Středa 24. dubna 2024, svátek má Jiří
130 let

Lidovky.cz

Diskuze

USA přiznaly, že zvažují postavit protiraketový štít i jinde než v Česku

Náměstek amerického ministra obrany Alexander Vershbow řekl, že Spojené státy zvažují varianty protiraketového štítu v Evropě i mimo dosavadní plán na vybudování jeho součástí v Polsku a Česku. Při slyšení ve Sněmovně reprezentantů věnovaném vztahům s Ruskem zdůraznil, že vláda Baracka Obamy při revizi plánů protiraketové obrany řeší různé uspořádání.
Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

BEDŘICH MANDELÍK

8. 10. 2009 14:13
PRABÍDNÁ DISKUSNÍ KVALITA

ZAVILOST, NEVZDĚLANOST A RADOBY DÚLEŽITOST EXOCENTR.SPOLUOBČANŮ

S POCHYBNÝM VZDĚLÁNÍM ,ČERNO-BÍLÝM MYŠLENÍM, V KOMENTÁŘÍCH  KTERÉ

SE V DISKUSI OBJEVUJÍ JSOU VLASTNĚ TRAVIČÍ STUDNÍ. REDAKCE LN BY MĚLA

DBÁT NA SVOU POVĚST. TRADICE ZAVAZUJE.

 

0 0
možnosti

Posel z Hůry

31. 7. 2009 21:29
Topolanek = verejny skudce # 1.

Prezident Obama strhl Topolankovi a darebacke ODS masku z obliceje, a predvedl je Cechum jako zaprodance a zradne nepratele vlastni zeme. Zrejme ani Bushova vlada nikdy nepocitala s budovanim utocnych zakladen zamerenych proti Rusku. ''Zakladny'' byly jenom trumfy schovane v rukavu pri licitovanem mariasi s Ruskem.

ODS byla zalozena byvalymi nomenklaturnimi komunisty, povetsinou zidovskeho puvodu. I symbolika modreho ptaka pochazi z Kabaly a z Talmudu. Za pouziti demagogie ''pravicove'' strany se ODS profilovala jako ''protikomunisticka'' strana a tak podvedla Cechy. Darebak zustane darebakem bez ohledu na to, zda  si prevlekne ''demokraticky'' kabat namisto komunisticke kazajky.

Amerika je ve stejne situaci jako byla Britanie po II.svetove valce. Zbankrotovane imperium, ktere se zoufale snazilo udrzet pri zivote.

Dnesni Amerika je zivotne zavisla na spolupraci s Ruskem. Ve Vietnamu a v Koreji dostavaly spojene staty na zadek diky podpore sovetskeho svazu severokorejcum a severovietnamcum. Dneska ovsem Rusko spolupracuje s Amerikou v boji proti islamskym fundamentalistum a Amerika presto prohrava jak v Iraku, tak v Afganistanu.

Muze si vubec nekdo predstavit jaky narez by spojenci v Iraku, ci Nato v Afganistanu dostavali, kdyby Rusko tamnim ozbrojencum dodavalo napriklad nedostizne ruske RPG Kornet, 'remotely propelled grenade'. Ani jeden tank, ani jedna helikoptera by neprezila setkani s Kornetem. V Iraku mely zbytky iracke armady nekolik Kornetu, a kazdy z nich zlikvidoval bud jeden americky tank nebo jednu helikopteru. Ovsem demokraticka ceska politicka chatra se nezajima o nasledky, ktere jejich zemezradna politika prinese jejich zemim. Je zajima jenom vylety a dovolene k jiznim spojencum, a vesele pitky. Krome alkoholu a dobreho zradla, ani hezka devcata nemusi byt na prekazku. A to vse na ucet ceskych danovych poplatniku.

0 0
možnosti

Yaqub

31. 7. 2009 22:49
Re: Topolanek = verejny skudce # 1.

