Pátek 29. března 2024, svátek má Taťána
130 let

Lidovky.cz

Diskuze

Praha zruší křižovatky

Hlavní město do budoucna vůbec nepočítá se stavbou klasických křižovatek. Nahradí je složitými, ale funkčními radiálami. Kvůli těm se bude muset změnit Libeň, Břevnov, Radlice, Prosek i Vysočany.
Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Bohdanecký

12. 3. 2009 8:14
Vysočanská radiála

Radiála ano ale pouze s tunely.

0 0
možnosti

brr.

9. 3. 2009 18:32
Nejde o okruh?

Ta mám pocit, že jde vlastně o vnitřní okruh. A ten se staví mimoúrovňový. Tedy, o co jde? Já se ale spíš bojím zavedení mýta. Třeba placené parkování považuji za katastrofu. Provozovatel rejžuje a čtvrť bez obchodu upadá. Prosperují jen velkocentra s parkovištěm. To považuji za tvrdý zásah do volného trhu. A teď se vybudují okruhy a potom někdo moudrý nasadí brány a začne rejžovat za průjezd. Dnes jedu Nuselákem přes Bulhara. Pokud Pavlák bude jednou placený, pojedu přes Vršovice. Delší trasou, víc projedu a hlavně, ty slavné magistrály nyní draze vybudované - zcela jistě chytře zpoplatněné - budu opět objíždět někde napříč obytnou čtvrtí.

0 0
možnosti

FN

9. 3. 2009 16:03
Optimistická vize...

Problém je, že většina zátěže na městských komunikacích není z průjezdu městem, nýbrž ve městě začíná nebo končí. Tomu nepomůžou žádné okruhy. A pokud to někoho zajímá, tak jezdím veřejnou dopravou, a pokud jde o to zásobování, tak si klidně mírně připlatím za zboží dovezené po železnici a po městě rozvezené třeba nákladní tramvají, jen když se v tom městě bude dát žít. Ostatně podle mě silnice zacpává především záplava osobních aut a pak ta dálková nákladní doprava, co patří na koleje, nikoli dodávky do obchodů.

0 0
možnosti

Keni

6. 3. 2009 21:30
Co se Vam nelibi

Co porad remcate. Pokud bude mit Praha NEKDY poradny objezd a poradny vnitrni okruh (asi jizni Spojku, Mrazovka atd) a poradnejma sjezdama, tak se nevidim duvod se plazit po meste. Dnes, pokud je nedodelany vnitrni okruh s nesmyslnejam semaforama na Barandaku precpan tranzitni dopravou, kazdej se cpe mestem malejma ulickama.

Mne by zajimalo, co jite a jak se pohybujete, kdyz by jste nejradeji silnicni dopravu zakazali.

0 0
možnosti

mmf

6. 3. 2009 18:27
No neberte to , když je to

stokrát dražší než obyčejná křižovatka nebo kruhák ,

a i kdyby se to omylem dostavělo, stejně se kolony budou stavět zase , COPAK KAMIONŮ NA CESTÁCH UBYDE ???;-D;-D;-D

0 0
možnosti

bobeček

6. 3. 2009 3:08
křižovatky

A já si blázen myslel, že město i stát je hlavně místo pro příjemné žití, pro pěkné bydlení, že v ulicích buoud stromy, obchody, že bude možná pěší chůze z ulice do ulice, MHD bude levná  a kvalitní, všude pěkné obchody, parky, no prostě hezký a zdravý život, hisotrická i nová přijemná architektura. A nyní vidím, že to vše bude jedna velká dálnice a mimoúrovňová křižovatka, mezi kterýmiu se sem tam vyskytne parkoviště a pár domů spojených mosty, podchody a nadchody, všude výheň z asfaltových a betonových ploch. No nádhera. Už se těším. jen bych se chtěl zeptat, zda autoři takových nápadů již byli na vyšetření. V těch Bohnicích jsou docela machři a je tam klid. Možná by je tami ve skupinových diskusích nechali rozvíjet své nápady a na pískovišti by se mohli vyřádit.

Dál by mě zajímalo, z jakých peněz by se to realizovalo? Z peněz  uživatelů automobilů? Pak souhlasím a dále z peněz těch autorů. A když je v zemi tolik peněz, jistě nebude problém dát ročnwě na modernizaci a přestavbu železnice tak navíc kolem 50 mld, osobní doprava se snadno navýší o další 4 mld, tramvaje  budou mít v Praze konečně interval do 4 min. ve špičce, do 5 v sedle, metro i večer nebude mít víc jak 5 minut. Do roka se zmodernizuje tra%t na Kladno a nová na letiště a dál do Kladna atd. je vidět, že to půjde. A snadno.

