Diskuze
Štěstí bylo, že stroj nezačal hořet
Děkujeme za pochopení.
Mopedista
Včera jsem to doma vyšetřil
Došlo k padu naplacato, s minimálni dopřednu rychlosťu.
Zadek se země dotknul první, pak trup, ten je dole zplácnutý jako by tam byla deformační zona. Kdy se odlomila kabina nevim a nebudu o tom tedy spekulovat. Trosky zůstaly na malém prostoru.
Proč spadnul nevim, jsem dost reterdováný, ale žádné ďury jsem v atmosféře neviděl! V tym jsem však lajik.
Bidlo
Chytrost nejsou žádné čáry III.
Stroj, v tomto případě konkrétně dopravní létadlo, nemohl začít hořet, protože k hořenímu je potřeba, jak známo, oxid /nesprávně zastarale kislýk/! Stroj však přiletěl na přistání s víšky, kde oxid není, proto v trupu nebyl prakticky oxid /pouze málo k dýchání nepohibujících se připoutaných pasažérůch kterým to stačí/ avšak nestačí to k hořenímu! Stačí chápat něco s fizyky!
idol k Bidlu
Re: Chytrost nejsou žádné čáry III.
BožeTo píše vážně ten ústecký údajný inženýr z VŠ dopravní v Žilině
PS ..... to je síla /blbosti/
JaS
A nedošlo náhodou
tomu stroji zrovna v tu chvíli palivo? Pak by totiž nemělo co hořet! A když se motory zastaví...
cechoamik
pristavaci svah
Jednim z problemu se zacina stavat je uhel sestupu letadla k letisti . Bezpecnejsi ale" neprijemnejsi " je strmy uhel...myslim 7 stupnu ...ovsem pri nem ma letadlo dostatek vysky v kazdem bode "doplachtit" na beton. Pri malem uhlu ...myslim 2 stupne musi byt definitivne po velky kus vzdalenosti letoun tlacen motory....a to nejhorsi reseni je kdyz kvuli provozu drahy se letadlo louda v minimalni vysce nekolik mili a je regulovan tah byt akorat nad "stalling speed". V te situaci je letadlo v nebezpeci : wind sheear, predchozi turbulence, freewheeling motor vyhasne, posadka omylem vypne motor/motory, prijde naraz vetru ZE ZADU ktery vezme na par vterin vztlak....a je smytec. Ze by doslo palivo je nepravdepodobne...pokud ano tak je to konec aerolinky.
JirkaP
Zbytečná lež
Chtěl bych se zeptat, proč pan Gaspar říká, že letadlo bylo staré 4 roky. Není to totiž pravda, letadlo mělo registraci TC-JGE a jeho první let byl 24.1.2002. Jestli jsou jeho ostatní informace stejně důvěryhodné ...
pilot
v novinách
spekulují, že šlo o turbolenci a tzv.vzdušnou díru. Jenže žádná díra neexistuje a turbolence nad rovinatým terénem nevzniká. Letadlo také hodně vydrží. Sázím na technickou závadu.