Čtvrtek 28. března 2024, svátek má Soňa
130 let

Lidovky.cz

Diskuze

Ministerstvo vyzvalo školy, aby kvůli extremismu víc učily moderní dějiny

Školy by se měly víc zaměřit na výuku moderních dějin, mohlo by se tak předcházet extremismu. Ve svém doporučení základním a středním školám to uvedla ministryně školství Miroslava Kopicová.
Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Názor

2. 10. 2009 9:57
0 0
možnosti

Vraník

2. 10. 2009 9:35
závazný plán školních osnov výuky mládeže 1.

„Skončí válka, všechno nějak zevšední, usadí se a uklidní. A my použijeme všechny síly, všechno zlato, veškeré materiální síly pro obelstění a ohloupení lidí! Lidský mozek, lidské vědomí je přizpůsobivé ke změnám. Zasejeme tam chaos a nepozorovaně nahradíme skutečné lidské hodnoty falešnými, ve které budou věřit. Jak? Najdeme s námi stejně smýšlející, spojence a pomocníky v samotném Rusku. Krok za krokem se bude vyvíjet obrovská, nezměrná tragédie k zániku nejnepokornějšího národa světa. S konečnou platností a nezvratně uhasne jeho sebevědomí.Například z literatury a umění postupně vytrhneme její sociální podstatu. Malířům vezmeme touhu zabývat se zobrazováním a zkoumáním procesů probíhajících v hlubinách národních mas. Literatura, divadlo, kino budou zobrazovat a oslovovat nejnižší lidské pudy a vášně. Všemožně budeme podporovat a vyzdvihovat tzv. umělce zastávající a ztělesňující v lidském vědomí kult sexu, násilí, sadismu a zrady – zkrátka všelikou nemorálnost.

0 0
možnosti

Vraník

2. 10. 2009 9:37
Re: závazný plán školních osnov výuky mládeže 1.

Chaos a nepořádek vytvoříme i v řízení státu neviditelně, aktivně a trvale budeme podporovat nepoctivost úředníků, korupci a všechno, co vede k svévolnosti. Byrokracie a nesvědomitá práce budou vydávány za ctnost. Čestnost a poctivost budou na posměch a nikomu nepotřebné, budou patřit minulosti. Sprostota a drzost, lež a klam, opilství a narkomanie, živočišný strach z druhých, nestydatost, zrada, nacionalismus a nepřátelství mezi národy, nejvíce pak nepřátelství a nenávist k ruskému národu – to všechno co nejobratněji, aniž by si toho kdokoliv všiml, budeme kultivovat, až to rozkvete v krásné květy a přinese toužebné plody. Jen málo lidí bude tušit nebo pochopí, co se děje…Ale takové lidi zaženeme do bezvýchodného postavení, vystavíme je posměchu, najdeme způsob, jak je očernit a prohlásit za odpad společnosti. Vyrveme duchovní kořeny bolševismu, zprofanujeme a zničíme základy vrozené mravnosti. Rozkladným způsobem rozložíme generaci za generací, vyvoláme erozi a odstraníme leninský fanatismus.Začneme působit na lidi ještě v dětských a pionýrských letech. Hlavním cílem bude mládež. Začneme ji rozkládat, mravně kazit a zbavovat cti. Z mládeže vychováme cyniky, vulgární lidi, hlupáky, neotesance, kosmopolity. Tohle učiníme.“ (šéf zločinecké a teroristické organizace CIA, Allan Dulles, 1945)

0 0
možnosti

Vraník

2. 10. 2009 9:10
O děti i majetek oloupený národ potřebuje více propagandy!

A několikanásobný loupežný vrah Milan Paumer bude dítkám jako zaručená a nezpochybnitelná autorita vyprávět o tzv. době "nesvobody a totality", jaké že to je svobodně demokratické blážo podřezávat pod záminkou boje proti bolševismu svázané pokladníky a loupit mzdy pracujícím. Také by měli přizvat potomky židovského uhlobarona Petschka a majitele Živnobanky Preisse.

Snad ani po Stalingradu se v protentokrátu Bohnen und Mohren tolik nelhalo, jako dnes pod taktovkou čestného a ušlechtilého freedom und demokratische schnauze, rádia Svobodná Evropa/Hlasu Ameriky, rádia jediné nefalšované Svobody a Demokracie (TM) (R)

*****************************

Chce se mi blejt, velebnosti.

0 0
možnosti

kocour

2. 10. 2009 3:45
... vyzvalo skoly, aby vice ucily moderni dejiny

'zapomneli' ovsem dodat, ze jde vlastne o vyzvu k politicke indoktrinaci, nic vice.

