Pátek 19. dubna 2024, svátek má Rostislav
130 let

Lidovky.cz

Diskuze

LN: Každého pátého učitele hrubě napadl jeho žák

Téměř polovina českých učitelů zažila nějaký druh agresivity ze strany žáků. Suverénně nejčastěji se pedagogové setkávají s hrubými urážkami a nadávkami při vyučování. Ty za svou kariéru zažilo alespoň jednou 22 procent kantorů. Naopak nejméně učitelů (2,2 %) má zkušenost s fyzickým útokem studenta.
Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

lukáš

14. 5. 2009 7:32
xxx

Udělejte školy jak byly kdysi, rákosky...

0 0
možnosti

Buzerant

11. 5. 2009 9:37
bléééé.....

(Y)(Y)(Y)(Y)(Y)(Y)(Y);-€

0 0
možnosti

Buzerant

11. 5. 2009 9:35
Ná ty kurvo....

;-Oco je more!!!!!___:::??????

0 0
možnosti

Morava

9. 5. 2009 21:04
každého pátého..........................

Myslím  si, že nemá naprosto žádný smysl diskutovat( v dobrém slova smyslu myšleno). Tahle společnost už je tak zkorumpovaná a prohnilá, že nějakých pár facek je k ničemu............................Dále ať si to domyslí každý sám !......!!Už je skoro pozdě, tahle nomenklatura pod pláštíkem tkzv. demokracie zničila co se dalo!!Tak ať mi někodo vysvětlí o kolik je to lepší než-li v minulém systému.Všechno je to jen a jen o penězích.Ty jsou až na prvním místě dokonce i před vzděláním,slušností či úctou. Konec!

0 0
možnosti

Jirka

9. 5. 2009 12:10
židovské děti vyvolávají terorizmus ve školách

židovské děti jsou jejich fanatickými sektářskými rodiči instruováni k vytváření nenávisti mezi dětmi na školách a to někde dokonce vyústilo v střelbu na školách. Židé by měli být monitorováni, jako nebezpeční teroristé !

0 0
možnosti

mira

9. 5. 2009 13:30
Re: židovské děti vyvolávají terorizmus ve školách

Jinak ,blbe chutná jíst,ale s tou hlavou si k doktorovi zajdi.Je to jen pro tvoje dobro.

0 0
možnosti

Forstmeister

9. 5. 2009 11:40
Snad učitelku?

Jsem asi staromilec. Slečna učitelka tam snad nemá co dělat s grázlíky.  Když jsem ve škole dostal od kantora "výchovný parfors", byl jsem sice "nakrknutý", ale nestěžoval jsem si, protože by se mi ten parfors znásobil v "domácím násilí vůči nezletilcům" doma tatík. Kocába asi doma verbálně jenom verbálně "pacfikovali", jinak by nevymýšlel irelevantní hovadiny. Měl by být asi bit  "jako žito", pak by nevymýšlel předmětné hovadiny. Nazývejme věci pravými jmény, zmetek, který poruší pravidla obecných zvyklostí (třeba defekuje na schodech  domu, nikolivěk v přilehlých křovinách), zaslouží opravdový zákonný parfors. Můj názor.

   

0 0
možnosti

Šťoura

9. 5. 2009 11:39
Trefujete

se zde do učitelek.Mám jeden příklad.Když jsem chodil do osmé třídy,učila nás ruštinu mladá a velmi hezká učitelka.Dokázala si získat autoritu.Byla schopna půl hodiny se bavit vtipy,různými příběhy.Na druhé straně uměla mistrně odhadnout kdy je nutno použít ukazovátko i k jinému účelu než bylo určeno.Že si též zavedla doučovací kroužek pro pomalejší žáky,to nebyla žásná novinka,to dělalo mnoho kantorů.Kdo něco takového udělá dnes.Jedině jako soukromé doučování za těžké peníze.

