Diskuze
Podivné náhody letounů Air France: problémy na stejném místě
Děkujeme za pochopení.
brusle
Pohled na mapu mořského dna
říká, že mezi Jižní Amerikou a Afrikou je Středoatlantický hřbet v jednom místě podstatně zúžený. Z Rio de Janeira to je směrem na Freetown, přeletět hřbet a pak do původního přímého kursu podél něj, a ty obří kumuly by tam po cestě už nemusely být.
Freetown
Pohled na mapu mořského dna
říká, že mezi Jižní Amerikou a Afrikou je Středoatlantický hřbet v jednom místě podstatně zúžený. Z Rio de Janeira to je směrem na Freetown, přeletět hřbet a pak do původního přímého kursu podél něj, a ty obří kumuly by tam po cestě už nemusely být.
JJJM
Díky za podrobný popis.
Je to zcela nepochybně vědcům neznámá energetická záležitost podrobněji popsaná v knize Tajemství prasíly 2 Zjevování.
AF445
Hlášení automatů AF447 nebyla chybná.
Byla to správná hlášení o chybách a potížích autopilota, nikoli letadla, a nebýt jich, nevěděli bychom vůbec nic. Bylo to přesně v okamžiku katastrofy. K potížím došlo proto, že stroj se začal rozpadat; trhaly se kabely a spojovací trubičky. Proud přestal být dodáván prostě proto, že se ulomily motory z gondol i s generátory, a kabely před křídly se přerušily kvůli svislé trhlině v trupu. Chybný údaj rychloměru nebyl příčinou, ale pouhým průvodním jevem kolapsu. Francouzi si hráli na bohy podle svého národního obyčeje, a dopadli, jak dopadli. AF445 (dříve AF447) 29. listopadu vyslal mayday, ale nakonec v 6.40 přistál v Paříži.
JJJM
Energetický vtahovací vír prasíly
dokáže při větší intenzitě odebrat elektrickou energii z letadla. Případně jej rozlámat na kusy\. Působí podobně jako vodní vír v oceánu vtahující pod hladinu lodě.
Google Earth
Jiná brazilská zpráva
pravila, že na dně oceánu pod místem katastrofy probíhá silná vulkanická činnost, díky které černá skříňka může být už pod oceánským dnem, tedy k nenalezení. Koneckonců je tam taky Středoatlanický hřbet, jehož ukázku známe jako Island. Vulkanické teplo přechází do vody, dostává se až k vodní hladině, a může přispět ke vzniku pásu kumulonimbů. Právě tyto mraky rozlámaly AF 447.
Pokud je tam někde podmořská Etna, bude lépe se jí vyhnout. Stojí za to teplotu hladiny blíž registrovat ze satelitu, a stojí za to blíž prozkoumat mořské dno v okolí katastrofy.
AF 447
Měli to za osmnáct kilometrů.
Brazilci vydali zprávu, že bouře letadlo rozlámala, včetně trupu, ve velké výšce. Jenže byla portugalsky, a Francouzi portugalsky neumějí. Jak že se ti francouzští konstruktéři jmenují?
George Clooney
Re: Měli to za osmnáct kilometrů.
Kapitán: "Ještě osmnáct kilometrů na autopilota, a pak se éro podělá. "
První důstojník: " Tak ho vypnem. Ještě minutu můžeme něco udělat."
Kapitán : "Chytnem to za berany."(klepne na rádio) " (identifikace) Máme silnou turbulenci. Měníme kurs."
JZ
Military
Spise to znamená, že by si na nedaleké francouzské vojenské základně měli udělat pořádek ve svých zařízeních. Nedochazelo by pak k tomu, ze omylem sestrelí vlastní letadlo, když raketa mine cvičný terč a sestřelí nejbližší kovový objekt. Ušetřilo by se pak za ponorky, které potom musejí vylovit co nejrychleji ty černé skříňky.
georg
Znamená to neletět na dovolenou Airbusem.
Anebo že by dole byla díra do vnitřního světa a nasávala vzduch z atmosféry?
mik
Re: Znamená to neletět na dovolenou Airbusem.
Bermudský trojuhelník se přestěhoval.