Diskuze
Klamavé oči šedesátnice Twiggy. Britové bojují proti lživým reklamám
Děkujeme za pochopení.
V. Vycudilík
Výchova
Možná víc než zakazování lživých reklam, které se stejně dá obejít obratnými marketingovými formulacemi, by stálo za to, aby se ve školách (třeba v občanské nauce) vyučovalo, jak se bránit manipulaci v reklamě. Firmy investují do reklam obrovské částky a mají velkou informační převahu nad běžným spotřebitelem, který se zpravidla neumí bránit, obzvláště v případě dětí a mladých lidí.
Z. Lachman
Klamavé očišedešátnice Twiggy. Britové bojují protilživým re
Souhlasim s Brity. Hlavně by se měli zakázat pod vysokou pokutou lživé reklamy na léky. To je hrůza, když někdo vědomě lže a těží ze zoufalství nemocných lidí. Z vlastní zkušeností vím že na tinitus ( pískání v uších) neexistuje lék, pouze pomáhají sluchadla. To samé na vyléčení prostaty pomůže operace. Krátkodobě léky pomohou, abych se úplně zbavil prostaty tak jedině operace. Mám na mysli muže starší 50 let. Kupovat drahé léky na prostatu jsou vyhozené peníze. Měli bychom si uvědomit že reklama je od toho aby prodala co nejvíce výrobků. Proto většina léků z reklamy je neúčinná. A lékaři je vůbec nepředepisují. Neříkám všechny ale většina.