Diskuze
Klaus ml. je poradcem ministra Dobeše. Chce snížit školní byrokracii
Děkujeme za pochopení.
P. Fiala
Školy učebních oborů s maturitou
Větší vzdělanost absolventů učebních oborů (s maturitou i bez) není na škodu, ekonomiky a technologie se mění ve výrobě i ve službách a širší vědomosti umožňují efektivněji napřít síly při změnách.
Vláda může podpořit tento segment přímo, mimochodem dluží to již několik vlád, které nechápaly, jak vzniká bohatství státu ČR, a soupeřily hlavně o přerozdělování, které je vždy k nějaké skupině lidí více či méně "nespravedlivé".
Konečně se i na ČT1 rozpoměli, kdo jim také vytváří bohatství či poskytuje služby - "MACHŘI" - moderátoři p.Žilková, p.Zedníček a příslušný tým. Byl jsem nadšen prací příslušníků jednotlivých týmů a výsledky jejich práce.
. . .
Otázka, možna hodně zásadní k ministru školství, učí se ve školách, jak se "učit", jak si "pamatovat" jak se "vzdělávat-poznávat svět a jak se on točí"?
R. Buršík
Re: Školy učebních oborů s maturitou
má toj jednu chybku kde se dává u těch dětí IQ.
M. Komárek
Klaus ml. je vzdělaný a inteligentní otec
který rozhodně nezneužívá pozici svého otce. Slyšel jsem ho několikrát i četl jeho názory a je to vysoce inteligentní člověk. Má být taky po kom ...
M. Komárek
sakra, myslím rychleji než píšu :-)
mělo být samozřejmě, že je to inteligentní člověk :-)
M. Honzek
Jak tak koukám,
ta Klausovic rodina začíná být jak chobotnice.
K. Lhoták
Maturity a poradce
K zavedení státních maturit se především Česká republika zavázala již dlouho před vznikem této vlády, takže nechápu, proč teď to všichni kritiztují a nesmíří se s tím, že buď to zavedeme a nebo budeme platit nazpět peníze z EU, které na to putovaly...To, že se poradce nemusí ve všem shodovat názory s ministrem je celkem normální, ...
J. Senmor
Re: OK!
Pomoci a kam??? Mohl byste to utvrdit v cem ?? Takovejch mladejch Klausu je tisice ,ale jenom jeden ma taticka na trune a proto nemuze delat nekde jen tamhle to nebo toto musi mit postaveni a nedelat nic. ze ano??
B. Rampír
Koncepce státních maturit
je naprosto uhozená. Je přece jasné, že znalosti absolventů učebních oborů s maturitou jsou ve všeobecně vzdělávacích předmětech nesrovnatelně nižší, než znalosti obsolventů gymnázií, nebo středních odborných škol. Proto ten poprask na učilištích, oni jsou si dobře vědomi svých slabin. Autoři projektu státních maturit to chtějí řešit "dvoustupňovou" maturitou - lehčí a těžší, což je do nebe volající hovadina. Maturita je jednou maturita a všichni maturanti musí prokázat příslušné znalosti. Jestliže je kuchaři, číšníci, švadleny, nebo zámečníci nemají, tak ať ksakru nematurují a ať normálně skládají závěrečné zkoušky. Tomu se ale učiliště brání, protože by přišla o to největší lákadlo - maturitu.
A. Čepek
Re: Koncepce státních maturit
Kromě státní maturity tedy zbývá jen degradovat skutečné maturity na úroveň učňáků
Z. Válek
Kozel se dostal prostředníkem
kozlíka do zahrady. To je konec.