Diskuze
Nehodu asi zavinil vadný výškoměr
Děkujeme za pochopení.
ajaj
Teď vrznou černou skříňku do simulátoru
a doplňovací kurs se zpotí.
Koukám, zůstali tu jen profesionálové.
Jap
Na teto nehode je nejzajimavejsi,
kolik lidi do toho keca. Proto casto nema skoro cenu prvni zpravy cist, s vyjimkou toho co se zhruba stalo na nekolika prvnich radcich. Prvni zpravy nejsou nic jineho nez dostihy medii, kdo s tim vyjde prvni.
Po prostudovani udaju z cernych / ve zkutecnosti oranzovych / skrinek mohou mit vysetrovatele nejake naznaky co se stalo, a to se budou pokouset overit na troskach letadla a vyslechem svedku a potom vydaji zpravu. Definitivni rozhodnuti, co bylo pricinou havarie muze trvat nekolik mesice a soudy kolem havarie mohou trvat nekolik let.
Ace2
uvahy
Letadlo během přistávání na autopilota nepoužívá klasický výškoměr, ale používá přibližovací systém dráhy, které vede letadlo ve vertikální i horizontální rovině. Až pár metrů nad zemí si bere autopilot udaje z radiovýškoměru. Za další letadlo pozná že je na zemi podle čidla na hlavní podvozkové noze, ne podle výškoměru. Podle mě si každý pilot stejně myslí že jim došlo palivo, fatalní selhání dvou motorů bez fyzického poškození je vždy zapříčiněno palivem. Ke všemu byla dostačující viditelnost aby pilot viděl co autopilot s letadlem dělá a pohotově mu sáhnul do řízení. Bud je článek špatně přeložený, nebo špatně citovaný
Pavel
Nechci se teda nikoho dotknout,
ale zprávy o možných příčinách tohoto neštěstí na mne začínají působit krajně nevěrohodně.