Čtvrtek 25. dubna 2024, svátek má Marek
130 let

Lidovky.cz

Diskuze

Klamavé oči šedesátnice Twiggy. Britové bojují proti lživým reklamám

Britské kontrolní úřady označily reklamu na kosmetický přípravek značky Olay za klamavou. Tvář někdejší topmodelky Twiggy podle nich byla „vyretušována k nepoznání“.
Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

V. Vycudilík

17. 12. 2009 17:11
Výchova

Možná víc než zakazování lživých reklam, které se stejně dá obejít obratnými marketingovými formulacemi, by stálo za to, aby se ve školách (třeba v občanské nauce) vyučovalo, jak se bránit manipulaci v reklamě. Firmy investují do reklam obrovské částky a mají velkou informační převahu nad běžným spotřebitelem, který se zpravidla neumí bránit, obzvláště v případě dětí a mladých lidí.

0 0
možnosti

Z. Lachman

17. 12. 2009 14:03
Klamavé očišedešátnice Twiggy. Britové bojují protilživým re

Souhlasim s Brity. Hlavně by se měli zakázat pod vysokou pokutou lživé reklamy na léky. To je hrůza, když někdo vědomě lže a těží ze zoufalství nemocných lidí. Z vlastní zkušeností vím že na tinitus  ( pískání v uších) neexistuje lék, pouze pomáhají sluchadla. To samé na vyléčení prostaty pomůže operace. Krátkodobě léky pomohou, abych se úplně zbavil prostaty tak jedině operace. Mám na mysli muže starší 50 let. Kupovat drahé léky na prostatu jsou vyhozené peníze. Měli bychom si uvědomit že reklama je od toho aby prodala co nejvíce výrobků. Proto většina léků z reklamy je neúčinná. A lékaři je vůbec nepředepisují. Neříkám všechny ale většina.

0 0
možnosti