Úterý 23. dubna 2024, svátek má Vojtěch
130 let

Lidovky.cz

Diskuze

Klaus nepatří do čela státu, je to patologická postava, říká sestra Mašínů

Nacistický režim jí zabil otce. Kvůli komunistům přišla o matku a bratry, kteří prchli na Západ. Zdena Mašínová věří, že účast politiků na včerejším pohřbu Milana Paumera je znamením, že její bratři budou rehabilitováni.
Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

J. Sochorec

8. 8. 2010 13:36
M. Růžička

Hele Ruzicko Ty ses ale zvanil:):):)

0 0
možnosti

J. Sochorec

8. 8. 2010 13:22
J. Novák

Pitomec zustane pitomcem ac nemas rad Klause

0 0
možnosti

J. Novák

8. 8. 2010 3:36
Ač Klause nemám

rád, v případě Mašínů s ním vřele souhlasím. Vrah zůstane vrahem, i když, jak vidno podle této diskuse, to spousta lidí nikdy nepochopí.  A Mašínová? Ony ty Mašínovic  vraždící  bestie asi věděly, proč jí nevzaly s sebou.

0 0
možnosti

J. Hochová

8. 8. 2010 22:01
Re: Ač Klause nemám

Také jsem vůči Klausovi skeptická, nicméně jsou případy (jako je tento), kdy s ním souhlasím.nezabíjeli jen při útěku, kdy by to bylo pochopitelné, ale zavraždili svázaného člověka.Takže podle mého se jedná o loupežnou vraždu.jedině bych jim

připočetla k dobru, že byli moc mladí .

0 0
možnosti

7. 8. 2010 21:47
Uživatel požádal o vymazání
0 0
možnosti

J. Sochorec

8. 8. 2010 13:28
Re: Na základě čeho tak sestra Mašínů říká?

No to teda sedi nazor na prezidenta ktery absolutne  nestoji nikdy za svojim nazorem a vzdy jen intrikuje a medim odpovida trojsmyslne  je falesny jako zabradli  To neni jen muj nazor ale desetitisicu dalsich vzpomenme akci Dost Klause a ruzne manifestace proti nemu Pan Prezident Klaus pro CR neudel nic dobreho jenom to ze zkazil  uplne CR renome ve svete a to ze ho maji ve svete za skoroblazna o tom neni pochyb

0 0
možnosti

M. Komárek

7. 8. 2010 19:39
definice levičáka pro paní Hochovou

"levičák je člověk nevěřící ve schopnosti jedince, protože je sám nemá. Proto se snaží potlačit jakoukoli spontannnost a přirozennost chování jedinců a vše řídit a hlavně přerozdělovat centrálně"

Velmi se mi líbila definice jakéhosi bloggera - "při socialistickém přerozdělování zbyde na chudé méně, než když se nechají natvrdo okrádat pravičáky". Geniální!

0 0
možnosti

J. Matlas

7. 8. 2010 22:33
Re: definice levičáka pro paní Hochovou

U vás jde o to Komárku, že lháře a zloděje vydáváte za úspěšné lidi. Tito vaši "úspěšní" lidé se pak snaží v současné době pravdivé poukazování na jejich zlodějiny a lži označovat neschopnou levičáckostí. Pozor, nejsem levičák ani pravičák, jen hledám rovnováhu mezi sobeckostí, namyšleností, hamouněním a rovnostářstvím, přehnanou solidaritou, rozdáváním, parazitováním. Spíš se mi jeví že dnešní kriminálníci, co si hrají na pravičáky  parazitují na společnosti a socialisté to dobře vidí a chtěli by tomu zabránit, jenže nezískali společenskou podporu. I vy to dobře víte, ale jste to takový lišák.

0 0
možnosti

m. dubanová

7. 8. 2010 15:26
a ti popravení

Vás nezajímají, to je tentýž zdroj - a sice "úřad pro studium totalitních zločinů",račte si kliknout vše je tam přístupné!

0 0
možnosti

m. dubanová

7. 8. 2010 13:47
já si tady dovolím "přenést"

40 let - komunisté kriminalizovali - popravovali a vraždili lidi, kteří měli jiný politický názor - 40 let tady "vládl" státní terorizmus a komunistické gestapo - v komunistických koncentrácích bylo týráno cca 250 tisíc nevinných lidí, na české západní hranici byli vražděni nevinní lidé, kteří se snažili, z komunistického tábora utéci za svobodou.cca 250 lidí bylo odsouzeno "za jiný politický názor - k smrti - 180 lidí bylo, za jiný politický názor - popraveno, co chcete ještě o té ČESKOSLOVENSKÉ SVOBODĚ SLYŠET! pan klaus ani jeho synové - nestojí slušným lidem ani za poznámku!!!!! - kde žil pan klaus těch 40 let? snad u velkého bratra?

0 0
možnosti

J. Hochová

7. 8. 2010 15:05
Re: já si tady dovolím "přenést"

Můžete mi sdělit, odkud jste čerpala údaj 250 000 nevinných lidí?

0 0
možnosti

M. Komárek

7. 8. 2010 9:28
pokud někdo označí Mašíny za vrahy

a odvolává se na desatero ři na humánní důvody (a takový argument respektuji), měl by šmahem stejně odsoudit vraždící pohraničníky, střílející do zad bezbranným spoluobčanům. Jak je možné, že jsem ale takový názor nikde neviděl, neslyšel? Není to náhodou tím, že odpůrci mašínů jsou především komunisté či jejich zakuklení přátelé socialisté?

Já plně respektuji právo Mašínů a Paumera na svobodu a útěk ze socialismu, ve svých metodách zřejmě (?) překročili adekvátní míru. To, že to jsou radikální fundamentalisté, tedy lidé mě ne příliš mentálně blízcí, svědčí i  jejich odmítání návštěvy rodné země i vyjadřování se o naší demokracii (žijí snad v lepší?). Nemám na ně černobílý názor, a kdo má, tak je to názor postavený na ideologické bázi ..

0 0
možnosti

J. Hochová

7. 8. 2010 15:06
Re: pokud někdo označí Mašíny za vrahy

Respektujete také právo na zavraždění pokladníka kvůli penězům?Za ně byly zakoupeny motorky a dokonce nějaký nábytek.

0 0
možnosti

J. MVDr. Čížek

7. 8. 2010 7:18
V. K.

Jistěže V.K. do čela státu nepatří. Ani žádní další prezidenti. Jestliže se, lidé, chcete vyvarovat dalším trapným "volbám" prezidentů i prezidentek, přečtěte si podepisujte. Petice: http://www.zrusmeprezidenty.cz/" target="_blank" rel="nofollow">http://www.zrusmeprezidenty.cz

0 0
možnosti