Pátek 19. dubna 2024, svátek má Rostislav
130 let

Lidovky.cz

Diskuze

Unesená Anička musí zůstat v Rusku, rozhodl soud

Je rozhodnuto. Zdeněk Hromádka asi nedostane zpět svou čtyřletou dceru Aničku, kterou před více než rokem unesla její matka do Ruska – země svého původu.
Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Jana

1. 12. 2009 22:15
Co takhle žaloba?

Já bych zažalovala soudkyni Pavlu Schutznerovou za neplnění povinností.

0 0
možnosti

Mrmla

6. 11. 2009 17:48
Soudkyně

Nejvíce svinstva napáchají tupá právnická hovada ...

0 0
možnosti

kolemjdoucí

6. 11. 2009 12:27
zaregistrovany

České soudy jsou jediné soudy na celém světě, které nehájí zájmy českých občanů proti zájmům cizinců. Takovéhoto rozsudku, proti vlastnímu občanovi, by jste se u ruského soudu nenadáli a ani jinde na světě.

Jediné co je potřeba, aby si to lidé dobře zapamatovali, až příjde

 čas skládat účty a né to všechno svinstvo nechat nepotrestané, tak jak se to stalo r.89, teďka se nám to všechno vrací zpátky.

0 0
možnosti

sozdag

5. 11. 2009 21:41
brat si cizince

je neunosne riziko ,ma-li byt rozvodovost 50-60% tak to je pravdepodobnost ze clovek prijde o deti. ja jsem v zahranici 25 let a jeste jsem nevidel za tu dobu funkcni manzelstvi  mezi cechy a cizinci ...specielne  au pairky prijedou  najdou si pana s retizkem a autem na splatky ktery se jim krasne galantne dvori ..ne jak ten cesky balik ktery ma nos namoceny v pivu...pochopitelne zjisti zahy ze exoticky cizinec   neni to co si myslela a no a tahanice o potencialni deti muzou zacit . mit funkcni manzelsvi je obtizne i s nekym kdo ma stejnou kulturu  o to horsi je to s nekym kdo je fundamentalne jiny nez nasinec. no jen si myslim ze ve finale by kazda ta nestastnice byla daleko stastnejsi s nejakym lokalnim vyznavacem piva  nez  zit v absurdnim vztahu  v zahranici.

0 0
možnosti

USA-o.k.

6. 11. 2009 2:48
JDE O PRACHY, NIKOLIV O LASKU

No, ono by ani tak nevadilo, ze se vezmou dva cizinci, (tento fakt jako takovy neni pricinou problemu, a i jina kultura neni tak velkym problemem), ale spise jde o to, ze ten snatek neni z ciste lasky, ale z duvodu, ze cizinka chce PRACHY (prachy a zit v lepsi zivotni urovni). A do toho je jeste navic zamichana VZAJEMNA lidska nesnasenlivost jako takova a je jedno jakych jsou narodnosti: Je opravdovym zivotnim stestim, kdyz clovek  (konkretni povaha) najde cloveka (konkretni povahu), s kterym dokaze stastne zit cely zivot. Je to proste nahoda. "Muska jenom zlata".

0 0
možnosti

Jan Hus

5. 11. 2009 20:51
Další důkaz vazalského vztahu ČR k Rusku!

České uřady se Čechů nikdy nezastanou, protože celá naše republika je profízlovaná Rusama. Naproti tomu Rus, na co sáhne, to už nepustí. Když se pan Hromádka zaplet s Ruskou, tak se nemůže divit, že Rusko protěžuje jak její mateřská země, tj. Rusko, tak iČeská republika, protože je vazalským státem Ruska.

0 0
možnosti

USA-o.k.

5. 11. 2009 20:15
TVUJ PRISPEVEK JE JEDNOSTRANY

Reakce na prispevek od Jap: P.S>:

To co si jednostrane rekla o otci, tak presne plati i o matce, tak, prosim nedelej z ty rusacke unoskyne deti, ubozacku, protoze plati i o matce, ze:

