Pátek 19. dubna 2024, svátek má Rostislav
130 let

Lidovky.cz

Diskuze

Dělnická strana navazuje na Hitlera, řekl soud a rozpustil ji

Nejvyšší správní soud rozhodl rozpustit Dělnickou stranu. Likvidátorem bude brněnský advokát Radslav Janeček. Soud začíná číst obsáhlé odůvodnění. V zaplněné jednací síni byl klid, zazněly výrazy údivu.
Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.
JM

J. Malinovský

22. 2. 2010 17:16
Jak NSS jiné poučuje, ale sám...

Tohle mě pobavilo:

http://vucako.wordpress.com/2010/02/18/jinym-radil-sobe-nedovedl/

0 0
možnosti
RH

R. Hledík

18. 2. 2010 22:42
Blahopřeji

soudu k rozpuštění Dělnické strany z důvodů, že jim připomínají pana Hitlera. Soud je složen z moudrých právníků a vzdor tomu je nenapadlo  shodné srovnání stavu komunistů, kteří připomínají soudruha Stalina, jehož na svých seancích vzývají a jehož metodami se řídí. Česko je nejslabším článkem civilizovaných států Evropy, což dokazuje beztrestné řádění Rusů v Karlových Varech a dále vysoký počet voličů totalitní komunistické partaje.

0 0
možnosti

m. Řehák

18. 2. 2010 17:29
I název ČESKO je šovinistický

Bohužel tento stát kritisuje něco, s čím se ještě sám nestačil vyrovnat. Náš stát je státem občanským a nikoliv národním, jako např. sousední Slovensko. Přesto někomu (??!!)  velmi záleží na tom, aby tento stát byl etnicky vyčištěn jen ve prospěch Čechů. Nemusím chodit daleko - stačí televisní nacionalistické orgie při zimní olympiádě v Kanadě (či snad Anglicku?). Přitom korektně řečeno např. M.Sáblíková je podle naší ústavy občanka ČR žijící na Moravě. Vůbec nemusí být řeč o nějakých Češích nebo o kontroversním, ba přímo skandálním (šovinistickém) Česku. Pokud se neumějí chovat ve shodě s ústavou ani naši političtí představitelé (presidenta nevyjímaje), je těžké  vyslovit nad někým nestranný soud.

0 0
možnosti

J. Kejkrt

18. 2. 2010 17:50
Re: I název ČESKO je šovinistický

Možná vás trochu nazlobím, ale podle mého názoru žijí Češi (zejména) v Čechách, žijí na Moravě a žijí také ve Slezsku. Vyznačují se zpravidla tím, že používají český jazyk. A v žádné z těch zemí nejsou sami.

Mám samozřejmě pochopení pro určitou míru moravského šovinismu, ale nic se nemá přehánět. Samozřejmě, kdo žije na Moravě, je Moravák. Ale ne pro jinou národnost, ale proto, že historicky to byla jiná země, Markrabství moravské.

 (Pokud chcete vytvářet národnosti, prosím- dejme se do toho. Pak ale mne také nebudete urážet označením Čech, protože jsem Podřipan, navíc, podle jména, s kdovíjakými předky. Jiní by se mohli považovat za Chody, Pražany, Doudleby nebo Votroky a kdovíkoho ještě.)

V jedné věci s Vámi ovšem souhlasím: z patvaru Česko je mi rovněž blivno a je mi líto ubožáků, kterým by huba upadla, kdyby používali plný název Česká republika

0 0
možnosti

J. Kejkrt

18. 2. 2010 17:13
Astrologie mi už dávno není ani zdrojem zábavy,

ale pokud to pro Vaši diagnosu je nějak potřebné, tak mým znamením by měly být váhy. Z čehož lze vyvodit, že zrozencem panny nejsem.

0 0
možnosti

J. Kejkrt

18. 2. 2010 17:51
To měla být reakce k panu Komárkovi ..

0 0
možnosti
MK

M. Komárek

18. 2. 2010 16:05
zastupitelská demokracie

je naprosto nedokonalý systém, děravý jak cedník, ale možná právě pro tu nedokonalost jednoznačně nejlepší. Možná se budoucnost "úspěšných a dokonalých" systémů rýsuje v Číně, díky nechci.

Jediným správným řešením, je být sám poctivý, vyžadovat to ve své rodině, okolí, pečlivě vybírat volené zastupitele. Fanatismus, fundamentalismus, postoje buď 100% nebo nic, dále nahrávají ke zcela zbytečné a někdy některými (Sládek, Paroubek, Vandas, Cibulka) záměrně vyvolané frustraci. Máme nejvyšší životní úroveň všech dob, největší svobodu slova, vyznání, pohybu, máme plné pupky, mrazáky. Každé další zbytečné vyvolávání "blbé nálady" je jen vodou na mlýn stranám českých frustrátů - tedy KSČM a DS.

Chtít od státu, aby precizně spravoval svůj majetek, či vykonával další svěřené funkce, je správné, ale propadat frustraci, když to nedělá 100%, je naprosto hloupé. Je potřeba tlačit alespoň na kamparativní úspěchy, být lepší než srovnatelné země. Švýcarsko je jen jedno. Může být naší vizí, ale rozhodně ne reálně myšleným cílem v nějakém horizontu 20-30 let ....

0 0
možnosti

M. Černík

18. 2. 2010 16:34
Re: zastupitelská demokracie

Pane Komárku ,

opět nemáte pravdu - stávající stav v Česku maximálně vyhovuje všem zlodějům, kteří si nakradli majetek a nemohou nikdy doložit , že to bylo legálně - to přiznává jak bývalý ministr Ježek , tak to zcela otevřeně řekl i Valter Komárek , bývalý místopředseda vlády , kterému se dnes z tohoto způsobu klausovské "transformace" zdvihá žaludek...Pro tento účel byly i vytvořeny zákony o soudní nepřezkoumatelnosti privatizačních ( zlodějských) počinů. Někdo dopředu věděl, co se bude dít....a chtěl být OSOBNĚ ZA VODOU A BEZTRESTNÝ .