1.) Vaše "zřejmě" znamená "já si to myslím" a hlavně to licitování vám nějak nesedí, protože jediný výsledek toho licitování je, že USA Rusku nabízí ústupky a Rusko nenabízí vůbec nic. Takže USA by museli zastupovat naprosto nemyslící magoři, když by stavěli něco co nechtěj, aby pak kvuli tomu ještě podlézali Rusům. 2.) Bushova vláda, nikdy nepočítala s budováním útočných základen budovaných proti Rusku. Zjistěte si fakta o systému protiraketové obrany, abyste nežvatlal bláboly. 3.) Vaše úchylná nenávist všeho židovského je absurdní a tím, že jí nacpete do každého "argumentu" z ní neuděláte nic normálního. 4.) O ekonomické situaci USA asi víte hodně málo, když o USA píšete jako o zbankrotovaném impériu. 5.) Víte prd o válce ve Vietnamu a Korei. Hlavně ve válce v Korei bojovalo mnohem více zemí, než jen USA. Jižní koreu bránili i jiné země. A tehdy měla Severní Korea podporu především z Číny. 6.) Asi žijete v jiné realitě. V Iráku byl původní režim svržen a po zdlouhavé obnově země ho vojáci všech zemí (které na obnově spolupracují) opouštějí. Země má fungující bezpečnostní složky, demokraticky volenou vládu a obnovující se ekonomiku. V Avghanistánu se bojuje pouze u hranic s Pakistánem, 50% vedení Al-Kaidy je po smrti, Avghanistán má zvolenou vládu a bezpečnostní situace se postupně lepší. Asi máte problém s chápáním významu slova "prohrávat". 7.) Pokud si "spolupráci" představujete tak, že přestanou dodávat do zmíněných oblastí své zbraně (na což už dávno platí embargo, takže to by tak jako tak neměli dovoleno), tak to máte trochu pomotané a za spojence bych vás nechtěl. Navíc většina výbavy Saddámovy armády byla ruského původu. 8.) Vaše naivní představa, že na vojáky USA jdou Talibové s klacky v ruce, je stejně tupá, jako glorifikace zbraní které jsou stejně překonatelné, jako spousta jakýchkoliv jiných. 9.)Naopak prosazování radaru na našem území je jednou z mála světlých věcí,u kterých vláda myslela na to,co to přinese ČR.

0 0
možnosti

so

31. 7. 2009 20:20
Banky platili svym - biliony pred i po vladnich bailouts

http://bloomberg.com/apps/news?pid=20601087&sid=aHURVoSUqpho" target="_blank" rel="nofollow">Banks Paid $32.6 Billion in Bonuses Amid U.S. Bailout

0 0
možnosti

so

31. 7. 2009 18:10
Re:

Stejni lidi co podporovali a financovali Hitlera dnes zase financuji dnesni valky. Byli to ti stejni co darovali  po  valce vychodni Evropu sadistickemu Stalinovi, jelikoz patrik tem stejnym lidem.

Byli to Obycejni rusti lide, co obetovali sve zivoty na osvobozeni proti otroceni Hitlerem. Stejni lide nasadili bolsevismus v Rusku, kde se zabilo jak v Ukrajine na desetimilionu lidi.Lide trpeli pod bolsevismem pak komunismem, kde Stalin prestehovaval narody na jina mista, hlavne Sibir.Obycejni lide vojaci z vychodni Evropy byli nasazeni v 1968 do Ceskoslovenska. Ruskym vojakum bylo receno, ze Ceskoslovensko bylo zase napadnute Nemeckem. Obycejnym lidem se stale lze. Nacismus nezemrel, na tisice nacistu bylo tajne prevezeno po valce do USA. Stejni lide masakruji v Afganistanu, Iraku pro naftu. Obycejnym lidem se lhalo o duvodech napadeni. Stejni lide financuji a ozbrojuji izrael na napadani arabskych sousedu. Gaza ma prirodni bohatstvi. Stejni lide nasazuji zakladny po celem svete. Stejni lide skoro dostali Rusko kdyz vladnul Jalsin, ale Putin si ted chrani Rusko pro sebe. Amerika po Kennedyho vrazde je vedena temi Stejnymi lidmi.  Chamtivci a vrazedniky. 

0 0
možnosti

kopretina

31. 7. 2009 18:38
Re: Re:

So, ty musíš přece nacismus schvalovat, protože nacisté vybili 6 milionů Židů, 2/3 veškerého evropského Židovstva. To se ti přece líbí. Židy nenávidíš k smrti.

0 0
možnosti

so

31. 7. 2009 16:44
Napadani a valceni

http://www.soundofegypt.com/palestinian/adult/massacres.htm" target="_blank" rel="nofollow">List of Israeli Massacres

0 0
možnosti

Yaqub

31. 7. 2009 17:39
Re: Napadani a valceni

Další blázen posedlý "ZLÝMI ŽIDOVSKÝMI POSLUHOVAČI SATANA", že? Je vidět, že rád býváte, tak říkajíc, mimo mísu a já vám udělám radost - opět se vám to povedlo. Článek se totiž Izraele ani trochu netýká.

