Středa 24. dubna 2024, svátek má Jiří
130 let

Lidovky.cz

Diskuze

LN: Hosté odhlasovali nekuřácký bar

Zakázat, nebo dovolit kouření v lokále? Tohle dilema se dá řešit, zjistili majitelé pražské restaurace La Casa Blů. Dali tak návod vlastníkům dalších restaurací. Hlavně těm, kteří se bojí, že kvůli zákazu kouření přijdou o zákazníky.
Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Acheront

20. 4. 2009 11:31
No já nevím...

Hlasování na internetu - to je vždycky krajně podezřelé. Do dnes jsem nevěděl, že mají své stránky. A pak není problém to "nahlasovat".

Ale je dobře, že to vím. Nepůjdu tam tedy, protože jsem kuřák a jako kuřák umřu. ;-)

Rozhodnutí hospodských (narozdíl od vnucování zákonem) beru. Až budou všude nekuřácké restaurace, otevřu prostě Kuřárnu s doplňkovým sortimentem (pivo, apod.) ;-)

0 0
možnosti

Golem

7. 1. 2009 11:12
Great !!!

No vyborne, v Casa Blu mi vzdy chutnalo, ale pred casem jsem se pro casty husty dym a nedychatelno rozhodl uz tam nechodit ... tak ted zase rad zajdu na veceri :)

nekuracky bar - rozhodnuti tak rozumne, ze v teto zemi az prekvapi :)

0 0
možnosti

ferda brablenec

7. 1. 2009 14:15
Re: Great !!!

proc prekvapi ... vzdyt o tom rozhodli LIDI ...

0 0
možnosti

ryba

7. 1. 2009 11:10
Hosté odhlasovali nekuřácký bar

Je to hezký počin majitele. Kuřáci se přesunou jinam, případně si na internetu odhlasují kouření. Co se ale stane, až tam příjdou nekuřáci. Budou se muset podřídit kuřákům? Záleží přeci jenom na nás, jestli s přáteli budeme seděť v začouzeném lokále, nebo si vybereme útulné, nezačouzené prostředí. Mělo by být více nekuřáckých šenků, ale nezakazovat restaurace a bary kuřákům?

Pokud bych se chtěl najíst v začouzené knajpě, pak se nemohu divit, že si tam někdo zapálí, notabene tam tahat ještě své děti.

0 0
možnosti

ryba

7. 1. 2009 11:19
Re: Hosté odhlasovali nekuřácký bar

oprava: zakazovat

0 0
možnosti

JJ

7. 1. 2009 10:30
Pokud se jdu nekam najist a vedle

nekdo v pulce meho jidla sedne a zacne palit jednu od druhe, tak silne omezuje moje prava a zdravi mych deti, pokud tam nejsem sam. Opravdu nevim, co  s tim, na slusnost kuraku se spolehat opravdu neda.

0 0
možnosti

sigi

7. 1. 2009 10:06
drinky si míchám doma,

ale tohle je třeba osobně  podpořit :))) R^R^

0 0
možnosti

Jan Mensdorff

7. 1. 2009 9:50
Koureni jinde

dobry den

Je to dobre ziji stridave v Nemecku , Svycarsku a Ceske republice. Co se tyka koureni v restauracich a barech je toto v Nemecku zakazano pripadne je urcen uzavreny prostor pro kuraky. Je velmi prijemne prijit z restaurace nebo baru nenacichly. Pr kuraky , ale dale existuji bary a kluby , ktere jsou uzakoneny jako privatni klub pro cleny a vnich se muze kourit jako drive. hezky den  

0 0
možnosti

vyhulenina

7. 1. 2009 11:35
Re: Koureni jinde

Ad:  Je velmi prijemne prijit z restaurace nebo baru nenačichlý ---- zato bejt zmáčenej jak houba pro ostatní moc příjemný neni.je to úplně to samý,kuřák otravuje lidi v hospodě,nekuřák všude.

Takže jako argument VELMI slabý;-O

0 0
možnosti

kim

7. 1. 2009 9:47
kde ten bar je, zacnu tam chodit

mate nekdo adresu? JInak opet pripominam, koureni je zvyk chudych a nevzdelanych lidi........tj. normalni je nekourit, tedy pokud nejste delnici nebo delnice...:-)

0 0
možnosti

J

7. 1. 2009 18:13
Re: kde ten bar je, zacnu tam chodit

Kozi 15 Praha 1

0 0
možnosti

Negr

7. 1. 2009 9:45
Koureni zpusobuje rakovinu a demenci.

Chapu ze uz vam ty vase dehtovy mozky nejedou na 100% takze bodove:

1. Koureni zabiji - na tom se shodneme, ze

2. Svoboda neni o tom si zakourim kde chci, ale ze me nebude nikdo omezovat ma prava, ktere ve vyspele spolecnosti mam od narozeni. Koureni neni pravo, je to zavislost, ktera ohrozuje lidi kolem.Cili po lopate - pri koureni vznika kour, ktery si nenarvete do tasky a neodnesete. Tento kour je karcinogeni.

3. Svoboda koureni spociva v tom ze vam nikdo cigarety nebere a nezakazuje. Svobodne si muzete koupit znacku jakou chcete a hulit kolik chcete. ALE svoboda koureni konci pod nosem druheho. Ja mam pravo jit do prace a nemuset pri tom hulit s nejakym kurakem na kazde zastavce a bandou kuraku pred praci. Prez to se tak deje kady den.

4. Argumentace stylem, ze ja chci aby se prestali pouzivat rachejtle, prestalo se smrdet autama a podobne argumety na urovni zakladni skoly si prosim nechte. Tez si nechte argumenty ohledne akoholu, to je tez svobodna vec a kazdy chlasta jak je mu libo. Nebo by se vam libilo kdybych pri kazdem panaku vam do rypaku nastrikal alkoholovy aerosol ?

0 0
možnosti

kim

7. 1. 2009 9:49
Re: Koureni zpusobuje rakovinu a demenci.

nazor rozumneho a evidentne chytreho cloveka :-)

0 0
možnosti

honza

7. 1. 2009 9:22
souhlas kuraka

jsem silny kurak, 40 denne, ale pokud se majitele rozhodnou, ze se kourit nebude, schvaluji a respektuji. zasadne vsak nesouhlasim s tim, aby nejaka instituce uredne narizovala, zda majitel svou hospodu bude ci nebude mit kurackou., to je hon na carodejnice, dnes na kuraky, zitra na obezni, pozitri na brejlate, kdo prijde pak na radu?

0 0
možnosti

Azazel

7. 1. 2009 9:29
Re: souhlas kuraka

Kouření je nechutný zlozvyk, který ničí zdraví kuřákovi i jeho okolí a smrad z cigaret  omezuje všechny okolo. Obezita je skoro stejný humus jako kouření (jen s menším dopadem na okolí).

Obě tyto věci společnost významně poškozují a je třeba proti nim bojovat všemi možnými způsoby.

0 0
možnosti

riči

7. 1. 2009 8:49
konečně

Konečně rozumní lidé,kteří hledí na svoje zdraví.Je nutné,aby se probudili naší poslanci a odhlasovali zákaz kouření ve všech společenských prostorách jako v jiných kultuních národech.Je katastrofa chodit po kávičce domů v těch zasmrádlých šatech.Blahopřeji a nadšeně souhlasím!

0 0
možnosti