 Vaše bláboly o dnes nejvyšší životní úrovni všech dob atd atd , zřejmě jste upadl a hlavou narazil na ledvinový kámen vypadlý z hradního pána ... Zkuste tyto otřepané klausovy větičky řící někde na veřejnosti , snad to přežijete bez úhony .

Jinak právě Vy a Vaše názory dokládají , proč všude , kam šlápne ODS sto let tráva neroste a je vykradena i vyschlá senkrovna.

Pan Pixa má pravdu , s Vámi nemá smysl diskutovat , jste životně závislý na svých modrých řádcích , tak si je pište , ale už beze mne, je to s Vámi totální otrava , jen ještě více milujte svůj ydol , Myrdu. Mnoho Vám to pomůže na   nebevzetí . Blahoslavení chudí ...atd

0 0
možnosti

J. Kejkrt

18. 2. 2010 12:30
No dobrá, milí demokrati!

Máte, co jste chtěli. Zakázali jste stranu. Navíc stranu, která vám nastavuje zrcadlo, ve kterém nevidíte nic víc ani míň, než svou křivou hubu. No dobrá, zrcadlo zmizelo, ale hubu máte křivou pořád. Stejně jako zde i po soudním zákazu DS stále vyskytují lidé, ztotožňující se s jejími názory a programem. Stejně pořád, jako trvá důvod, příčina, vzniku těch názorů a stran, jako DS.

Schováváte se za soudy a policii, abyste sami, každý jeden, nemuseli na odstranění příčin zapracovat, abyste nemuseli zvednout zadky.

Jenže tak to nefunguje. Názory nám nepohodlné nezmizí zákazem obskurní strany, navíc ještě soudem, který k tomu není ze zákona oprávněn. Každé takové ohnutí práva "v zájmu dobré věci se jednou, až se to bude nejmíň hodit, vrátí s účinkem bumerangu.

Kromě toho zde dlouhodobě existuje jiný spolek, který funguje protizákonně. Komunisti. A je jedno, co mají napsáno ve stanovách a jestli používají nebo nikoliv srp a kladivo v kopulační poloze. Už jen ten název stačí, stejně jako u soudu s DS stačila podobnost názvů nebo hesel. A strana s názvem fašistická nebo nacionálně socialistická by zde nebyla ani zaregistrovaná.

No, asi jsem fundamentalista, ale aspoň nešvindluju.

0 0
možnosti
MK

M. Komárek

18. 2. 2010 12:42
to, co nazýváte "švindlováním"

je využití všech zákonných prostředků k eliminaci alespoň jednoho zla z mnoha. To, že pravda a láska zvítězí nad lží a nenávistí jedním kouzelným slovem, mečem, prstenem .... čtu svému předškolákovi večer před spaním. Budeme si o tom povídat i spolu tady?

0 0
možnosti
MZ

m. zavala

18. 2. 2010 5:16
Delnicka strana je snuska volu, a dobre tak

a ted rychle na ty co navazuji na Stalina, Hitlera nebo Mao-ce -tunga nebo na jine masove vrahy. Nebo jen Ada neni koser, protoze to prosvikl? Nejdriv vsichni socialisti sveho socialistickeho soudruah A.H. milovali, pokrokovi umelci se k nemu hlasili, a ted utrum? Bud zakazte vsechny vyvrhele nebo zadneho

0 0
možnosti
RH

R. Hledík

17. 2. 2010 22:43
Zdvořilý dotaz

návaznosti na Stalina se tady nikdo nebojí, ikdyž komunisté ženou Česko do ruské náruče ?! Všichni tady lžou, mnozí za cizí peníze.

0 0
možnosti
MW

M. Weinmnová

17. 2. 2010 21:24
Údiv

Já jenom nemohu pochopit, jak je možné, že se po zkušenostech s fašismem, něco takového může veřejně trpět!. Přesně takhle to přeci začínalo v Německu, a jak to dopadlo??Co je to vůbec zač, ten jejich předseda, nebylo by lepší, kdyby soud rozhodl o jeho hospitalizaci na psychině??A ne jen jeho, všechny přívržence DS zavřít na psychiatrii, protože jen nemocný člověk si může vymýšlet ty bláboly.

0 0
možnosti

M. Černík Ing.arch.

17. 2. 2010 17:44
Hus je ancikrist , řekl soud v Kostnici

a drobátko ho upálil.....Mám dojem, že Žižkova neparlamentní strana si to pár týdnů nenechala  líbit.....i papež se nakonec omluvil....a není to tak dávno .Země je placatá a Slunce se točí okolo Země a tedy okolo Česka.....řekl jiný soud..... 

někdo v pozadí špítnul : ..." a přece se točí".... a jen tak tak to přežil .....

ponaučení :    Když soud něco řekne je to pravda , i kdyby to byla úplná pitomost , konec konců ta Madame Spravedlnost ví, proč má přes oči a uši černou pásku - kohenou... A když léta mohl v Česku soudit pan soudce Nagy -- no cemment -.

Na místě "právního" zástupce vítězného státu bych se styděl, až bych měl ryšavé vlasy z toho červenání..Radovan Krejčíř, to bylo jiné kafe - od Spolku.....kdy bude obnoven trest smrti upálením?

Soudružko Demokracie vodchod bez pocty.

0 0
možnosti