Úterý 16. dubna 2024, svátek má Irena
130 let

Lidovky.cz

Diskuze

Pražané se začali bránit, střílejí na zloděje

Obyvatelé metropole začali bránit svůj majetek se zbraní v ruce. Za poslední týden postřelili už dva zloděje. Jeden z nich zemřel.
Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Karel V.

7. 8. 2009 14:03
MOTEJL

Má pravdu...roste AGRESIVITA, BOHUŽEL BUDE HŮŘE....Dnes raději nic nemít a nevyčuhovat,nedělat kravál a neprovokovat....

0 0
možnosti

JK

15. 6. 2009 9:12
Clovek, ktery chrani svuj majetek a nechce byt

zlodejem postrelen, ci dokonce zabit je podle clanku agresor!!! Zlodej je agresivne napadnuty obcan... Misto spraye mohl zlodej vytahnout bouchacku a strilet. Pak zalezi, kdo je rychlejsi, jako ve westernu. Zlodejsky xindl se zacne ozbrojovat a budeme zde mit pomery jako v USA.

0 0
možnosti

JAKO

9. 6. 2009 8:26
Zabití či vražda

NAPROSTO SOUHLASÍM!!!!!!!!

0 0
možnosti

brr.

3. 6. 2009 6:50
Zabití či vražda

jsou mnohem závažnější činy než krádež. Sklípek či chatka v zahrádkářské kolonii... nejsou hodnoty, pro které je třeba zabíjet. Jak znám amatéry "s legálně drženou zbraní", je třeba vždy pečlivě zvážit, zda nejsou společensky nebezpeční. Obávám se, že si v těchto případech trest zpravidla plně zaslouží.

0 0
možnosti

Martin Vlk

3. 6. 2009 10:23
Re: Zabití či vražda

Lidé jako ty nás dovedli do stavu, kdy páchat zločiny se jednoznačně vyplatí, protože díky nejrůznějším pseudohumanistům je trestní postih minimální. Kdo zločinu ustupuje a nebrání, je stejně vinen jako ten, kdo ho páchá. Nebo je přinejmenším poseroutka.

Život grázla, který promyšleně páchá trestnou činnost nemá cenu ani psího výkalu. Můžeš se ohánět čím chceš, ale pokud někdo úmyslně páchá trestnou činnost (zdůrazňuji to slovo úmyslně), zaslouží odstřelit. Normální stav totiž je, když se na ulici vycházet bojí lumpové, ne slušní lidé.

Ono to chce asi jen osobní zkušenost. To prostě jen chce, aby tě partička nudících se asociálů skoro umlátila k smrti, oni je pak vyšetřovali na svobodě a pak jim dali směšnou podmínku za pokus o ublížení na zdraví. A ty to celé třeba budeš sledovat z invalidního vozíku. Asi potom dost změníš názor.

0 0
možnosti

Emil

3. 6. 2009 5:22
NA URAD JEDINE SE ZBRANI

Myslim, ze postupne budeme resit vsechny problemy v Cesku ze zbrani v ruce. Kdyz dela v dome nekdo kraval, policie nereaguje za zavolani. Kdyz vam z hospody v prizemi pousti denne zapach do bytu Mestska cast nereaguje na stiznost, ze tam vyvarovani jidel nebylo nepovoleno. Spravy obci, policie, soudy nefungujou. Na radnicich se chovaji k obcanum jak panstvo, jsou jen jeste drzejsi nez za komousu. Cim vyssi urad, tim drzejsi. 20 let po revoluci je obcan v Cesku diky neschopnosti a zkorumpovanosti volenych zastupitelu naprosto bezmocny.

0 0
možnosti

JK

15. 6. 2009 9:18
Re: NA URAD JEDINE SE ZBRANI

Naprosty souhlas. Moc uradu a jeji cinnost je bez kontroly. Nezakonna rozhodnuti jsou kryta nadrizenymi spravnimi organy. Ombudsman je papirovy tygr, trafika, aby se nereklo, ze pravo nelze vymahat. Ono je ale pravo v teto zemi skutecne nevymahatelne. A co je na uradech za svoloc vime snad vsichni!!!!

