Sobota 20. dubna 2024, svátek má Marcela
130 let

Lidovky.cz

Diskuze

Kalouskovy falešné složenky děsí stovky lidí

Měla to být předvolební nadsázka. Záměr strany TOP 09 se ale poněkud zvrtl. Lidem v celém Česku přichází do schránek složenka na úhradu 121 000 korun – částky, která odpovídá podílu každého občana České republiky na státním dluhu.
Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

J. Láníček, Ing.

16. 5. 2010 18:06
Když s pravičáky je vždycky těžká diskuse !

Oni si myslí, že všichni myslí jako facebookáči nebo ti mladí skorovoliči, u kterých to levice prohrála na celé čáře. To je třeba pořád křiku, jak je potřeba snížit mandatorní výdaje a  jak je lidé v hojné míře zneužívají. Pak takový křikloun poradí svým zaměstnancům, ať jdou na zimu marodit, protože pro ně nemá práci, na jaře že je zas zaměstná. Druhý je pošle na pracák - a prý tam mají říct, ať je nikam neposílají, že na jaře si je tam zas vyzvedne. A další mnozí zaměstnávají na běžné administrativní činnosti absolventy a praktikanty z pracáků s tím, že jsou jim mzdy těchto lidí pracáky refundovány. Vždycky po roce praktikanty vypoklonkují a jdou si pro nové. Tyto mandatorní výdaje je pravděpodobně netrápí. Když se sem tam přijde na nějaký podvod a  zaměstnavatelé dostanou flastra, stanou se z nich největší bojovníci proti státní byrokracii a hned by všechny státní úředníky nejraději povyhazovali. To je potom křiku, jak státní byrokracie ničí podnikatelské prostředí. Při tom vyhazování by vždycky stačilo povyhazovat jen ty, kteří se tam dostali péčí vítězné strany po každých volbách. A to napříč celým politickým spektrem - pravici nevyjímaje.  To vám mohu dát písemně i s úředně ověřeným podpisem !

0 0
možnosti

D. Lexa

17. 5. 2010 8:00
Re: Když s pravičáky je vždycky těžká diskuse !

Zkusil jste někdy podnikat?Jsou třeba zaměstnání ve kterých se přes zimu dělat nedá.Např. práce v lomu a jiné sezonní práce.Tam ti lidé pracují do listopadu a pak nastupují v březnu.Přes zimu je platí stát to je pravda.Mohou si také najít práci na 3.měsíce ale jde to těžko a je lehčí brát podporu.Vím to,protože ty lidi osobně znám.Majitel lomu je Němec a v Německu to funguje podobně.Ale nemám pocit že tito lidé by ohrožovali SR.Pracují tvrdě 9.měsíců a odvádějí daně a odvody.Mandatorní výdaje jsou vysoké proto,že sociálně potřebných je tu 50%!V Evropě je to 10-15%.Jde pouze o to nastavit míru přerozdělování a k tomu je třeba souhlasu většiny občanů.No a občané jsou(jak je vidět dle polit.rozložení) rozděleni na dvě půlky.Při patovém stavu tedy navrhujete co?Proto Kalousek trochu straší abychom o tom začali více přemýšlet,toť vše.Neříká že on má tu jedinou pravdu a nejlepší řešení ale musíme to začít řešit.Ne kvůli sobě ale kvůli našim dětem.Má mojí podporu,mám své děti rád.

0 0
možnosti

M. Komárek

15. 5. 2010 16:08
"žít s rozumným dluhem"

pane Voráčku, kolik jsme z toho dluhu splatili? Howno. Kolik nás tojí tato legrace (aneb dluhová služba)? cca 100 mld ročně. Jak je možné, že v době 5% růstu HDP vláda prohlasuje v PS rozpočet s plánovaným deficitem dalších 100 mld?

Kde vidíte nějaký "rozumný" dluh? Vše bylo utraceno za spotřebu. Tohle (8 let vlády ČSSD) by mělo být černým písmem v učebnicích ekonomie.

