Čtvrtek 25. dubna 2024, svátek má Marek
130 let

Lidovky.cz

Diskuze

ŠTINDL: ...a nikdo se nehádá

V itineráři českých debat bylo na podzimní čas dlouhé roky rezervované místo pro spor o dvě otázky. Dostanou bratři Mašínové na státní svátek vyznamenání? A dostane ve stejný den tamtéž totéž Karel Gott? Prezident Klaus tuhle hezkou tradici včera trochu naboural, zpěváka totiž vyznamenal.
Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Dino

30. 10. 2009 21:33
Nulový Štindl

Ti kdo nic neumí, neuměli a umět již nikdy nic nebudou začali plyvat žlučové sliny. Vy , Rejžek a další se cítí povinni zviditelnit a použít pseudoargumenty. Vůbec jim nedochází, že upozorňují na svou stupiditu, nízkost,  na bolševika, kterého nosí v srdci.

0 0
možnosti

Račko

30. 10. 2009 16:49
Kdo je Ondřej Štindl?

Na tuhle otázku Vám málokdo odpoví. Není také důvod. Tento novinář není nijak mimořádný. Byl prý diskžokejem i výrobcem reklamy, ale zatím neudělal nic, co by ho vyneslo k výšinám Karla Gotta. Ničím neproslavil sebe ani stát. To mu ovšem nebrání, aby si ze své výšky plival na umělce a snažil se mu alespoň okopávat kotníky. Gotta jsem nikdy neměl nějak mimořádně rád. Nemám jedinou jeho desku nebo CD, nemám jeho knihy ani obrazy. Přesto dokážu ocenit, když se mezi námi Čechy vynoří někdo, koho můžete jmenovat a za hranicemi ho lidé znají. Určitě není svatý, má nemanželské děti a udělal spoustu kopanců, jak se to často umělcům daří. Ale pro tuhle zemi udělal víc než 100 Štindů. Klaus není z těch, co dělají věci proti své vůli a ocenění dal Gottovi právem. Ale milý pane Štindle, nezoufejte. Přihlašte se do Superstar a třeba Gotta jednou překonáte. Když se budete více snažit a méně pomlouvat.  

0 0
možnosti

Pavel

30. 10. 2009 17:08
Re: Kdo je Ondřej Štindl?

Nevím co pan Gott udělal pro ČR. Vy ano ? Spíš tak pro ČSSR, to možná. Za to ale už dostal zasloužilého a národního umělce ... .

0 0
možnosti

Jose

30. 10. 2009 5:46
Gott si ocenění zaslouží!!

Často přemýšlím o tom, proč je naše společnost na pokraji krachu, a to ve všech oblastech žití.

Stálé připomínání minulosti, bezduchý a primitivní antikomunismus vede tuto zemi do zkázy. Můžeme si za to sami. Naši politici, kterým moc slouží pouze k jejich vlastnímu prospěchu, k prospěchu jejich kamarádů a příbuzenstva.

Morální hodnoty jsou na nejhorším možném bodu mrazu. Těžko vtloukat lidem do hlavy, že za to může minulý režim. S takovými pohádkami je nutné přestat! Není to už pravda. Mladí lidé vyrostli v novém režimu, jsou ovlivňování našimi spravedlivými a zaručeně jedinečnými médii, kteří jako výrazně jediní ovlivňují jejich chování. Jsou ovlivněni právě politiky, kterým nezáleží na obyčejném člověku.

A novináři nepřestávají ve štvaní a každým dnem palcovými titulky připomínají dobu minulou. Pokud to takto půjde dál, naše společnost zanikne. Nic lepšího ji nečeká. Nebudeme-li chtít řešit současnost a budoucnost a stále se budeme obracet zpět, zasloužíme si krach a zánik. Tak páni novináři, směle kupředu a do toho! Přemílání při udělení ocenění Gottovi je toho jen důkazem.

0 0
možnosti

Pavel

30. 10. 2009 16:12
Re: Gott si ocenění zaslouží!!

Problém je, že ta morální úroveň se především odvíjí od toho minulého režimu, a to především proto, že tzv. sametová revoluce bylo jen šikovné zbavení se odpovědnosti za minulé lumpárny. Následná privatizace pak majetek často převedla do vlastnictví těch, co ještě nedávno kázali komunismus. Tak co chcete od těch samých lumpů a jejich protekčních synáčků ?! Jako fakt Vám nemohu za to, že máte totální nedostatek informací.

... ale abych Vás potěšil: soudruh Gott si ocenění od privatizačního tatíčka zaslouží zcela jistě.

0 0
možnosti

Slávek

29. 10. 2009 21:21
Pane novináři

Při vš íúctě , až odpracujete to co pan Gott a dosáhnete stovnatelné úrovně , pak budete mít nárok na totéž ocenění.  Jinak si myslím , že kecálistů máme tady dost a dost. Je to výrazně jednodušší a v úzkém kruhu to nevyžaduje takové úsilí.

0 0
možnosti

Pavel

30. 10. 2009 16:16
Re: Pane novináři

Odpracujete ? ... Vy toho o minulém režimu asi moc nevíte, že ? ... protože tam pracoval leda tak horník, dělník nebo rolník. :-))) ... jo pradon: ještě soudruzi z bezpečnosti a souzi z lidové armády, kteří nás byli připraveni bránit proti vpádu buržoazních hrdlořezů ... .

