Pátek 19. dubna 2024, svátek má Rostislav
130 let

Lidovky.cz

Diskuze

K volbám mnoho lidí nepřišlo. Pomůže to velkým stranám?

První den druhých českých voleb do Evropského parlamentu skončil. Během osmi hodin dnes vhodila své hlasovací lístky do volebních uren řada politiků. Výzvy k účasti v eurovolbách však většina voličů nevyslyšela
Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Karel Novák

6. 6. 2009 21:38
Škoda, že dorazili jen "skalní"

Dnes ve 14 hodin byly uzavřeny volební místnosti a skončily již druhé volby do Evropského parlamentu. Jak se šíří z médií, tak účast voličů zřejmě nebyla velká. Zdá se tedy, že k vobám přišli nejčastěji "skalní voliči". Není třeba dodávat, že jsou to voliči největších politických stran a dle mého názoru to je škoda, protože i v některých malých stranách či uskupeních byli nominováni lidé, kteří by v EP jistě ostudu nedělali. Co mne však mrzí je fakt, že vzhledem k tomu, že v některých zemích EU budou volby pokračovat ještě zítra, začnou volební komise zpracovávat výsledky až zítra po 22 hodině. Nemyslím, že zveřejnění výsledků ze zemí, které volby ukončily by podstatně ovlivnily voliče v dalších zemích, když je všeobecně známo, že účast je ve většině zemí EU skutečně nízká.

0 0
možnosti

www.digiherbar.kvalitne.cz

6. 6. 2009 17:00
www.digiherbar.kvalitne.cz

http://www.digiherbar.kvalitne.cz

0 0
možnosti

6. 6. 2009 15:56
Kdo nevolí, volí voly

Kdo nechodí k volbám, nemá právo si stěžovat na to, jací blbečkové pak sedí v EU. Dost nechápu lidi, kteří jen nadávají, ale aby hli zadkem, aby něco změnili, to ne.

0 0
možnosti

Kecálek

6. 6. 2009 20:51
Re: Kdo nevolí, volí voly

To by nejdřív ta trafika = parlament EU musel mít jiný význam, než jako žumpa na peníze.

0 0
možnosti

lajmilhuli

6. 6. 2009 12:18
tohle sice nejsou volby "národní"

ale nicméně spoustu lidí přijde volit už jen proto, aby prokázali nesouhlas se špinavostmi ODS. Ámen hoši, zmodráte ještě víc.  Ale tou bouračkou která příjde.

0 0
možnosti

nesocan

6. 6. 2009 12:27
Re: tohle sice nejsou volby "národní"

lajmuhuláku,  přestaň se konečně krmit extrementy soudruha Paroubka. Uvidíš že se ti uleví. No a cos se týče voleb, - tak dostanete nafrak.

0 0
možnosti

ryba

6. 6. 2009 11:23
Kdo nesouhlasí s Lisabonskou smlouvou,

ten k volbám nejde. Jinak se těžko, těžko vybírá. Kandidátům  jde jen o peníze, které jsou až na prvním místě,

0 0
možnosti

Kyklop

6. 6. 2009 11:38
Re: Kdo nesouhlasí s Lisabonskou smlouvou,

Můžeš volit stranu, která má ten nesouhlas s Lisabonskou smlouvou v programu ...

0 0
možnosti

hafusak2

6. 6. 2009 10:15
Nějak se mi to nezdá,

ale prakticky při všech volbách se neustále zveřejňují průběžně nejrůznější průzkumy, jaké asi budou výsledky. Teď nic. Proč? Že by to přestali dělat? Nebo že předběžné výsledky neodpovídají přání? Nebo jenom nás chtějí nechat v nejistotě do pondělka? Fakt je to nezvyklé.

0 0
možnosti

hipies

6. 6. 2009 17:06
Re: Nějak se mi to nezdá,

Souhlasím !!!! Myslím,že pravda je ve slovech, že výsledky neodpovídají přání. Prostě staré praktiky.

0 0
možnosti

Petr

6. 6. 2009 8:43
Čím menší volební účast, tím lépe!

Můj hlas tak bude mít větší váhu.

0 0
možnosti

Vendul

6. 6. 2009 9:41
Re: Čím menší volební účast, tím lépe!

Trochu krátkozraký přístup... Asi si neuvědomujete, že čím méně lidí přijde, tím větší šanci mají komunisti - jejich voliči jsou totiž povětšinou zarputilí důchodci, kteří volbu považují za svou povinnost. A to platí i o pravicových extrémistech (Dělnická strana) - všichni příznivci extrémů jsou fanatici, kteří využijí každou příležitost ventilovat svoje přesvědčení...

0 0
možnosti

egoist

6. 6. 2009 8:02
Pokud se nezvýší volební

účast , má to Zahradil na tutovku. Fanatické jádro bolševika a modrobolševika půjde volit vždycky. Česani jsou laxní a volby do EU je moc nezajímají.

0 0
možnosti

Jarda

6. 6. 2009 7:24
Vítězství levice by nebylo prohrou demokracie

V diskuzi, která zde probíhá, se musím smát těm názorům, které za vítězství demokracie považují pouze volební vítězství pravice. Budu respektovat jakýkoliv volební výsledek. Za prohru demokracie však považuji to, když do politických funkcí vybereme amorální osobnosti. A zatím jsme jich do evropského i českého parlamentu poslali dost. Na obou stranách politického spektra. Lidé typu Ivana Langra anebo Davida Ratha mě děsí daleko víc. Slušní pravičáci ani levičáci mě nevadí. 

0 0
možnosti

Zahradník

6. 6. 2009 7:29
Re: Vítězství levice by nebylo prohrou demokracie

Slušný levičák byl špidla.Byl vysmíván a nenáviděn především levicovými voliči,levičák je pouze mírně maskovaný zloděj.

0 0
možnosti

Terminator

6. 6. 2009 7:10
Velkým stranám to jistě

nepomůže, ale Dělnická strana z toho vytěží, co bude moci.

0 0
možnosti

Vendul

6. 6. 2009 9:46
Re: Velkým stranám to jistě

A toho se právě obávám... Nevadilo by mi, kdyby DS získala malé zastoupení v parlamentu - alespoň by tam udělala trochu "vítr", ale zásadně jsem proti, aby strany tohoto typu (ať už extrémní levice či pravice) získala převahu.

0 0
možnosti