Pátek 29. března 2024, svátek má Taťána
130 let

Lidovky.cz

Diskuze

Metro D bude zajíždět do polí

Novou trasu metra D plně docení až příští generace Pražanů. Konečná této linky má být v Písnici - v podobně zapomenuté končině jako stanice metra C Letňany.
Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

zachrance_od_mury

30. 4. 2009 11:10
pocitacem rizene metro?

uz to vidim, vlak se riti 100kmh, otlouka se o steny metra, trousi cestujici, panika, rev, a v pilotni kabine modra obrazovka a blikajici error ;-D

0 0
možnosti

hufv

30. 4. 2009 8:10
je vidět, že redaktor nerozumí o čem píše,

jak jen může takový - řekněme slabomyslný - dělat redaktora?

Copak asi je (musí být) na konečné trasy? A kde vzít prostory na tato technická zařízení v husté zástavbě? Metro B má Zličín, kde nebylo před výstavbou obchodního centra nic. Metro A má Hostivařské depo. Metro C mělo dřív Kačerov, jenže ten je nyní již v husté zástavbě a nestačí - proto Letňany. Kde bude mít technické prostory D? Na Pankráci?

Opravdu je nutné bez znalosti věci za každou cenu kritizovat? Určitě je to pohodlnější, než se seznámit s fakty.

0 0
možnosti

matěj

24. 4. 2009 20:58
Občanská Developerská Strana

zná nejlépe která pole potřebují metro!

0 0
možnosti

!!!

23. 4. 2009 12:52
Ale houby

metro D je prozatím fakticky odepsané, nejsou penízky;-D;-D;-D

0 0
možnosti

tosek

22. 4. 2009 14:08
Výborně, jen tak dál

Takže jestli tomu správně rozumím staví si pražská ODS pod vedením horolezce Béma pomníček tím, že nechá za peníze daňových poplatníků stavět metro někam, kde v příštích nejméně deseti letech nebude vůbec nikdo jezdit, zatímco místa dnes hustě obydlená a zastavěná se na metro napojovat nebudou. Skutečnost, že Metrostav patří mezi největší sponzory ODS s tímsamozřejmě nemá vůbec žádnou souvislost. Tak to už je pomalu čas na čtvrtou pražskou defenestraci ne?

0 0
možnosti

SK

22. 4. 2009 17:22
Re: Výborně, jen tak dál

Trasa D je nutností, nikoli kvůli Písnici nebo ODS, ale ostatním lokalitám na trase D, které již v současné době jsou z hlediska MHD max přetížené. Jak již bylo řečeno, mělo to stát dávno.  Písnici zdůrazňují pouze Lidovky, které musí trochu toho bulvárku do titulku přihodit. Spíše bych rád znal odpověď na otázku, proč se v Praze upřednostňují před těmito nutnými projekty např. kombinace metro na letiště + rychlovlak na letiště, která má v Evropě obdoby snad pouze v Heathrow v Londýně? Předpokládám, že vše je z důvodu zpestření výběru pro turisty, kteří mohou jet např. z letiště metrem a při konci pobytu si ještě udělat poslední výlet vláčkem. Proč ne, dyť je to pouze o pár miliardách. :-)) Proč pak na trasu D nejsou peníze a hledá se soukromý investor?

0 0
možnosti

JH

22. 4. 2009 13:31
Metro

Pokud by se dodržel plán výstavby metra,tab by trasa D již stála.

0 0
možnosti

denisekhlava

22. 4. 2009 11:34
modra MAFIE už ma pozemky nakoupene

a zblbly Pražaci dal budou volit ODS

0 0
možnosti

TTSO

22. 4. 2009 12:50
Re: modra MAFIE už ma pozemky nakoupene

největší "normální" obchody s pozemky v praze a okolí realizovala skrz Pozemkový fond ČSSD - říká vám něco jméno Zgarba, Gabriel Večeřa,Václav Benedikt,  Palas,Roman Skopal ?

0 0
možnosti

TTSO

22. 4. 2009 10:36
někdo by už konečně měl vzít v potaz Pařížský nebo Londýnský

někdo by už konečně měl vzít v potaz Pařížský nebo Londýnský model, kdy se metro po vyjetí na povrch změní v příměstský vlak a přímo jezdí do satelitních městeček.

Taková trať někde z Říčan, Berouna, Čelákovic/Lysé se k tomu přímo nabízí.....

0 0
možnosti