0 0
možnosti

Větší vlastenec

29. 10. 2009 20:58
Vyznamenání : Gott ANO, Mašínové NE !

Přátelé a soudruzi, ne že bych nevěřil našemu panu presidentovi, to opravdu ne. Náš pan president sice ještě občas slovně brojí proti komunismu i socialismu, ale ve skutečnosti s námi plně spolupracuje, pomáhá nám směrovat naši drahou vlast na cestu zpět domů, na Východ, pod ochranu tamtoho mocného dubiska.

Ale přece jenom - pan Klaus si stále ještě libuje v šokování veřejnosti (tuhle jeden přítel tajemník říkal cosi o demenci p.presidenta, ale já s ním nesouhlasím). Takže každý 28.říjen trnu, zdali nedostanou metál zrádci míru a socialismu, teroristé ze skupiny bratří Mašínů. Uf, večer mi spadl kámen ze srdce ! Definitivně, protože po našem blížícím se volebním vítězství budou mít Mašínové navěky utrum.   :-)))

Nuže, vidím, že vyznamenán byl národní umělec Karel Gott. Ano, to je správné. Písně Karla Gotta nám starším pomáhaly budovat a žít, provázely nás celým nelehkým údobím po r.1968, kdy jsme museli pracně odstraňovat následky kontrarevoluce, následky běsnění protikomunistických sil. I díky písním nár.umělce K.Gotta se nám dílo podařilo. Kéž by příští roky dostali státní vyznamenání i další významní umělci, např. Pepíček Zíma, Míša David, Moravanka, Josef Laufer, vokálně-instrumentální soubor ÚV SSM Plameny a j.

Mimochodem - proč KSČM, naše bratrská Strana, přispívá na pomník Horákové ? Protože Horáková sice vyvíjela nepřátelskou činnost, ale naši socialistickou vlast ani naše funkcionáře v podstatě nijak neohrozila. Na rozdíl od Mašínů. A to prostě musíme ocenit.

Volte návrat socialismu se všemi jeho výdobytky !  Volte ČSSD a KSČM

0 0
možnosti

Račko

30. 10. 2009 16:51
Re: Vyznamenání : Gott ANO, Mašínové NE !

Máte pravdu, proč by ocenění nemohli dostat i další jmenovaní? Určitě si to zaslouží.

0 0
možnosti

janka

29. 10. 2009 19:43
Chudák Gott

   Určitě věděl, že když vyznamenání přijme, vystaví se plivancům různých netalentovaných a neúspěšných  lemplů a hovňousků, a hleďme, stalo se. Mistře, nechte psy řvát na karavanu a zpívejte dál. Všichni jste jednotně volili komouše tak kušujte a přejte jednomu úspěch, jestli to ještě umíte.

0 0
možnosti

Realista

29. 10. 2009 19:03
Hloupá otázka ....

... autor se skutečně hloupě ptá. Vyznamenání K.G. bylo perfektně zdůvodněno: Bylo to za nádhernou a náročnou uměleckou práci - a nějakou politiku či politikaření sem netahejte!!

0 0
možnosti

Jarka

29. 10. 2009 13:50
Gott

Kdyby Klaus dal stejné vyznamenání jako Gottovi vrahům Mašínům, tak být Gottem, vyznamenání vrátím. Naštěstí není Klaus takový cvok a blázen jako Topolánek !!!

0 0
možnosti

Martin

29. 10. 2009 14:47
Re: Gott

no vidíte, a mě se z Gotta zvedá kufr, zatímco Mašínů si vážím. Češi jsou jako národ prostě morální s.ačky.

0 0
možnosti

Jindřich

29. 10. 2009 12:03
Ale to kvádro

které mu ušil tatínek pana radního Richtera, mu opravdu padlo.

0 0
možnosti

Janda

29. 10. 2009 11:40
Výběr vyznamenaných bude vždy diskutabilní.

Mně například připadá ostudné, že postupně jsou dekorováni skuteční hrdinové z druhé světové války - ti jsou podle mně nezpochybnitelní. Aby byl dostatek prostoru pro kamarády se k tomu ostudně neodhodlali ani Havel, ani Klaus. Stalo by se něco strašného, kdyby jednou byl mimořádný řádový den, kde by byli oceněni VŠICHNI tito nezpochybnitelní hrdinové a nečekalo se, až vymřou?

K ostatnímu jsem se vyjádřil již jinde: vyznamenat komunistku Dvořákovou za zásluhy v oblasti lidských práv řádem TGM: to je naprostá dehonestace všech dosud vyznamenaných i řádu jako takového. A je to projev Klausova mravního nihilismu, projevujícího se nejen ve výběru vyznamenaných, ale i pojetí politiky, úřadu prezidenta, politiky a vůbec všeho, co podniká. A to je děsivé. Že se nikdo nehádá o vyznamenané mě nepřekvapuje: hádka probíhá o záležitosti mnohem podstatnější: o naši příslušnost k západní civilizaci. (I když samozřejmě výběr vyznamenaných ukazuje na jisté hodnoty, které Klaus preferuje - a jeto bídný obraz! Čímž se nechci dotknout lidí, za nimiž tvorba hodnot skutečně je. Bohužel, dělali pouhou stafáž těm, o které skutečně šlo.)

0 0
možnosti