0 0
možnosti

zombie°°°

9. 5. 2009 15:05
o doučování dnes - ani za těžké peníze

jsem potěšen, že jste vyzvedl právě ruský živel coby opět průkopníka (v lecjakém oboru) - co do pedagogiky;  ovšemže Makačenko (je však tragické, že k důsledný výchovným opatřením došel až světoznámý Makarov);

.

a to proto, že Vaše comeniostachanovkyně  dala (v neskutečně širokém měřítku dnes)  příklad naší zlaté mládeži :

.

i ona naše zlatá mládež  -  vydrží se v rámci vyučovací hodiny mezi sebou bavit vtipy a různými příběhy a snadno překonává rekord Vaší osmotřídní autority co do směšně krátké půlhodiny (vždyť přece furt ještě přebejvá čtrvrthodina, ne ?) a co do mistrnosti používat ukazovátko i k jinému účelu než bylo určeno ovšem naše zlatá mládež zdaleka dovedla za hranici fantazie mladohezké učitelky - k rozverné šikaně.

0 0
možnosti

caligula

9. 5. 2009 10:46
Škola je obrazem společnosti

Tak jako společnost přistupují k učitelům žáci. Je vlastně div ,že to ve škole není horší. Současné stimuly uspěšnosti se učitelů hrubě netýkají: Platy, soc.zajištění, výhody a vliv narozhodování o druhých míjí učitele obloukem. Platy jsou strašné, soc.zajištění horší než u metařů, výhody materiální či činé nulové a  učitel dnes nerozhoduje ani o známkách ve svém předmětu /pokud chce pracovat/. Takže od roku zhruba 1995 se postavení učitelů jen a jen zhoršilo takže pedagogické problémy s žáky jsou spíše sociologickou sondou nemohoucnosti instituce a žádná trestní odpovšdnost i od 6 ket dítěte nic neřeší.

0 0
možnosti

Josef

9. 5. 2009 10:00
Jsem učitel tělocviku a matematiky,ale musím říci,

že zatím jsem se s vulgaritou a násilím nesetkal.No možná je to tím,že měřím kolem dvou metrů a vyučuji zároveň bojové sporty.Jednou na mne naběhl rodič,ale když mu mne pan ředitel představil,tak to odpískal a je klid.Zároveň,ale musím uznat,že ne každý má takovéto fyzické předpoklady.Přesto si dovoluji tvrdit,že žák si dovolí pouze to,co mu dovolí učitel. 

0 0
možnosti

Housa

9. 5. 2009 11:02
Re: Jsem učitel tělocviku a matematiky,ale musím říci,

Ja  kdyz jsem chodil do skoly jeste v dobe uspesneho budovani socialismu meli zaci pred uciteli respekt, i kdyz nemerili 2 metry. Vzpominam si nas ucitel hudby byl velmi hodny clovek, ale kdyz jeden zak byl na nej drzy (nadchazejici puberta) tak mu vsolil akovou facku, ze se mu skoro halva otocila a byl klid.Ani si doma nestezoval, jinak by od otce dostal vyprask. A to bylo v dobe, kdy ve skolach vladla Makarenkova doktrina, ktera rikala, ze fyzicke trestani zaku jsou vyplodem zvrhle kapitalisticke spolecnosti.

0 0
možnosti

hugo

9. 5. 2009 9:18
Ne učitele

Není pravda, že učitele, ale ženy, vydávající se za učitelky, ale bez jakéhokoliv přirozené autority. Myslím, že všichni znají ze svého mládi takové učitelky, které si myslí, že škola je jen velmi lehké zaměstnání a než být ve fabrice, raději si odkroutí šichtu ve škole a rychle pryč. pak se chlubí mezi stejně inteligentními, kolik rozdali pětek a čtyřek a že jejich žáci jsou totálně neschopní. Vůbec netuší, že tak jen ukazují svou naprostou neschopnost. U nás jedna taková slepice, dál slintala své kydy a zatím se dva žáci prali na podlaze. Dělala, že si toho nevšimla. Jakou asi autoritu měla? Jestli nemá přirozenou autoritu a pedagogický talent, měla by vyletět.

0 0
možnosti