Čím vysvětlíte, že pravice dokázala snížit deficit v roce 2007 na přijatelných 38 mld? Tedy řádově o 100 mld lepší výsledek, než kdyby za stejných objektivních podmínek vládla ČSSD?

0 0
možnosti

M. Komárek

15. 5. 2010 16:27
dobře si pamatuju, jak B. Sobotka

jako odchízející monistr financí navrhoval na toto období deficit 160 mld! A tvrdil, že to prostě nejde jinak, že jsou to všechno životně nutné výdaje!

0 0
možnosti

Z. vintr

15. 5. 2010 9:45
Holýšovští komunisté se zajímají o vstup Kalouska

do KSČM!   http://www.zokscmholysov.estranky.cz/clanky/pamet-naroda/lidovecky-hroch-kalousek

0 0
možnosti

V. Sylva

15. 5. 2010 3:23
Kalouskovy falesne slozenky desi stovky lidi ?

To je moc dobre ! :-) Treba nekterym volicium levice dojde, ze na dluh se zit vecne neda. Skvely, pravda, trochu provokativni napad. Stejny, jako klip Madla a Issove. Zajimave je, ze nejvice popuzeni jsou ti, kteri by TOP09 stejne nikdy nevolili. :-))

0 0
možnosti

K. Voráček

15. 5. 2010 12:14
Re: Kalouskovy falesne slozenky desi stovky lidi ?

To bude dobré. No a pak ještě musíme počkat, než pravicovým voličům dojde, že je rozdíl žít na dluh a žít s rozumným dluhem. Žít se splatitelným dluhem je racionální, v zemi hospodářsky dohánějící sousedy je to ekonomická nutnost. 

0 0
možnosti

M. Martinovská

14. 5. 2010 23:21
grafici v kampani

V celé kampani je Top osvěžující prvek. A ještě Jiránkovy kresby pro ODS. Trpím, kudy chodím, jak je spousta biliboardů i inzerátů slovně a hlavně graficky PITOMÁ, nevynalézavá, bez vtipu, neodvážná. Hlavně neurazit, takže: Usmívající se hlava + barevný přechod + optimistické heslo. Úplně je slyším, ty lidi: dáme to takhle do té vlnovky, to bude takové optimistické. Minule měla ODS vtipné modré značky, proto jsem ji s klidným svědomím volila. Složenky jsou vtipnej nápad, rentgen taky.  Ovšem TOP má zase příšerný logo (nezeptali se mně, škoda). To je logo jak z májovýho plakátku ze 70. let!

0 0
možnosti

M. Komárek

14. 5. 2010 20:25
Kalouskovy složenky splnily účel

všude se o tom mluví, píše, diskutuje. Jen tady je 330 příspěvků. Gratuluji, geniální marketing!

0 0
možnosti

V. Sylva

15. 5. 2010 3:28
Mate pravdu, a stejne to bylo u Zabij babu ... :-)

Osvezujici, vtipne, neotrele. Bavim se zlucovitymi prispevky na ruznych webech, skoda, ze mame tak malo smyslu pro humor.

0 0
možnosti

K. Voráček

14. 5. 2010 18:33
Pane Kejkrte.

Koupil jsem si akcie. Za týden jsem nákupem a prodejem vydělal  8000Kč.  Kdybych obchodoval s částkou desetinásobně vyšší, vydělal bych desetkrát více. Za stejnou práci, s minimem rizika. Jasmě to ukazuje na fakt, že lidé disponující velkými penězi je vydělávají podstatně snáze. Proto je progresivní zdanění od určité výše příjmů zcela na místě, proto je realizováno i v takové zemi, jako jsou USA.

No a že si lidé chodí pro podpory, to se nedivte. Vůbec to nejsou lidé levicoví či pravicoví, oni většinou ani nevědí, co to je. Je to produkt společenského systému, který neumí rozdělovat práci pro všechny, proto ochotně platí nezaměstnaným, živí vězně atd. A pravicoví politici to s ohromnou drzostí neustále omílají jako zlo, byť řešení neznají.

