Čtvrtek 25. dubna 2024, svátek má Marek
130 let

Lidovky.cz

Diskuze

Paroubek: Voliči 'ocenili' aroganci vlády, ČSSD ale reformy nezastaví

Ke gratulacím sociálním demokratům k získání většiny v Senátu se brzy připojil i bývalý bývalý předseda strany Jiří Paroubek. Voliči podle něj potrestali arogantní politiku současné vlády. Zároveň ale přiznal, že ČSSD reformy prosazované pravicovou vládou nedokáže zastavit ani s převahou v horní komoře parlamentu.
Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

L. Polák

26. 10. 2010 13:16
Zatím marně čekám ...

Pane Klimente,

na to, o čem píšete /naprosto s tím souhlasím/, už celá republika čeká dvacet let od převratu. Bohužel tzv. politici /všichni/  mají úplně jiné zájmy a potřeby. Pro ně, my občané jsme jen otížný hmyz. A levice nebo pravice? Já mezi nimi nevidím vůbec žádný rozdíl - viz současné koalice na některých radnících.

0 0
možnosti

J. Kliment

25. 10. 2010 9:05
Zatim marně čekám kdy někdo z těch

kteří tak "drtivě" zvítězili, nebo se tak alespoň cítí, vystoupí v médiích s jasným přehledem co přesně a jak chce udělat na dobytém postu pro tuto zemi. Jaké změny a opatření navrhne, co podpoří a co nikoli. A hlevně proč a s jakým cílem, s jakým dopadem na ekonomiku. Zatím slyším ze všech stran jen prefabrikované mantry o postojích "strany, o tom co "strana" nechce, co a jak "strana" zablokuje, zastaví, odvrátí. Mně jako občanu leží profit kterékoli partaje kdesi u zádě - propagandy jsem si už užil dost. Chci slyšet o vlivech navrhovaných kroků na naši zemi, na ekonomiku. A to s přijatelnou vizí alespoň na nějakou desítku let dopředu. A chci to slyšet natvrdo, včetně zdůvodnění ekonomickkou kapacitou - nemám zájem o přihlouplé populistické blábolení. Volený zastupitel který způsob svého hlasování stranickou disciplínou a ne svým vyargumentovaným názorem by měl být okamžitě odvolán. A hospitalizován. Případně předán soudu pro nedodržení slibu který podepsal. On se zavázal pracovat pro zemi - a ne pro jakousi partaj. Stranické  sekretariáty ječí rozhořčeně cosi o "přeběhlících - zrádcích". není tomu náhodou tak že partaje v některých případech "zběhly a zradily" své předvolební nereálné sliby?

0 0
možnosti

J. Hochová

28. 10. 2010 10:26
Re: Zatim marně čekám kdy někdo z těch

Souhlasím s vámi.Pro zastupitele by měl být závazný program a princip odvolatelnosti, na základě jeho porušení.

0 0
možnosti

J. Hochová

25. 10. 2010 5:44
Tak podívejte,Chmelíčku

Člověk, nebo abych nepřeháněla, tvor, který píše o levici lůze, je primárně chudák. Vaše argumenty jsou nadávky. Buď jste příliš mladý a máte šanci alespoň trochu nabrat rozum, nebo naopak-pak vám odpouštím, komu není  dáno....

0 0
možnosti

M. Chmelíček

28. 10. 2010 9:25
Re: Tak podívejte,Chmelíčku

Rudé tele Hochová mě považuje za hloupého. Dík za uznání, moc jste mě potěšila.

0 0
možnosti

J. Senmor

25. 10. 2010 4:47
arogantní, namyšlený, povýšenecký, nadřazený?.)))

 To jsou v politice dva lide Paroubek a Klaus Jeste bych mohl dodat spoustu dalsich spatnych jevu co maji tito dva lide v povaze

0 0
možnosti

J. Denemark

25. 10. 2010 7:35
A víte, Senmore, že máte docela pravdu?

teď jde o to, kdo v současné době škodí ČR víc....

0 0
možnosti

J. Kotalík

25. 10. 2010 0:30
volit, volit

Sakra, mě tak strašně mrzí, že jsem neměl možnost volit i v komunálkách proti tomu tlustému pánovi...

I když, v obou mnou obývaných městěch zvítězily jiné strany...no, alespoň že tak...

0 0
možnosti

M. Komárek

24. 10. 2010 22:08
Denemarku . pixovatíš

"Vymítač je velmi neoblíbený typ a jeho nejnebezpečnější formou je zaslepený Fanatik a Inkvizitor. Vymítači většinou nepotřebují mít vlastní názor. Stačí, že jej mají jiní. Oni ho pak prostě jenom napadnou. Málokdy korektně. Zhusta používají odkazy na jiné články, podporující jejich antipostoj"

0 0
možnosti

M. Chmelíček

24. 10. 2010 22:14
Re: Denemarku . pixovatíš

Teď ani nevím, jestli se ho nezastáváte.

