Diskuze
Ruzyně měla pohotovost. Letadlo ČSA muselo nouzově přistát
Děkujeme za pochopení.
yomama
snimek letadla
http://www.planesandchoppers.com/picture/number2359.asp" target="_blank" rel="nofollow">http://www.planesandchoppers.com/picture/number2359.asp
georg
Jaképak letadlo ČSA??? Snad pronajaté letadlo
Českými Aeroliniemi a redaktore prosím jmenovat pronajímatele!!!!!!
lišnyj čelověk
Ilustrační foto
Kromě toho, že typ ATR 43 neexituje, ilustrační foto svědčí o tom, že redaktoři LN vůbec netuší o čem píší. Byť je foto u článku zřejmě jen ilustrační, je úplně vedle, letadla ATR jsou vrtulová a ne proudová.
nesher
Re: Ilustrační foto
Máte pravdu, jen malá oprava, letadla typu ATR jsou turbovrtulová, nikoliv vrtulová. Turbovrtulový motor je v podstatě motor proudový.
Mistr Jan Hus
Čí výroby letadko bylo? Jisté je, že ruské ne, to by bylo
v článku jistě nejméně 5 x zdůrazněno. :)))
nesher
Re: Čí výroby letadko bylo? Jisté je, že ruské ne, to by bylo
Soudruhu, s ruskými letadly nelétá dokonce už ani Aeroflot. Rusové nikdy nedokázali vyrobit slušné dopravní letadlo. Tedy od doby IL-14 a i tehdy z něj skutečně dobré letadlo udělali až čeští inženýři v Avii.
CML
ČSA se zvedne a bude nej...
Tak je to správné. Šetřit se muší. Úspora paliva 50% tím, že poletí na jeden motor, navíc stačí používat pouze autopilota a můžou propustit všechny finančně nenažrané piloty. Dále zpoplatnit používání hajzlů v letadle a konec konců i letušky jsou na prd - stačí si přečíst číslo sedadla na lístku, není nutný aby někdo pasažéry uváděl....
anto
Re: ČSA se zvedne a bude nej...
trošku ( snad hodně ) přeháníš , já bych v takovém létadle sedět nechtěl a ten pilot asi taky né , i když je jasné , že pokud mu to zaměstnavatel dovolí , no tak si diktuje svůj platový výměr
skrap
již to začalo
Co bude další !! To se bude čekat až spadne a potom se bude řešit otázka uspor ????
nesher
Re: již to začalo
Tohle se stává každou chvíli a nejen ČSA. Je to normální, navíc všechna letadla musí být schopna letět na jeden motor.
Zoly
Snižování nákladů v ČSA v praxi
Tak tohle nebude to pravé ořechové řešení, mechanik by asi přece jen měl před každým letem zkontrolovat letadlo. Někdo by měl naznačit novému řediteli, že letadlo není autobus. A že řídit leteckou společnost je něco "nepatrně" jiného než řídit letiště.
pteryx
jojo
Propouštění servisáků nese první plody. Ještě že už je ten Lašák pryč.