Diskuze
Let měl problémy. Po 24 hodinách pasažéři ČSA z Ostravy odletěli
Děkujeme za pochopení.
f-prag
a to nema CSA dalsi letou ????
zeby CSA zas az tolik tocil letadla??!!???? to nemel jeden stoj nekde zaparkovany ??? zaletet do Ostravy nabrat par lidicek odfrcet do Turecka a vratit se ........ to urcite by stacili za par hodin ........................... nebo si nejak CSA pripomnelo ""slavnou dobu"" vzdyt je to jen cechacek , tak at pocka ............. a kdo si pocka , ten se docka
L
Meli startovat na baterky
Kdyby si zasli do superhypermarketu a koupili si tam baterky, mozna by jim to na start stacilo. Ja osobne bych jim doporucoval benzinovy Honda generator, to proto, ze predpokladam, ze se problemy budou pravidelne opakovat.
Kanuk
Proč 24 hodin(y)?
Ok. Pozemní startovací zařízení selhalo. Podle poskytnutých informací a) je to kompresor, b) letadlo mělo startovat v 18 hodin. Silně pochybuji, že by se kompresor nedal opravit během několika málo hodin, když by náhradní součástka - v nejhorším případě - byla zaslána letadlem. Ovšem, ČSA šetří, m.j. na platech mechaniků. A ti řekli "Padla, nemelem". Říká se tomu pasivní resistence.
No
Co tak reagovat bez hysterie ?
Vsechny letecke spolecnosti setri jak mohou. Kdyz ale setri na udrzbarich - tak tem se to samozrejme nelibi - a provadeji skodolibosti.
Takhle se dostal nedavno Qantas do svetovych novin.
Apollo
`Čeští řemeslníci
Potřeboval jsem nahodit malou zídku v koupelně a obložit ji kachlíky (asi 4 metry čtvereční. Zrovna jsem nemohl žádného Ukrajince sehnat. Tak jsem si vzal Čecha. Jak to dopadlo. Práci sice udělal, ale musel jsem mu řezat kachlíky, které stejně blbě naměřil a potom je opracně o ř milimetrů zkracoval. Co se týče kvality práce byla stejná (nic vynikajícího, ale kdybch já děklal pomalu tak bych to taky zvládnul) jako u toho Ukrajince. Jediný rozdíl byl v tom co si za práci řekl. Čtyřikrát víc. Takže příště už si nikdy nevezmu Čecha na práci. Raději Ukrajince. Ten se mnou alespoň nežvaní o blbý politice.
Michal
asy na ty dovoleny nemusely byt tak nutně!
jistě se dalo letět oklikou, pokud už někdo jen v turecku mohl přežít, potiž je spíše v kšeftech kolem, bez rezervy, jako když se jede motorákem na sázavu..i na nádraží se dá pomrznout, pokud jeden jen nalítne dopravci
hafusak2
A to ještě 9. června v rubrice
BYZNYS psali o rušení dalších předletových kontrol v rámci úspor. Zisk za každou cenu?
hans
???
ČSA v rámci úspor zrušili servisní mechaniky,letadla si budou opravovat piloti za letu,děkujeme za pochopení.
ALOIS.AMERICAN
Re: ???
TAK CO BUDOU POTREBOVAT? VYLEZT ZA LETU Z LETADLA NA SNURCE , A OPRAVOVAT CO SE DA
Albert Klinkovský
asa
Kdy se vzlétne to letadlo. Asi až v potoce dojde voda kaprům.
cechoamik
zkuste letet ve Statech
Nalitam 150 000 mil rocne vcetne 8-10 krat do Evropy. V porovnani jsou CSA v letech po Evrope jedna z nejlepsich spolecnosti zatimco ve Statech jsou dnes CO,DL,UA,AA zahnojene kraksny....zahnojena spinava letadla jez jdou na obratku v 15 minutach. Sedadla byly jiz nekolikrat prirazeny bliz a jidlo neexistuje...jen na pobrezi-pobrezi letech.Obcerstveni se sklada z precliku a jednim pruchodem s pitim.Pak uz se z pohodlneho sezeni obsluha zmuze jen roznest VODU.Pokud chce nekdo Coca Colu tak musi zajit do galley a pozadat....to koukaji jako by chtel jejich prvorozence.Jednoduse...kde to jde tak v Evrope litam CSA a velmi rad.
Yaroukh
Re: zkuste letet ve Statech
Tím jsi chtěl říct, že Boeingy maj poruchový letušky? Myslím, že článek je o TECHNICKÝCH obtížích, kterých má poslední dobou Airbus (?zdánlivě?) HODNĚ.