Diskuze
Airbus Air France se roztříštil o Atlantik. Pasažéři ani nestačili vytáhnout vesty
Děkujeme za pochopení.
to určitě
Dopadl zádí napřed?
Vážně padal i s křídly ocasem napřed až na hladinu? To stojí za aerodynamickou studii. Jestli spíš právě pád po ocase nesvědčí o ulomení křídel. A dokonce o chybějící přídi.
Daniela
Nemůžu najít na internetu,
kde je vstup statického tlaku rychloměru... On může být i v křídle, a jestli je tam, nemusela porucha vůbec vězet v jeho zamrznutí. Mohl se taky utrhnout přívod statického tlaku rychloměru. A jestli došlo k tomu, byl to jen příznak něčeho daleko strašnějšího, co právě rozrazilo dveře.
anebo ttak
Brazilci vydali vlastní zprávu.
Ta platí v Brazílii.
AF 447 vůbec neměl dostat povolení ke startu, s ohledem na meteorologickou situaci. Kapitán o toto povolení explicitně žádal, bylo mu od francouzských dispečerů uděleno, všechno je mimo jiné zaznamenáno i v nenalezené černé skříňce.
airbus
Výsledky vyšetřování
příčin spadnutí Francouzského Letadla Francouzským Úřadem platí zejména v Toulouse.
hm
No, to by tak člověk čekal.
když éro spadne z výšky, o hladinu se rozbije v každém případě, ať dorazilo vcelku a nebo v kusech. Pokud se rozlomilo ve výšce, žádný z fragmentů nepokračoval dál v horizontálním letu, ale nabral vertikální kurs. Zadní část trupu z aerodynamických důvodů nutně padala zádí napřed. Trosky dopadly víceméně současně, tedy do jedné oblasti.
hm
Ani kapitán neměl navlečenou záchrannou vestu
Skutečnost, že ani kapitán neměl navlečenou záchrannou vestu, svědčí o tom, že sestupová fáze letu přišla nečekaně, nebyla řízená, a to v žádném aspektu. Letadlo zničehonic začalo padat, rychle se začal měnit tlak v kabině, a vypadly všechny tři generátory proudu. Dva jsou v křídlech, třetí v ocase. Kabely do přídě byly tedy přetrženy, a to není vysvětlitelné jinak, než širokou trhlinou v draku, v situaci, kdy let turbulencemi ohýbá trup i křídla střídavě nahoru a dolů. Last, but not least: byl někdo během sestupu při vědomí?
idol
Je to pořád hodně divné!
......... bez autopilota se dá jinak fungující éro kočírovat a ustát, natož z výšky 10 - 11 km!
..
Re: Je to pořád hodně divné!
právě že nedá, když nelze měřit rychlost....když letí moc pomalu, tak spadne a kdyxž moc rychle, tak se přetrhne....závěr je že letělo pomalu.
sona
moj napad
Ja by som mala napad ako by sa zvysila sanca na zachranu pasazierov, ze by si vsetci este pred odletom obliekli zachranne vesty.Mnohokrat sa stalo, ze si ich nestihli obliect.
ALOIS.AMERICAN
Re: moj napad
ale kdyz to bouchne na zem,vesta ti nepomuze
jasně
rozlepilo se v dešti, povolilo lepidlo
je to výborný stroj, ale nesmí na déšť
Daniela
Zmatený autopilot asi zařadil zpátečku.
Právě dopad zádí napřed, tj. let pozpátku, právě dokazuje, že letadlo už nějadou dobu nebylo v jednom kuse. Marní čas obelháváním veřejnosti.
Škoda, že nezaznamenali čas záblesku, který pozorovalo španělské letadlo. Ten byl ve španělské černé skříňce, a nepochybně bylo možné si vyžádat její expertizu. Nicméně nebylo slyšet, že by někdo něco takového udělal. Připoměňme dále, že španělské letadlo pozorovalo pád šesti fragmentů, což je také v rozporu se zprávou.
D
Re: A co sestřelení?
To vypadá, že tady spíš někdo nepoužívá mozek. Je sice krásné vytvářet konspirační teorie typu hodné civilní letadlo sestřelili zlí američané na příkaz zlé CIA, ale v takovém počasí silně pochybuje, že v místě vůbec někdo byl.