Diskuze
Student Agency bude mít ve všech autobusech hlídače rychlosti
Děkujeme za pochopení.
kruc
GPS v autobusu
1. Mám GPS Mio a ukazuje o 8 km rychlost menší než je skutečná podle tachometru a podle vjezdových radarů ( těch větších, černých, ty menší nejsou přesné). Tachometr je odzkoušen stopkami na letmém kilonmetru.
2. Mají tachograf, ale zřejmě ho nikdo nekontroluje.
3. Co takhle kontrolor, jako náhodný cestující.
4. Co anketa cestujících? Lístky v autobuse a uzavřené schránky na konečných stanicích. Kontrolovat na základě počtu stížností.
Jirka
Re: GPS v autobusu
GPS je samozřejmě jednoznačně přesnější než tachometr, stačí si o tom něco přečíst. Tachometry typicky přeměřují +5%, ale záleží taky na používaném průměru kol.
Amather
Co je to za kravinu??
Oni tam dnes nemusejí mít tachografy????
Mike
Autobus nejel nepovolenou
rychlosti.. takze hlidac rychlosti neni resenim
mk
A kolik let bylo tomu soferovi?
A kolik let bylo tomu soferovi? Dneska to déčko lze ziskat mnohem snadneji a rychleji nez za husaka. Tehdy než někoho pustili vozit lidi, tak to už byl letitej machr zkušenej šofér. A bylo to společensky vážené povolání, vozit lidi. Kdejakej 18 letej trotl machruje v káře s 2,5-litrovým motorem. všechno jde do prdele...
Venca
Kde je problém
Kdysi na silnicích fungovalo cosi jako výchovný systém řidiče. Ten zaručoval, že papíry na autobus nedostal jen tak někdo. Každý si nejprve musel odkroutit tisíce kilometrů na návěsu a přívěsu a teprve potom ti nejlepší přecházeli na autobus. Celý system většinou zajišťoval, že papíry na autobus dostal jen skutečný profiřidič, který se motorismu věnuje už od učňovských specializací. Problém stálého snižování platů a nákladů naši skvělých podnikatelů dospěl tak daleko, že mezi řidiči je plno blbců, kteří přesvědčeni o své velikosti a rychlosti, používají silnice jako arénu pro svoje mužné vystupování. A tak kazí reputaci opravdovým mistrům ve svém oboru.
Jarda
Re: Kde je problém
Ještě předtím býval za pár korun kurs ve Svazarmu a pak vojna, kde člověk získal menší nebo větší praxi a to pod dozorem.
Luc Bílý
Studet Agency - to znám, jel jsem už 3x
Nevím tedy přesně jakou rychlostí, ale řidiči se buď bavili s "letuškou", telefonovali, nedodržovali bezpečnou vzdálenost, nebezpečně předjížděli. Vystupoval jsem se zpocenými zády. Nejlepší byl ten, který na D1 vůbec nesledoval směr jízdy, jen když zahučel bílý pás u krajnice, tak zkorigoval volant.