0 0
možnosti

Johny

2. 6. 2009 8:42
Nic jiného nezbývá, více střílet

Stát zcela rezignoval na ochranu svých občanů, tresty jsou směšné, za brutální vraždu je zhruba 12 let a vzhledem k přeplněným věznicím je vrah za 8 let venku. Sám jsem chytl zloděje v mém autě a za pomoci kamaráda jsem ho dovlekl na policejní stanici (policie nepřijela na místo činu ani za 3 hodiny). Na policejní stanici jsem byl déle než zloděj, neboť toho po vyslechnutí hned pustili ale já jsem musel čekat do večera, než sepíšou protokol. O auto jsem přišel na tři měsíce , kdy ho policie zabavila kvůli nějakému zkoumání ačkoliv se na něj nikdo nepodíval. Po roce jsem dostal dopis "pachatel neznámí" ačkoliv v autě se našla zlodějská výbava, občanky dalších okradených, rádia a repráky a zloděj byl recidivista. Starší dobromyslný policista mně pak řekl "vidíte, kdybyste mu nabančil a nic nehlásil, byl by ste na tom lépe". Takže používat zbraň co nejvíce, každý zastřelený grázl je dobro pro společnost a ušetří lidem čas i peníze.

0 0
možnosti

brr.

3. 6. 2009 6:54
Re: Nic jiného nezbývá, více střílet

Popisujete trestný čin omezování osobní svobody. Za to vás nezavřeli? To jste měl štěstí a někdo další jak se zdá smůlu. Policie prostě nedělá to co má.

0 0
možnosti

Apollo

2. 6. 2009 0:26
U.S. právo i do České republiky.

Dle U.S. amerického práva vlastník pozemku či nemovitoasti na něm stojícví má právo bez varování zastřelit tu osobu, která neoprávněně k němu na pozemek či do domu vkročí. Např. zloděj přeleze plot a již může být beztrestně zastřelen. Jenom tímto způsobem zmenšíme kriminalitu. Tzv. ochránce lidských práv bych zavřel do vězení jako první. Právo musí být na straně oběti a ne na straně pachatele. V Brazilii ve městě Sao Paulo, kde byla a je velká kriminalita, policisté po práci šli na melouch - během asi třech měsíců zastřelili asi 3000 zločinců a výsledek - kriminalita klesla o 80%. Toto by bylo třeba udělat i v této zemi. Žádný pardon pro zločince. Ale to by bylo třeba napřed zavřít do kriminálu pomalu celou vládu a dvě třetiny parlamentu. Vrána vráně oči nevyklove.

0 0
možnosti

pdm

2. 6. 2009 3:00
Re: U.S. právo i do České republiky.

Appollo, promiň, ale nevíš o čem píšeš.  Ne-existuje žádné "Americké" právo, protože zákony na tuto kriminální čin je věc států a né federální vlády.  Každý stát to má jinak; některé mají Castle Doctrine, jiní né, ale nikdy nemůžeš si zastřelit kdo Ti vleze na zahradu.  Myslíš si že můžeš si střílet na děcka co Ti přelezou přes plot za míčem, nebo někoho kdo žebračí?  Máš právo se hájit, i hájit se střelnou zbraní, když Ti jde o život, a né protože Ti někdo vlezl na pozemek.  Jo, jsem bývalý NRA instructor.

0 0
možnosti

Pavel Janouš

1. 6. 2009 22:54
proč se nebránit

Nevím co si myslí většinová veřejost ale v našem státě se vždy pomáhá hajzlum on chudinka si jde ukras moje veci ze sklepa nebo benzin z nadrze napadne men a ja se mu ´ma jete omluvit ze jsem hovyrusil nebo co jako

 Jak mam vedet jestli me potom co se otocim zady nezabije pokud nesmim branit svuj majetek tak teda nevim rpoc se v zakone pise zbran k ochrane zdravi zivota  a MAJETKU hlavne kdy je obrana rpimerena kdyz mam strach o zivot nebo az kdyz mam nuz v játrech popripade jehlu v ruce?

