Čtvrtek 25. dubna 2024, svátek má Marek
130 let

Lidovky.cz

Diskuze

Ruzyně měla pohotovost. Letadlo ČSA muselo nouzově přistát

Pražské letiště Ruzyně mělo pohotovost. Připravovalo se na přistání dvoumotorového letadla ČSA, které letělo z Prahy do Lublaně. Kvůli podezření na únik oleje z pravého motoru se piloti museli vrátit. Letiště požádalo o pomoc i záchranáře z centra města.
Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

georg

28. 10. 2009 21:49
Jaképak letadlo ČSA??? Snad pronajaté letadlo

Českými Aeroliniemi a redaktore prosím jmenovat pronajímatele!!!!!!

0 0
možnosti

lišnyj čelověk

28. 10. 2009 19:09
Ilustrační foto

Kromě toho, že typ ATR 43 neexituje, ilustrační foto svědčí o tom, že redaktoři LN vůbec netuší o čem píší. Byť je foto u článku zřejmě jen ilustrační, je úplně vedle, letadla ATR jsou vrtulová a ne proudová.

0 0
možnosti

nesher

28. 10. 2009 19:17
Re: Ilustrační foto

Máte pravdu, jen malá oprava, letadla typu ATR jsou turbovrtulová, nikoliv vrtulová. Turbovrtulový motor je v podstatě motor proudový.

0 0
možnosti

Mistr Jan Hus

28. 10. 2009 18:46
Tak čí letadlo to bylo?

:))))

0 0
možnosti

Mistr Jan Hus

28. 10. 2009 18:09
Čí výroby letadko bylo? Jisté je, že ruské ne, to by bylo

v článku jistě nejméně 5 x zdůrazněno. :)))

0 0
možnosti

nesher

28. 10. 2009 18:13
Re: Čí výroby letadko bylo? Jisté je, že ruské ne, to by bylo

Soudruhu, s ruskými letadly nelétá dokonce už ani Aeroflot. Rusové nikdy nedokázali vyrobit slušné dopravní letadlo. Tedy od doby IL-14 a i tehdy z něj skutečně dobré letadlo udělali až čeští inženýři v Avii.

0 0
možnosti

CML

28. 10. 2009 13:46
ČSA se zvedne a bude nej...

Tak je to správné. Šetřit se muší. Úspora paliva 50% tím, že poletí na jeden motor, navíc stačí používat pouze autopilota a můžou propustit všechny finančně nenažrané piloty. Dále zpoplatnit používání hajzlů v letadle a konec konců i letušky jsou na prd - stačí si přečíst číslo sedadla na lístku, není nutný aby někdo pasažéry uváděl....

0 0
možnosti

anto

28. 10. 2009 14:11
Re: ČSA se zvedne a bude nej...

trošku  ( snad  hodně )    přeháníš  ,  já  bych  v  takovém  létadle  sedět  nechtěl  a  ten  pilot  asi  taky  né ,  i  když  je  jasné ,  že  pokud  mu  to  zaměstnavatel  dovolí ,  no  tak  si  diktuje  svůj  platový  výměr

0 0
možnosti

skrap

28. 10. 2009 13:36
již to začalo

 Co bude další !! To se bude čekat až spadne a potom se  bude řešit otázka uspor ????

0 0
možnosti

nesher

28. 10. 2009 13:39
Re: již to začalo

Tohle se stává každou chvíli a nejen ČSA. Je to normální, navíc všechna letadla musí být schopna letět na jeden motor.

0 0
možnosti

Zoly

28. 10. 2009 13:20
Snižování nákladů v ČSA v praxi

Tak tohle nebude to pravé ořechové řešení, mechanik by asi přece jen měl před každým letem zkontrolovat letadlo. Někdo by měl naznačit novému řediteli, že letadlo není autobus. A že řídit leteckou společnost je něco "nepatrně" jiného než řídit letiště.

0 0
možnosti

pteryx

28. 10. 2009 13:19
jojo

Propouštění servisáků nese první plody. Ještě že už je ten Lašák pryč.

0 0
možnosti