Úterý 16. dubna 2024, svátek má Irena
130 let

Lidovky.cz

Diskuze

Lobbista Jindra vydělal na fiktivní reklamě. 'Nosila' ji i Neumannová

Sportovní agentura lobbisty Josefa Jindry Kentaura uměle zvyšovala své výdaje tím, že fakturovala neexistující reklamu na dresech sportovců své stáje, a to včetně své největší hvězdy olympijské vítězky v klasickém lyžování Kateřiny Neumannové.
Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.
ZV

Z. Válek

11. 11. 2010 8:51
Jak může někdo zvyšovat své výdaje,

když fakturuje fiktivní reklamu? Nemělo by to být naopak?

0 0
možnosti
MV

M. Varadinková

11. 11. 2010 10:57
Re: Jak může někdo zvyšovat své výdaje,

Novináři v tom dělají akorát guláš. Prostě si dal do nákladů fiktivní faktury.

0 0
možnosti
AR

A. Reček

11. 11. 2010 11:09
Re: Jak může někdo zvyšovat své výdaje,

Máte pravdu, je to téměř denně. A tu v lidovkách začínají být nedostižní.

0 0
možnosti
ZV

Z. Válek

11. 11. 2010 12:50
Re: Jak může někdo zvyšovat své výdaje,

Kdyby si dal Jindra do účetnictví faktury, které mu vystavil organizační výbor a které pak snížily daňovou základnu jeho firmy, tak v tom lítá asi Neumannová, která je podepsala ač reklama nebyla ŕealizována. Leda že by je zcela fingoval, čemuž věřit asi nelze.

0 0
možnosti
MV

M. Varadinková

11. 11. 2010 14:55
Re: Jak může někdo zvyšovat své výdaje,

Jenže v článku je uvedeno, že se to týká let 200-2003, takže to s šampionátem v lyžování nemá nic společného. Taková reklamní agentura je totiž  ideální pračka na peníze, protože nabízí nehmotný produkt.  Když si firma koupí za milion auto nebo stroj, tak ho musí mít v majetku a těžko to udělá jen fiktivně. Když ale utratí  milión u takové reklamní agentury za reklamu, poradenství a podobné věci, těžko jí někdo prokáže, že se ta reklama vlastně neuskutečnila a že nešlo o pouhé vyprání peněz.. Reklamní agentura pak  dostane milión, nafintí k tomu náklady za necelý milión (jakože platila sportovcům a tak), ponechá si provizi a zbytek vrátí vypraný do zadávající firmy.  Nemá náhodou reklamní agenturu i Dalík?

0 0
možnosti