Diskuze
Metro asi omezí provoz
Děkujeme za pochopení.
HONZA
Dobrý byznys
DP neustále realizuje nesmyslné revize a opravy tratí, které zadává dobrým známým. Proč musí každý půlrok revidovat most z Palmovky na Ohradu? Inu byznys.
!!!
Jaké překvapení
Citace: Mluvčí Ropidu se však brání. Nejde prý jen o finance. „Máme informace, že vytíženost stanic není taková, s jakou jsme počítali,“ .........
Už se těším na ještě mnohem hůře naplánované pokračování trasy A do Motola, tam bude po vyhodnocení vytíženosti zřejmě jezdit jen každý čtvrtý vlak
Sopko
Koncové stanice metra
to je taky argumentace... koncové stanice metra nemůžou naplnit vlak komplet, kam by se pak asi vešli ti lidi co přistupují cestou v Kobylisích, na Florenci ap. Vytíženost je celkem slušná, třeba ze Skalky taky nejezdí plná metra
David
Konečně!!!
Místo utrácení daní slušných lidí na dopravu pro třicetikorunové asociály - jim tu dopravu sesekají. Jó holečkové, chcete se vozit? Tak si to zaplaťte. A že by skutečná cena byla vyšší než jezdit autem? Hmmm. Jo vy na auto nemáte? Nebo to je 20 let stará vykopávka co žere 15 l na sto kiláků.? Hmm, blbý. No prostě třicetikorunoví asociálové.
Kdosi
Re: Konečně!!!
... se přiznám, že jsem vůbec nepochopil, co jste nám chtěl sdělit. Já například jezdím metrem a asociál nejsem. Navíc mám auto, co má spotřebu 5,5 l. Jen mne nebaví stát v zácpě a ekologické myšlení mi také není cizí. Podle mne jste asociál vy, když to vidíte, jak jste napsal. Možná cinknutý primitivem.
Michal
Kdyby ...
Jo, jo, kdyby se metro nestavělo do polí, ale třeba do Vršovic, kde chybí, určitě by s ním jezdilo víc lidí. Myslím si, že přes den interval 4 minuty není tak strašný. Co mají dělat lidi, kteří bydlí na vesnici a zruší jim vlak jako jediné rozumné spojení ze světem?
Chuck
Re: Kdyby ...
Jenže dnes (¨2. 1. 2009) se ukazuje, že 4 minuty byly pouhým snem, bude to 10 minut. I když lišácký DP dlouho ukazoval na "dpp.cz" poměrně příznivý JŘ od 1. ledna. Zapomněli ovšem poznamenat, že bude platit jen 2 dny.
A mimochodem, ve Vršovicích jezdí kapacitní tramvaje, o tom si v Letňanech můžem nechat jen zdát. Totéž od Dejvic až do Liboce, kam se má stavět .prodloužení "A". Takže vaše "kdyby" jsou chyby, pane!
Jirka
Nesmysl
"Kdyby jeden vlak vynechal, ve špičce by se ušetřila polovina nákladů. Rozdíl je značný,“ vysvětlil Drápal." - Tohle je prostě totální nesmysl, omezením počtu spojů na polovinu se ušetří sotva desetina nákladů, protože metro má absolutně nejvyšší fixní náklady - ušetří se pouze pakatel za trakční energii, ale ve stanicích se bude dál svítit, poběží vzduchotechnika, dál se platí mzdy...
kdosi
Tak ať půjčujou takové ty pumpovací drezíny.
Normálně z Ládví dál, za 20 kč. Nakonec se tam dál dostanete :-). Ať žije kocourkov. Vyrobí se letadl, která stojíce v hangáru stojí miliony, postaví se metro, které pak nejezdí, protože s ním jezdí málo lidí. K tomu komunisty brzo ve vládě. Jen ty daně mne se*ou! zatápět si penězma v kamnech je ymsluplnější, než je cpát státu.
MOD
lze ušetřit ještě více
Kdyby metro nejezdilo vůbec, ročně by se ušetřily miliardy. Nestojí to za zamyšlení? To samé eletrické dráhy a autobusy. Typické úvahy pro pražský modrý magistrát. Vše pro peníze. Občané až na X-tém místě.
Pavel
Re: lze ušetřit ještě více
Jo a každej bude jezdit vlastnim autem. To asi sotva, protože idioti s vlastníma autama už dneska dělají dopravní kolaps každý den.
Milan
neschopný dvořák
to je zase pěkná kravina... brát si cestující za rukojmí... jakoby nestačilo, že ten, kdo od stanice metra Letňany cestuje autobusem jede jako špinavý dobytek v přecpaných naprosto nedostačujících autobusech .... ještě lidi nacpat do přecpaného metra, neboť už nyní jezdí metro z Letňan víc než plné.... nevím, proč město trpí v čele dopravního podniku tak neschopného člověka, jako je pan Dvořák... možná proto, že město samo vede neschopný kňouba Bém?
Artie
dalo se čekat
Pokud zvítězí zájmy lobystů nad zájmy cestujících, pokud investor má větší váhu, než obyvatelé celé oblasti, pak se metro natrasuje tak, aby vedlo do nikam a následně se divíme, že jím jezdí výrazně méně lidí, než by mělo. Je to absolutní blamáž a Bém se Šteinerem by měli řádně vysvětlovat!!!
matěj
Re: dalo se čekat
Metro vede především do obchodních domů.Tak jako plánované metro na Šestku.Je chybou nás všech,že tam nejezdíme nakupovat tak často jak radní předpokládali.