 19:01
Z toho (a nejen) vyplývá

že je nejvyšší čas,aby se radní a ostatně celá ODS odebrali do historie.

0 0
možnosti

f-prag

1. 9. 2008 18:38
volani po konfortu pro cestujici ALE KDYZ SKONCITE NA MASARY

ALE KDYZ SKONCITE NA MASARYCCE tak musite vzit kufry a pesky prejitV ZIME DESTI pesky na Hlavni nadrazi !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

a znate to bohuzel nemate moc casu navazujici vlaky nejak moc nepocitaji s moznym prestupem !?!!

a dalsi , je to, ze zamestnavama jako stat nadrazaky  ... no a zeby se nadrazaci pretrhli na Hlavnim a Masarycce .....  to se rici neda  TAKZE VERIM, ZE HLAVNI NADRAZI vklidu a miru zvladne presmerovane vlaky z Masarycky!!!!!

0 0
možnosti

Marki

1. 9. 2008 17:54
To je fakt sila!

Vsude ve velkych mestech konci nadrazi v odbavovaci hale, a funguje to tam pres sto let, proc to nejde u nas? Aby se vlk nazral a koza zustala cela? Tzn. developer si postavi domy, dostane za ne velky prachy a pro ty zbohatliky, co na to budou mit- novi Rusove, atd., tak ti se budou valet v parku ve stredu mesta a my budeme chodit do prace pres celou Prahu a bat se jezdit v tunelu odpornym!!!!

0 0
možnosti