Čtvrtek 25. dubna 2024, svátek má Marek
130 let

Lidovky.cz

Diskuze

Výstupní hodnocení zmizí ze všech škol

Nápad to nebyl špatný, výsledek však za moc nestál. Řeč je o výstupním hodnocení. To musí učitelé na základních školách už čtvrtý rok psát každému žákovi, který se chystá na přijímací zkoušky, a přidávat ho k vysvědčení.
Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

xxx

30. 1. 2009 12:22
Pokud něco zmizí, co přibyde?

Novináři vševědoucí, napište nám raději, jaká "citlivá" data nesmí třídní učitel o žákovi vést! Každý totiž říká něco jiného - a Vaše novinářská veřejnost - je prý zděšena. Co to takhle vzít ze strany opačné - je dobré, že žák ví o "citlivé" informaci učitelově - totiž, že zná jeho zaměstnání? Neměli bychom se třeba učit za plentou - takový pilotní projekt Pošty-Školy pro tebe? Sice by si tam obě strany s dojetím nepadaly do náruče, ale sledovanost by určitě byla a Esterka by zas předvedla nové havířovské hadry!

0 0
možnosti

xxx

30. 1. 2009 11:48
Zrušte i RVP!

Ještě by se mohlo zrušit RVP, protože vzhledem k průměrnému věku kantorů je to prachobyčejná buzerace ministerských úředníků. Učitel kolem padesátky výše mnou uvedený canc s odporem vypracuje, zkrátí si tak svůj život o týden a stejně bude učit jak je pětadvacet let zvyklý! Kdyby nebylo na ministerstvu školství tolik zbytečných úředníků, neměli by čas vymýšlet bejkárny! Přidělte raději každému učiteli asistenta, protože učitel spíš administruje než učí. Přijměte do každé školy ještě jednoho školníka, protože učitel je též správce učebny se všemi postihy - uvolněné šroubky u židlí a lavic musí čas od času utahovat, ztracené na paragon kupovat, v pátek odpolednesledovat stav učebny, v pondělí ráno buzerovat. Pokud se ve škole vyskytne nutnost nějaké činnosti, přechází tato na bedra učitelů. To jen pro ukázku těm, co stále omýlají volno učitelů - je zasloužené. Učitel se v něm vzpamatovává, navštěvuje lékaře, vyřizuje resty.

0 0
možnosti

Robin

30. 1. 2009 11:38
Přijďte !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

http://stopcernemurasismu.wz.cz/" target="_blank" rel="nofollow">http://stopcernemurasismu.wz.cz/

0 0
možnosti

hamar

30. 1. 2009 10:37
Když rušení ja tak jednoduché ...

... zrušme výstupní hodnocení, zrušmě známkování, zrušme školy (protože tupci se ovládají lépe než vzdělanci). Pořád se mluví o tom, že školy neumí pracovat s nadanými žáky a slovní hodnocení mohlo být způsob, jak popsat co jsou silné a slabé stránky žáka. Je to ale práce navíc a ještě to mohlo nějakého lempla ze zbohatlické rodiny poškodit, tak to holt zrušíme ... Takže z jedné strany se povídá o diferenciaci, ale z druhé se nivelizuje ...Rv

0 0
možnosti

Lída

30. 1. 2009 11:05
Re: Když rušení ja tak jednoduché ...

Školy opravdu moc neumí pracovat s nadanými žáky, ale výstupní hodnocení tuhle práci přece nijak nezlepší.

0 0
možnosti

Hariet

30. 1. 2009 9:55
To se nevědělo dřív?

Překvapuje mě,  že na to, co ví normálně inteligentní člověk od začátku, přijdou pomazané ministerské hlavy až po čase - až se spálí. To jsou tak neschopní, nebo jeno musí vykazovat "nějakou" činnost? (Jak za minulé éry?) ;-€

0 0
možnosti

Eva D.

30. 1. 2009 10:07
Re: To se nevědělo dřív?

Milá Hariet, jak jste si jistě všimla, některé ministerské hlavy něco zavádějí, jiné to ruší, protože ministerské hlavy, zejména ve školství, se střídají jak svatí na orloji.

Takže teď momentálně tahle ministerská hlava ruší některé voloviny pana E. Zemana, paní Buzkové.... A že těch volovin bylo.

Bylo by fajn, zrušit toho víc, ale už vidím, jak jejich zastánci vřískají, takže jsem vděčná za každou malou změnu v souladu se selským rozumem.

0 0
možnosti

Ach jo (bls1)

30. 1. 2009 9:54
Dvě strany mince

1) Chudáci učitelé, kteří museli vymýšlet a psát zbytečnosti.

2) I vysvěčení je hodnocení, které má různou kvalitu.

0 0
možnosti

Eva D.

30. 1. 2009 10:09
Re: Dvě strany mince

Přesně! Co je po známkách - když jednička ze školy X rovná se trojce ze školy Y.

0 0
možnosti

Thutmose

30. 1. 2009 8:49
Tato hodnocení byla vždy

A pokud tohle někomu vadí, tak co to byl vandrbuch nebo pracovní knížka těch, co muselli sloužit bohatším ? Co to byly tzv. refernce ? Ale reforma musí být za každou cenu. Samozřejmě, že škola by měla vědět, co je to za žáka, jaké má nebo nemá předpoklady a hodnocení by měla být max. objedktivní. Nebo chceme připustit, že všude vládne subjektivita ?

0 0
možnosti