0 0
možnosti

M. Komárek

24. 10. 2010 20:58
arogance vlády?

jak, kdy, kde? Mně opravdu tahle vláda přijde nejméně arogantní od roku 1990. Co se po ní chce? aby vůbec nevylezli před kamery?

0 0
možnosti

J. Klušák

24. 10. 2010 21:15
Re: arogance vlády?

To je jen dojem a vznikl proto, že je levice pitomá.

Levice si furt myslí, že vláda něco připraví, oni pak k tomu řeknou své, upraví podle svých představ a zájmů a pokud se tomu vláda nepodřídí, tak je arogantní, vše válcují ... prostě levice ještě netuší, kdo vládne. Jak to dnes řákala Němcová i Sobotka,. Do všech komusí jsou zváni, ale to vše odmítají, nikam nejdou a před kamerami pak pláčí, jak s nimi nikdo o ničem nejedná. Inu, jsou to volové.

Jako nedávno Paroubek. Když srazil vládu a když byl vyzván, aby tedy jinou vládu složil, tak se schoval a plakal, rval si vlasy a kousal nehty. A také se několikrát počůral. Prostě celou jednu generaci levice nebude konstruktivní, ale jen destruktivní. To bude vyhozených miliard.  

0 0
možnosti

M. Chmelíček

24. 10. 2010 17:36
Bolševici jsou nešťastní, že i přes

většinu v senátu se jim nepodaří zastavit reformní kroky vlády. Když se nad tím normální člověk zamyslí, tak z těchto lidí mu musí být smutno. Samozřejmě, že by reformy méně bolely před osmi lety v době ekonomického rozkvětu, ale to zrovna k naší smůle tahle rudá svoloč vládla a všechno prožrala spolu s lůzou.

 Takže reformní kroky nezastaví, ale škodit budou ze všech sil. A my , lidi, se budeme buď vztekat a nebo zlepšíme docházku k volbám.

0 0
možnosti

J. Kliment

24. 10. 2010 18:13
Re: Bolševici jsou nešťastní, že i přes

Mýlíte se - situace jim více méně vyhovuje. O nutnosti reforem vlastně nepochybují a vítají je - protože je bude provádět někdo jiný a oni mohou vystupovat v roli ochránců pracujících . Oni by tak rádi ochránili obyčejného člověka od těch nepříjemných reforem a od toho hrozného šetření - jenže bohužel nemají tu moc ... Vždyť oni, stejně jako levice po celém světě potřebují od pravicových vlád aby srovnaly hospodářství a něco nahospodařily - až se dostane k veslu levice bude z čeho rozhazovat. Je to prosté - a lecčíms to připomíná období NEPu .

0 0
možnosti

J. Matlas

24. 10. 2010 16:03
Parobek je fenomén.

Kdykoliv přijde zmínka o něm, tak zdejší nenažraná, chamtivá, namyšlená, pravičácká, klaka kvičí.

0 0
možnosti

J. Klušák

24. 10. 2010 16:07
Re: Parobek je fenomén, Matlas je jeho pravým opakem.

Asi by bylo nemožné ti vysvětlit, že o Paroubkovi mohou psát i voliči ČSSD.

0 0
možnosti

P. Klos

24. 10. 2010 14:42
Komentář zbytečný

Prostě, proč by pořád někdo někoho trestal? To neumí používat pozitivní slovesa? Navíc jeho egocentrický pohled je vskutku zbytečný a nepotřebný. Paroubek je prostě negativní figura, a jako takový nechápu proč lidovky a podobně mu věnují pořád takový prostor. Každopádně whatever, stejně jsem tady(v čr) se svým názorem, že přemýšlet je správné velmi osamocen....tak proč. Prostě se kdyžtak odstěhuji. Ale co vy?

0 0
možnosti

M. Trhlík

24. 10. 2010 15:33
Re: Komentář zbytečný

Pane Klosi,že Paroubkovi věnují LN i jiné noviny prostor,v tom nevidím nic tak hrozného.Spíše mne  překvapuje,kolik lidí na jeho "povídání" reaguje.Když mne dotyčný člověk nezajímá,stejně jako jeho názory, tak si mlčím.Jen si myslím,že řada diskutuje jen proto,že se jedná o Paroubka.Už při pohledu na jeho osobu a název článku,lidé reagují jako na zamávání rudým šátkem na koridě.

0 0
možnosti