Diskuze
Vlaky ochrání brzda na dálku. Zastaví je, pokud jedou na červenou
Desítky zraněných cestujících, poraněný strojvedoucí i průvodčí. Škody přesahující 7,5 milionu korun. To je bilance loňské železniční nehody v Paskově u Ostravy. Za srážku dvou osobních vlaků mohla podle dosavadních šetření jediná věc. Strojvedoucí přehlédl při výjezdu ze stanice červenou a po čtyřech stech metrech se srazil s protijedoucím vlakem.
Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.
Děkujeme za pochopení.
M. Matějů
13. 5. 2010 12:21
Jakéhosi druhého stupně?!
Co to je „jakéhosi druhého stupně“?! To tak říkal Dlabaja, nebo tomu pouze nerozumí novináři? Předpokládám, že se má jednat o 2. kategorii staničního zabezpečovacího zařízení, může mi to někdo potvrdit nebo vyvrátit?
0
0
možnosti
M. Matějů
13. 5. 2010 12:24
Re: Jak to bude fungovat u motorových
Bohužel se to v článku nepíše, takže tohle je jen moje domněnka: Myslím si, že by měla být využita funkce generálního stopu, která již dnes umožňuje výpravčím zastavit vlak na dálku pomocí vysílačky. To nové udělátko by tedy nejspíš mělo generální stop vyvolat podle „úsudku“ zabezpečovacího zařízení.
0
0
možnosti