Pane soudce kdy budete strilet Vy az budete bodnutej nebo drive,

Pokud jde nekdo krast tak musi pocitat ze jednu kouip kdyby mne tam potkal a bykl rychlejsi tak taky nebudepremyslet nad nutnou obranou a zabije mne hned aby uteklpiodle mne lide jednali spravne a nasi radoby ochranci lidskych prav bysi meli uvedomit ze je platime myslusni obcane a ne ti co kradou a zivi se tim ty jim z dani nic nedavaji.ono je pravda ze sudce muze soudit az kdyz mu ukradnou auto vypali barak znasilni manzelku zneuzijidcetu a vnuka a zmrzaci syna. Driv nemuze rpotze nevi jak to bolinez aby zabil mne nebo nekoho na kom mi zalezi tak do nej vysypu klidne zasobniky dvaabereme si rpiklady z usa tak rpoc ne i v ochrane majetku a zdravi.Pani soudci nesedte si na mozku a zacnete myslet jak máte

no kdyz budou ty zlodej ivedet ze je muzou lidi zastrelit a lidi se toho nebudou bat tak ty kriminality tayk ubyde.

0 0
možnosti

8-)

1. 6. 2009 22:23
Přání otcem myšlenky

Kéž byste tak měly pravdu, milé Bleskové Lidovky! Postavit na dvou excesech podobný titulek, to už je opravdu na facku. Když se občan nedomůže svého práva na ochranu vlastní osoby ani majetku díky nefunkčnímu právnímu systému a neschopné justici, bere samozřejmě a zcela pochopitelně spravedlnost do svých rukou a je schopen souhlasit s nácky, aniž si uvědomuje, že ho ve finále semelou úplně stejně jako kdejaká kriminální škodná či ignorantský státní aparát. Obávám se (či nemám vlastně radost?), že podobných případů bude přibývat geometrickou řadou, protože jako jediné za daného stavu společnosti skýtají opravdové a důsledné řešení. Bohužel dočasně, protože zákon-nezákon ozbrojení grázlové tomuto stavu velmi rychle přivyknou a pak teprve začne kvapík.

0 0
možnosti

pitipačka

1. 6. 2009 14:45
vtip nebo realita?

Pan Novák má lehké spaní a tak se jednou v noci stane, že ho probudí šramot na dvoře. Koukne z okna a vidí, že se mu do garáže vloupávají dvě individua. Pan Novák jako uvědomělý občan zvedne telefon a volá na policii: "Tady Novák, zrovna se mi dva lupiči dobývají do garáže. Přijeďte je zatknout, než utečou."

"My teď nemáme nikovo volného, my se u vás stavíme, jakmile se nám někdo uvolní."

Pan Novák poděkuje, položí telefon, pomalu napočítá do patnácti a znova zavolá na policii:"Tady zase Novák. Jak jsem volal o těch lupičích, tak jsem vám jen chtěl říct, že už nemusíte spěchat. Oba jsem je v garáží odpráskl." A položí telefon.

Do minuty před domem se skřípěním brzd, houkáním sirén a blikání majáčků zastaví dvě policejní auta a jedna sanitka. Policisti zadrží naprosto zaskočené lupiče. Vedoucí zásahu se rozzlobeně pustí do pana Nováka, který na prahu svého domu přihlíží celé akci.

"Neříkal jste NÁHODOU, že jste je zastřelil?" Pan Novák s úsměvem kontruje: "Neříkali jste NÁHODOU, že nemáte nikoho volného?"

0 0
možnosti

vili

1. 6. 2009 15:02
Re: vtip nebo realita?

Ano,toto nemá chybu,to se ale u nás stát nemůže,nebo snad ano?

0 0
možnosti