0 0
možnosti

janek

31. 7. 2009 12:42
bolševici a

socané dělaj vše proto aby radar byl v Rusku, neb socano-bolševici rusko maj rádi a dělají vše pro aby ten stát prosperoval a naopak dělaj vše pro aby Česko neprosperovalo

0 0
možnosti

Yaqub

31. 7. 2009 12:40
Yaqub

Navíc se to zapomíná na elementární slušnost a serióznost (což mě u Čechů přestává překvapovat):

USA nám v rámci smluv NATO zajišťují obranu - to je fakt. A když USA potřebují pomoci s obranou, Češi řeknou "polibte si..."? Takže já taková svině být nechci. A pokud jsem v menšině a většina lidí chc být sviněma, tak to přeci není argument pro to, abych byl taky svině.

0 0
možnosti

janek

31. 7. 2009 12:43
Re: Yaqub

jakube, můj souhlas

0 0
možnosti

Yaqub

31. 7. 2009 12:27
PRO MMF

Vy jste mistr blábolu, jen co je pravda:

Co udělá třeba Rusko, když se ostatní země odzbrojí? Co udělá kdejaký fanatik, když se nějaká země zbaví armády? Řeknou "máte pravdu hoši - můžu ovládnout svět, ale kašlu na to, budu teď sekat dobrotu"? Jestli si tohle myslíte, tak jste spíš případ pro psychiatra. Do Evropy proudí tuny drog, když přijdete na to kde je pěstují, jak jim v tom zabráníte bez armády? Když nějakého idiota napadne zfanatizovat stovky lidí, že nejlepší je vzít si na sebe bombu a jít na tržiště, jak mu v jeho činnosti zabráníte bez armády? Jak vůbec zabráníte komukoliv s armádou aby vás napadl, když sám nebudete armádu mít? Vy jste se úplně zbláznil!

0 0
možnosti

slon75

31. 7. 2009 13:10
Re: PRO MMF

Myslím, že reagovat na vogonského básníka "mmf" je ztrátou času.

Jinak připomněl se mi výrok jednoho z nejslavnějších "mírotvůrců" Jimmyho Cartera, který kdysi strašně udiveně pronesl na adresu Rusů: "To nechápu - když zbrojíme, oni zbrojí taky a když přestaneme zbrojit, oni zbrojí dál".

Není divu, že s touto nebezpečnou naivitou udělal ve světě nejvíc škody ze všech amerických prezidentů. Na druhou stranu právě díky tomu zvítězil v dalších volbách Ronald Reagan, který se s komunisty nepáral, během devíti let dostal SSSR hospodářsky na kolena a rozhodujícím způsobem tak přispěl k rozpadu sovětského bloku.

0 0
možnosti

Větší vlastenec

31. 7. 2009 12:22
PRYČ S KAPITALISMEM A DEMOKRACIÍ !!!

Přátelé a soudruzi, ještě jednou : Radujme se ! Lid zvítězil nad lží a nenávistí, nad nelidským imperialismem !

Budeme žít ! Útočný americký radar nespálí polovinu naší vlasti na uhel !! Zbytek naší vlasti nebude obrácen v prach a popel ruskými mírovými jadernými raketami !!!

Ale pozor, přátelé a soudruzi, boj ještě neskončil ! Po první vyhrané bitvě se musíme přiravit na další : na odchod z NATO a EU. Nemylme se, nebude to snadný boj ! Pravda, prohnilý Západ na nás nepošle tanky, aby nás udržel ve svém područí. Ale domácí reakce, vykořisťovatelé a buržousti, se kapitalismu a demokracie nevzdá jen tak lehce.

Nepřátelé naší vlasti se pokusí zvítězit v předčasných volbách, pokusí ze zabránit naší vlasti v návratu do Asie.  :-((   Proto neusínejme na vavřínech, a připravujme se na vytoužený dějinný okamžik, kdy vzplá poslední bitva a výbuch zahřmí naposled.

Volte svobodu, spravedlnost a solidaritu, volte tradiční spojenectví s Ruskou federací !  Volte ČSSD a KSČM !

0 0
možnosti

celim

31. 7. 2009 11:42
No považuji to z hlediska naší země za nešťastné řešení,

jestliže zde nebude radar, protože to jednak bude vítězství ruské páté kolony (složené z antiradaristů a Klause) a jednak si Rusové i nadále budou myslet, že jsme jejich poslušnou kolonií!

0 0
možnosti

janek

31. 7. 2009 12:17
Re: No považuji to z hlediska naší země za nešťastné řešení,

celime, ---složené z antiradaristů a socanů. jinak máš téměř recht

0 0
možnosti