Diskuze
První expertíza: Lidé vypadli z airbusu už ve vzduchu
Děkujeme za pochopení.
nnebo ttak
Jiné vysvětlení stržených šatů
Připomeňme hloubku v těch místech. Plyny,které těla nadzdvihly ze dna, nutně při stoupání expandovaly.
Daniela
Píše se expertiza
http://www.proofreading.cz/expertiza-nikoli-expertiza-ani-expertyza
Thyronx
Z AF jsem nemel nikdy respekt.
Podle mne bud nenabral kapitan letadla dostatek paliva aby mohl obletet bouri (30 minut navic), nebo se rozhodl bouri proletet a ziskat cas. Oboji vidim jako vaznou chybu bud kapitana nebo letecke spolecnosti Air France. S Air France jsem letel jednou v zivote a bylo to z nouze. Uznavam spolecnosti KLM, Northwest-Delta a Lufthansu. Ostatni jsou pro mne chartery ktere setri na vsem vcetne POVINNE udrzby a prohlidek letadel. Za odstrasujici charter ovsem povazuji krom jeste horsich i CSA. A mohou mit na svych trupech namalovany treba i "Skyteam" .
Emil
Re: Z AF jsem nemel nikdy respekt.
Cestuji take dost, nejdulezitejsi je pro me chovani personalu na letistich a kdo mi mene zdemoluje muj aluminiovy kufrik. Kdyz to shrnu, tak snad krome Svycaru (Swissair bohuzel udelalo bankrot) je to vsechno pakaz odporna. Neni to zadny pozitek dneska cestovat.
Emil
BYLO TO ZNACKOVE OBLECENI ?
Ja jenom jestli po havarii, nejela lodi okolo nejaka ceska vyprava a ty saty si nevzala.
Yaroukh
Re: BYLO TO ZNACKOVE OBLECENI ?
Jestli ti po tomhle nebylo půl hodiny trapně, tak jsi dobrej...
ALOIS.AMERICAN
AIRBUS
TED TO BUDE TO NEJHORSI PRO RODINY,KTERA TELA SE NASLA, A KTERA NE. JAK VIDET AIRBUS MEL DOST NALITANO, MELI HO ODSTAVIT A PROHLEDNOUT,NEBO HO MELI DAT LETAT NA MENSI VZDALENOSTI. V PONDELI ZACINA TAKY PARIS AIR SHOW,DOUFAM ZE SE NESTANE ZADNA LETECKA NEHODA
SelskýRozum
Re: AIRBUS
A proč by mělo být lepší, když by letadlo spadlo při kratší cestě někde nad Evropou?
Ravnagorac
Ještě že Boeing je spolehlivý!!!
To je náhoda, s nehodami airbusu se roztrhl pytel a Boeingy nic- spolehlivé, levné, super. Bude zajímavé, jestl Francouzi najdou černé skříňky. Airbus není rogalo, aby se jen tak náhodou samo rozpadlo ve vzduchu. Tomu někdo výrazně pomohl.
Yaroukh
Re: Ještě že Boeing je spolehlivý!!!
jj, taky mi kdysi bylo 12 let
Michall
Letadlo neletí tak snadno, jako barák stojí, konstrukce je
stavěna na odpovídající řízení, ne méně, ne více. Konečně i dobrý simulátor, vám občas zaleje obrazovku krví nebo tmou, případně vás nechá vybouchnout. Tak ani Jumbo, pokud nemá dobré údaje a odpovídající obsluhu, je semleto, asi jako když škrtnete autem o pilíř na dálnici, jen o něco tvrději. Stíhačka vydrží více, podobně jako její pilot v natlakované kombineze, roky pomalu školený a cvičený....Proto se sluší létat, jen pokud je to třeba, pokud to za to stojí.Podobně jezdit autem či koňmo, jinak je trapné cedit krokodýlí slzy a překvapení, když v jádru je zřejmá zbytečnost letu pro mnohé zúčastněné. Rekreovat se dá i na mácháči. Projíždka na loďce není docela vždy bezpečnější, ale jistě šetrnější. Pokud tedy jeden nepodporuje pokrok, tu je třeba spálit ropu, abychom se posunuli, podobně akcelerovaně, jako v záhubných válkách.
Emil
Re: Letadlo neletí tak snadno, jako barák stojí, konstrukce je
a k Machaci doporucuji jit pesky polnimy cestamy a vyhybat se lesum, tam padaji stromy
Bart
Dotazy na airbus. com
safety coefficients..................no result
safety multipliers...................no result
Ano. Střídavé klesající a stoupavé proudy kumulonimbů vystavovaly letadlo silnému přetížení, a to jak kladnému, tak i zápornému, které konstruktáři zpravidla neberou příliš vážně, ale které za popisovaných okolností může být ještě vyšší.
Toto brutální únavové namáhání draku v krátké době vytvořilo příčné trhliny na křídlech, shora dolů, a na přední části trupu, zdola nahoru. Přední část trupu pak v jednom z cyklů odletěla, pravděpodobně vzhůru, a dovnitř vrazil venkovní vzduch rychlostí středověké dělové koule, tj. rychlostí výbuchu, a narazil do vnitřního konce kabiny. To servalo textilie z osob uvnitř, vysypalo je do volného prostoru a rozervalo zbytek trupu na cucky. Všechno tedy dopadlo na jedno místo, včetně poptávaných černých skříněk.. Tento ráz zároveň odlomil motory a křídla, příslušný světelný efekt byl pozorován španělským letadlem, jako šest jednotlivých částí - 2x trup, 2x křídla, 2x motory.
idol
Re: Dotazy na airbus. com
.........1) při horizontálním dopředném pohybu rychlostí blížící se 1000km/hod se účinky vertikálních sil kumulonimbů na letadlo patrně snižují, nemyslíš? 2) proč odletěla přední část trupu a ne zadní za křídly a proč nahoru a ne dolů? 3) při rozervání trupu vnikem vzýduchu rychlostí téměř 1000km/hod, by trosky letadla z výšky 10000m ale patrně nedopadly na jedno místo, ba právě naopak, nemyslíš? 4) proč by vzduchový ráz ad 3) měl odlomit křídla od trupu a motory - mezi jejich upevňovací místa by se síly z rázu vzduchu vnikem do trupu přece nemohly projevit, nemyslíš?
PS ....... nemyslím, že se to právě tak stalo, jak sugestivně spekuluješ .....