Kdyz ma pani matka dite s cizim statnim prislusnikem, musi s takovymi problemy pocitat a musi si davat pozor a chovat se tak, aby ji manzelstvi vydrzelo. V takove situaci,  vzhledem k postaveni mlade matky, kde je neustale zneuzivan populisticky predsudek o udajne lepsich schopnostech k vychove ditete zenou, ma prirozene silnejsi postaveni, silnejsi vliv manzelka, ale i kdyz to zakon nerika, ma take vetsi moralni odpovednost drzet rodinu pohromade, ona a jeji rodina maji pomahat mlademu muzi v takove situaci. A cely pripad se da objektivne posoudit jenom, kdyz se dozvime duvod rozpadu manzelstvi. Proc se rozesli tak brzy po narozeni ditete, jak k tomu to decko prijde. Proc nebylo tak male dite svereno do pece matky, nebyl v tom nahodu "jiny muz"', a nebo babicka, matka manzelky, ktera bezmezne touzi po vnouceti / uz na pohled je to velice mile dite / , i za cenu, ze v procesu to vnouce pripravi o styk s jeho vlastnim otcem....

Tez bych tve vety mohl pouzit na rusacky soud, ktery rozhodl, ze dite otci nevyda:

Jakou roli hrala rodina matky, jakou sanci pred rusackym soudem mel otec z byvaleho komunistickeho KGBackeho zotroceneho satelitu, mlady cizinec, ktery asi moc nevydelavala, neumi ani poradne rusacky, mozna-ze financne slabsi nez matka ditete a jeji rodina (viz emancipace a manazerky a podnikatelky s vysokymi prijmy), mohl mit potiz se zamestnanim, s bytem, nemel penize na advokaty a mohl jen prihlizet, jak ho jeho byvala manzelka , s pomoci rodiny a mozna priznive nakloneneho rusackeho soudniho systemu rychle pripravuje o jeho dite. Tak delal co mohl, vzdal se lepsiho zivota v CR, protoze veskere sve penize musi utracet za drahe cesty do komunistickyho KGBackyho Rusacka, s nadeji ze mozna uvidi sve dite alespon na 5 minut po nekolika mesicich.

0 0
možnosti

Jap

6. 11. 2009 1:02
Re: TVUJ PRISPEVEK JE JEDNOSTRANY

Musim te zklamat, mas chybu hned v prvni vete, jak jsi prisel na to, ze ja jsem zena, jsem muz a docela normalne vyvinuty, a uz od narozeni. Take jsi mne mohl obvinit, ze jsem Rus, a nebo dokonce ruska zena, to by podle tebe bylo asi nejhorsi.

Chces nas tady poucovat o stereotypech a naletel jsi sam, hned na zacatku.

Ja sam rikam, ze ta mlada matka porusila zakon v CR , ale nestranost ceskych soudu a ceskych organu je ve svete nechvalne znama, neni jiste, ze dostala ferovy verdikt. Vzdyt ceske soudy, ve spolupraci s ceskymi vladnimi organy a ceskym parlamentem se pred nejkym casem pokousely neuspesne ukrast nejen dite, ale celou televizni stanici / NOVA /, a museli tu zlodejnu zaplatiti, kdyz je nakopaly cizi arbitraze a soudy. A uplne souhlasim s tim , ze neco podobneho co se stalo te mlade matce, by se mohlo lehce stat i nejakemu otci, emigrantovi, a odriznout jeho od ditete by bylo jeste lehci. Myslim si, ze zena v takove situaci, jako matka z tohoto pribehu, by asi tezko nastartovala rodinne problemy, ze je to v takove situaci mnohem casteji muz, otec, ktery si mysli, ze je vse jako za svobodna a podle toho se take chova, zvlaste kdyz za nim stoji jeho rodina. , namisto toho aby ho kopli do zadku a zarvali mu do ucha , VZPAMATUJ SE, znicis si rodinu, tak se za nej postavi, bez ohledu na to kdo ma pravdu, zvlaste zeny v jeho rodine,jejich hormony zacnou bourit, a ta cizi holka nema sancit. Castym prvkem takovychto manzelskych vztahu je take to, ze urcity typ muzu vyhledava ovladatelne , zavisle zeny, ktere pak mohou kontrolovat a manipulovat a cerstva emigrantka nema vyhnuti, nez posluchat, alespon nejakou dobu, hleda nejakou podporu v nove spolecnosti.

A dale, jako prijemny bonus, tito muzi, manipulatori,lovici v domacim prostredi, ovladatelne poddajne emigrantske zeny, casto lehce ziskat prizen velice hezkych cizich zen na jake by mezi ceskami nemeli narok,/ reknu to naplno /. Jenomze tady je problem, emigranti a zvlaste emigrantske zeny, zvlaste t

0 0
možnosti

xxx

5. 11. 2009 19:19
dítě

Článek neuvádí, proč bylo dítě svěřeno otci a ne matce. Je ale nejvíše pravděpodobné, že ji matka miluje stejně, jako on.