Njak mám takový dojem, že název Absurdistán pro tuto zemi je nějak slabé slovo.

0 0
možnosti

!!!

6. 3. 2009 15:52
Re: křižovatky

" V těch Bohnicích jsou docela machři " ........  hmm, když si uvědomím, že hlavním strůjcem zlatých časů pro betonářskou a tunelářskou lobby je jistý nejmenovaný psychiatr;-D;-D

0 0
možnosti

kocour

5. 3. 2009 14:13
Praha zruší křižovatky

Jen me tak zajima, co se s temi monstry stane, az dojde ropa / benzin / auta.

Budou z nich muzea ?

0 0
možnosti

to bude

5. 3. 2009 9:52
krása!

Tisíce a statisíce aut budou kroužit kdysi krásným městem, tou dobou spíše betonovým dopravním uzlem... (Y)

0 0
možnosti

Šťoura

4. 3. 2009 23:17
Co

třeba zrušit celou Prahu.

0 0
možnosti

Rekultivátor

5. 3. 2009 17:47
Mám lepší nápad!

A co takhle vybagrovat tu tvojí milovanou Chrudim, ty jeden troubo.... ?

0 0
možnosti

Bidlo

4. 3. 2009 10:28
I. Proč automobil nepotřebuji?

ZV KSČ Severočeských drah a ZV Lidových milic v Ústí nad Labem mne v r. 1977 doporučily ke studiu na dopravního inženýra ve VŠ dopravní v Žilině. Bylo mi tehdy krásných 26 let a právě ten rok jsem při oslavě vítězství československých pracujících konaného v sídle KV KSČ ke dni Vítězného Února 28. 2. 1948, poprvé poznal náruč ženy, kypré snědé uklizečky pracující v budově KV KSČ, soudružky Eržiky Horváthové-Džuganščukové-Messárošové, tehdy maminky osmi roztomilých snědých čiperů. Po zahájení vysokoškolského studia v Žilině mně vedoucí katedry marx-leninismu, která na VŠ dopravní patřila k nejuznávanějším v ČSSR, soudruh profesor Jaššo objasnil, že jsem rozený talentovaný marx-leninský filosofický myslitel a praktický aplikátor a nikoliv přímo studijní typ, který potřebuje znalosti teprve pracným studiem postupně získávat a že pro VŠ dopravní, mého zaměstnavatele i mne, bude nejlepší, když své vysokoškolské studium zkoncentruji do 14. denního kurzu o aplikacích prvků komunismu v tehdejší reálné socialistické společnosti, který vedl samotný profesor soudruh Jaššo. Shodli jsme se se všemi stranickými složkami na uvedeném řešení, které jsem pochopitelně osobně uvítal i k tehdejšímu svému citovému zaujetí ve svém a Eržičině bydlišti v Ústí nad Labem.

0 0
možnosti

Bidlo

4. 3. 2009 10:29
II. Proč automobil nepotřebuji?

Stranické a bezpečnostní složky Severočeské dráhy a Krajské správy SNB a STB mi povolily ode dne 7.11.1977, tedy od 60. výročí Velké Říjnové Socialistické Revoluce, používat čestný titul inženýr - železniční projektant - absolvent univerzitního politického školení aplikovaného komunismu při VŠ dopravní v Žilině v r. 1977, ke kterému jsem obdržel diplom a krásnou kovovou rudou medaili s profilem hlavy myslitele V. I. Lenina vyvedeného úplně jako ve zlatě. Obdržel jsem tehdy i neomezenou drážní volnou jízdenku na všechny železniční tratě v ČSSR, kterou používám dosud, avšak bohužel po rozdělení státu již pouze v Čechách a na Moravě. Umožňuje mi to však pořád bezplatně cestovat všude kde potřebuji a dopřávat si při tom pěnivého pivínka co hrdlo ráčí, aniž bych se vystavoval postihu od policie. Problémy s omezenou kapacitou WC v zařízeních Českých drah řeším šikovně plenou, kterých je nyní na trhu díky úspěšné kapitalistické kupónové privatizaci profesora Klause již dostatek a ve velkém výběru. Samozřejmě, že jsem záhy po listopadu 1989 pochopil nesprávnost komunistické filosofie a že jsem odložil nevhodný stranický průkaz a stal se pravověrným ctitelem vynikajícího pravicového profesora Klause a jím založené ODS. Myslím, že ještě letos však přestoupím do Profesorovy nové euroskeptické strany Libertas CZ. Doufám pevně, že mi volná drážní jízdenka na veškeré tratě ČD zůstane nadále zachována. 

0 0
možnosti