Děkujeme za pochopení.
M. Martinovská
pane Doležale,
Máte vždycky moc vtipné a čtivé články, a KONEČNĚ taky někdo obhsjuje "náhubkový zákon" - pitomý novinářský termín - tady je vidět, jakou mají novináři moc - jsou jako ADAM - dávají zvěři v ráji jména - tady Náhubkový. "Protibulvární zákon".
J. Kejkrt
Pro pořádek, strejdo Doležale,
o renesanci mluvila delegátka kongresu ODS.
-
Jenže já myslím, že to Vy víte - věděl jste vždycky všechno líp než já. Takže v tom bude asi úmysl. Byl to šikovný klacek, pěkně pásl do ruky - tak proč jím wéčka nepřetáhnout, že?
Ať žije novinařina!
M. Martinovská
Pane tchyně, pro kratší větu
Není to trochu jedno, kdo mluvil o renesanci? - byla by to jen složitější věta a význam by se skoro nezměnil. Slovo renesanční přece není klacek! Maximálně jemný šťouch. Klacek by byl pojem barokní slečna. Oslovení je vás zcela nehodno, myslím.
P. Fiala
Svobody interní a externí
Čím je člověk starší tím méně by měl doufat, že někdo něco zlepší v jeho osobním životě za něj (viz volby a následující vývoj - kdopak bude platit dluhy).
Některá česká přísloví to říkají jasně, jsou to staletá lidová moudra, která přežívají politické změny i technologický pokrok. Tuším, že většina národa se lidovými moudry řídí a to při vědomí, že v každé sociální skupině platí moudra jiná.
Spravedlnost je v běžné praxi (v odlišných sociálních skupinách), velmi neurčitý pojem, nebo naopak velmi určitý interní pojem.