0 0
možnosti

J. Denemark

14. 5. 2010 19:33
Re: Pane Kejkrte.

Jeden z mála rozumných názorů bez stranických plků....souhlas!

0 0
možnosti

M. Černík

14. 5. 2010 18:27
Kalouskovy složenky posílejte nevyplaceně

zpět Kalouskovi na jeho privátní adresu do Bechyně  , bude muset zapaltit jak poštovné, tak i pokutu. Dost se opilec prohne, když mu přijde pár settisíc nevyplacených obálek...

0 0
možnosti

J. Kábrt

14. 5. 2010 18:33
Re: Kalouskovy složenky posílejte nevyplaceně

Napište adresu,byla by to sranda!

0 0
možnosti

J. Václavíková

14. 5. 2010 18:20
Pro paní Frgalovou

(a další, kterým už se zajídá ta eskalace) Výborný článek měl tuším pan Hvížďala na Neviditelném psovi. Popisuje mechanismus, jak se z politiky a její mediální prezentace stává drama a kolbiště ve smyslu rozdělení národa pod korouhvemi stran. Přesně tak mi to poslední dobou připadá i na těchto diskuzích, buď je někdo pravověrný pravičák, nebo neméně bojovný levičák. Mám prosbu, pojďme se bavit věcně a neškatulkujme oponenta. Já vím, na některé příspěvky se snad ironicky nereagovat nedá, ale pokusme se držet na uzdě. NENÁLEPKUJME!

0 0
možnosti

J. Láníček, Ing.

14. 5. 2010 19:13
Když vidím, jaká je tady přesila pravičáků

a jakým stylem se vyjadřují, prostě mi nezbývá nic jiného, než jim oponovat. Od jisté doby se mi totiž hrozně eklují zbabělci, kteří jsou největšími hrdiny až v době, kdy jim nic nehrozí. Vždycky se přidají na stranu přesily a tam předvádějí své hrdinské činy. Vždycky si musím vzpomenout na jednoho takového geroje, který před 89 lezl komunistům někam, na všech oslavách a průvodech se nastrkoval dopředu, aby byl co nejvíc vidět, po revoluci se sám vecpal do OF a pak běhal po ulici a vyřvával, aby si komunisti vybrali každý svůj kandelábr, na kterém chtějí viset. Ač mě do toho OF tehdy lidé sami natlačili, velice rychle jsem tento spolek opustil, protože se tam začala cpát podobná individua jako ten zmíněný geroj ! Od té doby jsem také na ty všelijaké hrdiny jaksi citlivější !

0 0
možnosti

J. Kejkrt

14. 5. 2010 18:18
Pane Seiferte,

K Vašemu tvrzení: "..jinak je směšný názor, že kdo je pravicový je pracovitější,šetřivější." si dovolím podotknout toto:

Pravicovost a levicovost jsou pojmy bez přesné náplně, vždycky záleží na konkrétním posouzení věci, na kterou se tohle dělení vztahuje.

Pokud se tady bavíme o zadlužování, šetření, daních a podobně, pak -podle mého názoru - toto rozdělení platí.

Protože pro mne je opravdu těžké si představit člověka, který pracuje více, déle a intenzivněji, aby si více vydělal (protože na něco šetří) - a zároveň je srozuměn s tím, že na každý takto přivydělaný peníz je v rámci jakési podivné solidarity uvalena progresivní daň ve prospěch těch, kteří více pracovat nechtějí, zato mají dost času na administraci sociálních dávek.

O úspěšných lidech s levicovým zaměřením bychom mohli vést dlouhou debatu, protože existuje calá škála typů těchto osob - od těch, kteří byli úspěšní věděním a ne příjmy (tam byla levicovost v jejich zájmu), až po ty, kteří byli tak majetní, že si tu levicovost mohli dovolit. A taky bychom museli definovat, za jakých podmínek, pro kterou vrstvu občanů, byli tihle lidé levicoví.

0 0
možnosti