0 0
možnosti

xxx

5. 11. 2009 19:29
Re: dítě

oprava:

Článek neuvádí, proč bylo dítě svěřeno otci a ne matce. Je ale nejvýše pravděpodobné, že ji matka miluje stejně, jako on.

0 0
možnosti

Jap

5. 11. 2009 18:50
BULVAR JAKO REMEN

0 0
možnosti

Jap

5. 11. 2009 18:52
Re: BULVAR JAKO REMEN

Totalne jednostranna story ani slovo se strany matky a proto se spoustou otazek. Ta matka ditete, mela v CR alespon docasne nejake pravni zastoupeni, behem sporu a neni problem jejimu ceskemu pravnikovi zavolat, nebo dokonce zavolat matku v Rusku a mit z druhe strany alespon paru vet

Kdyz ma pan otec dite s cizi statni prislusnici, musi s takovymi problemy pocitat a musi si davat pozor a chovat se tak, aby mu manzelstvi vydrzelo. V takove situaci, v takovem rodine, vzhledem k postaveni mlade matky, jako cerstve emigrantky, ma prirozene silnejsi postaveni, silnejsi vliv manzel, ale i kdyz to zakon nerika, ma take vetsi moralni odpovednost drzet rodinu pohromade, on a jeho rodina maji pomahat mlade manzelce v cizim prostredi . A cely pripad se da objektivne posoudit jenom, kdyz se dozvime duvod rozpadu manzelstvi.

Proc se rozesli tak brzy po narozeni ditete, jak k tomu to decko prijde. Proc bylo tak male dite svereno do pece otce, nebyla v tom nahodu "jina zena"', a nebo babicka, matka otce, ktera bezmezne touzi po vnouceti / uz na pohled je to velice mile dite / , i za cenu, ze v procesu to vnouce pripravi o styk s jeho vlastni matkou,

Jakou roli hrala rodina otce, jakou sanci pred ceskym soudem mela matka, mlada cizinka, ktera asi moc nevydelavala, neumi ani poradne cesky, nejspise financne slabsi nez otec ditete a jeho rodina, mohla mit potiz se zamestnanim, s bytem, nemela penize na advokaty a mohla jen prihlizet, jak ji jeji byvaly manzel , s pomoci rodiny a mozna priznive nakloneneho ceskeho soudniho systemu pomalu pripravuje o jeji dite. Tak delala co mohla, vzdala se lepsiho zivota v CR, vzala decko a utikala na vychod.

Porusila cesky zakon. Pres to, a i kdyz o ni skoro nic nevim, je mi nejak vice sympaticka, nez jeji skuhravy manzel. Ten si to predstavuje prilis jednoduse, ze on ukaze prstem a soud nekomu odebere pas, a nebo ze on ma pravo kafrat do toho, jak rychle ruske urady udelily diteti ruske obcanstvi. Udeleni obcanstvi, i ruskeho da

0 0
možnosti

idol

5. 11. 2009 17:58
Třeba to Zdeněk trochu dramatizuje?

Pravda, chtít píchat doma Rusku a naostro, bez gumy, není pro žádného Čecha nejlepší nápad, ale třeba to náš šikovný tatínek Zdeněk trochu dramatizuje. Vźdyť ta Anička vůbec přece nemusí být jeho!

0 0
možnosti

USA=o.k.

5. 11. 2009 18:02
Re: Třeba to Zdeněk trochu dramatizuje?

...a treba tvuj fotr neni tvuj fotr....

0 0
možnosti

USA=o.k.

5. 11. 2009 17:44
RUSACI CUURACI KOMUNISTICKY

Jo, RUSACI CUURACI KOMUNISTICKY KGBacky. Okupovali nas pres 40 let, vrazdili, terorizovali a CELOPLOSNE zbidacili (tak jako jeste stale Gruzii okupuji) a jeste ted nam unaseji deti!

Doufejme-ze EU s Lisabonskou smlouvou bude ted konecne jednotna a pritvrdi ke komunistickymu KGBackymu Rusacku a nenecha se vydirat plynem a plne podpori suprovou americkou vojenskou obranu EU vcetne suprovych americkych zakladen v CR!!!

0 0
možnosti