Spojenci, kteri zvitezili ve WW2 zastavili de facto historicke hodiny v roce 1945,  bezpodminecne a vseobecne. Co je dnes vydavano za historii, je vlastne souhrn dogmat, jejich  poruseni, tedy jakakoliv pochybnost o nich,je casto tvrde trestana. Pripomenme si pomerne nedavny zakaz pochybovani o holocaustu, ktery byl zahrnut do zakonu mnoha zemi, a uvezneni historika Davida Irvinga. V jistem slova smyslu se da rici, ze zapadni spojenci tehdy neprimeli kremelske vudce, aby byli vice demokraticti. Misto toho, 'demokraticti' spojenci pevzali praktiky sovetske tyranie. A operuji vsichni podle Orwellow axiomu: "Kdo kontroluje minulost, kontroluje budoucnost. A kdo kontroluje pritomnost, kontroluje minulost"

Zadnemu skutecne vnimavemu cloveku nemuze ujit, ze dnesni vyklady 'historie' jsou zoufale cernobile, a zoufale kontrastni, az k nemoznosti pochopit skutecny obraz udalosti. A vice - davu jsou predhazovany podruzna fakta - kdo, kde, jak, ale nikoliv nejdulezitejsi otazka - "Proc ?"

.

0 0
možnosti

Refusenik

2. 10. 2009 2:26
to je dobry

jak pise zmrd... holohoax... holohoax... hm... to je klasika... omezenej blb co nezna historii...  tomu nepoze zadna vyuka avyuka modernich dejin, ten uz to ma prece jasny!  primitivni infantilni nazi propaganda je pro nej ta "jasna zpravava"...! ten vi vsehno, ten ma hned vsehno jasny...holohoax! primitivismus nejhorsiho razeni!

0 0
možnosti

haha

1. 10. 2009 23:33
Nove smernice

Celé školství se bude předělávat. Dopadne to jak v Americe, že na dotaz, jaké je hlavní město Kanady odpoví dotazovaný Toronto, na dotaz kdy vzniklo USA odpoví July 4, protože je to svátek, nemusí do práce a večer je obloha ozářená světlicemi.

České školství bude dokonalejší. V ekonomice se budou žáci učit jak nejrychleji co nejvíce nakrást a nebýt zavřený, v zeměpise zase které země nevydají utečence s penězi do ČR, v dějepise moderní dějiny jak nejrychleji proplavat na ministerstvo, ve výtvarné výchově jak vyfotit protivníka v koupelně ve sprše, v tělocviku běh a sebeobranu, v chemii výrobu omamných látek a výbušnin pro případ odstranění protivníka a v občanské výchově, jak milovat ty co nás nenávidí a okrádají.

0 0
možnosti

haha

2. 10. 2009 5:15
Re: Nove smernice

plagiátore

0 0
možnosti

allajtoláhláma

1. 10. 2009 20:56
Výuka moderních dějin zaměřena na

to jak  Pravda a Láska Wenzl Veškrna k milionovému majetku po svých kolaborantských předcích přišel.

0 0
možnosti

mmf

1. 10. 2009 20:22
stačí pohled do xichtu Kopicové

a každý musí minimálně na malou stranu, pokud se přitom preventivně nepozvrací , až začne něco od té krá.y  číst , nebo poslouchat. I když kradla jako straka , tak buzna buzková asi takové hebedo nebylo.

Školství každého stupně je již nekompetentními ministry rozvráceno snad ještě víc než polucije , armáda  a zdravotnictví .

0 0
možnosti

zrsd

1. 10. 2009 19:29
VÍC A VÍC HOLOHOAXU DO MLADÝCH TVÁRNÝCH MOZKŮ !!!!

0 0
možnosti

pípa

1. 10. 2009 20:04
Re: VÍC A VÍC HOLOHOAXU DO MLADÝCH TVÁRNÝCH MOZKŮ !!!!

Výuka moderních dějin zaměřena na multikulti vymývání mozků!

0 0
možnosti

Pepa

1. 10. 2009 18:23
Zářný příklad

Žák v hodině dějepisu uslyší, že rasismus a extrémismus jsou špatné, a bude se chtít podle toho chovat. Par kroků od školy ho obestoupí několik Romů, bezdůvodně ho zbije, sebere mu peníze a mobil. A co se stane? Nikdo už mu nevysvětlí, že je nemá nenávidět a potencionální neonácek je na světě. Romové si ho vyrobili na míru stejně jako odpor většinové společnosti k nim. O parazitech se nechci ani zmiňovat.

0 0
možnosti