Úterý 16. dubna 2024, svátek má Irena
130 let

Lidovky.cz

Diskuze

Dopravní psycholog: Exemplární trest pro piráta z D1 není správný

Provinilec z D1 není podle dopravního psychologa Aloise Hudečka žádným pirátem. Podle něj jednal zkratkovitě, a jeho trest je tak spíše exemplární.
Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.
SB

S. Benda

15. 12. 2010 8:17
Agresivita ceskych ridicu.

At jde  ten pan psycholog do haje. Ja  nevim, za co  tyhle lidi plati. On neco tvrdi a tyhle neseriozni  noviny z toho udelaji "pravdu". Podle nazoru vsech mojich pratel ze zahranici je agresivita a chovani ceskych ridicu absolutne zrudna. Vsichni se boji jezdit za mnou   po  dalnici D1  a radeji jezdi po okreskach. Ja jezdim po D1  dvacet let a vzdycky so oddechnu, kdyz  prejedu na nemecke dalnice. Mezi  ceskymi ridici je vysoke procento zakomplexovanych grazlu, kteri  sve auto pouzivaji k odreagovani svych frustraci. Vesmes jsou to muzi. Nikde jinde na svete jsem neco takoveho nezazil a to jsem projezdil  vposlednich 40 letech autem pulku sveta. Uredne povolenou rychlost nedodrzuje vubec nikdo!!  At  pan psycgholog zkusi je 130 v druhem pruhu a uvidi jak keca. Toho chlapa nestaci jen zavrit, je treba mu vzit ridicak na dozivoti.

0 0
možnosti
MC

m. chlápek

14. 12. 2010 23:00
měli by ho zavřít

až zčerná!!

0 0
možnosti
TF

T. Foit

13. 12. 2010 20:01
znalec....

takovýmhle znalcům co takhle omlouvaj vrahy, bych napařil stejnou sazbu, ne-li vyšší, jinak se s právem NIKAM nedostanem... za chvíli by omlouvali ty vrahy, jejichž nástrojem náhodou nebylo auto, ale nůž, že vlastně "ho nezapích" ale že "jednal zkratovitě" :-( :-(  :-(

0 0
možnosti
PK

P. Kamenský

9. 12. 2010 22:22
Dopravní psycholog ...

... který se vyjádřil tak, že trest pro piráta z D1 není správný, je nejspíš jeden z těch, který též nejspíš jezdí jako dobytek!!!

Pokud byl podle něj řidič ve stresu, jednal zkratovitě a nevím jakými bláboly se ho pořád zastával, tak si myslím, že v takovém stavu by neměl co vůbec dělat za volantem a už vůbec ne na dálnici ...

Jízda po dálnici při rychlosti 130 je rozdíl, když je provoz slabý a něco jiného, než je na záznamu tzv. "husto". To už si musí řidič safra pěkně hlídat nejen to, co probíhá před ním, ale stejně i za ním a vedle něj!!!

0 0
možnosti
MW

M. Weinmnová

12. 12. 2010 10:14
Re: Dopravní psycholog ...

ano, zcela s vámi souhlasím, .jen blbec si může myslet, že to nebyl úmyslný čin!

0 0
možnosti
JM

J. Mrázek

9. 12. 2010 7:09
Vymažte už tohoto skorohraha! Nikdo na něj není zvědavý!

Proč nadržujete zločinci ?

0 0
možnosti
JM

J. Měrka

8. 12. 2010 23:28
Jak jednoduché (prostoduché?)

Staré členské státy EU mají poněkud vyhraněný názor na úroveň novějších přivandrovalců (jižní křídlo nekomentuji). Buďto mají pravdu oni, anebo zdejší psychologové nabyvší diplomu (/ne/vzdělání?) "na východě" z laskavého svolení koho??? Z této skupiny samozřejmě vyjímám lidi typu pana Prof. Maxe Kašparů atp., jichž nutno si vážit. Jenom je mně z toho nabubřelého podprůměrného českého údajného VIP (viz pojem nedostatečnosti emoční inteligence, či jinak třeba, pro naši zeměpisnou polohu, Kinderstube) někdy poněkud stydno. Prý ale i ti gerojové jezdí v zemích, kde smí policie ještě konat, poněkud civilizovaněji? Maje řidičák ("na pionýra") od roku 1960 a jenom o něco později kompletní + posléze "velký učitelák" učitele autoškoly, jsem možná už poněkud senilní. V tramvaji jsem zrovna dnes jel se sebevědomou cháskou mladých, co ještě ecidentně nic dobrého nevykonali a bohdá ani nehodlají vykonat; jejich samozřejmá "pičo, vole, krávo" na celou tramvaj dostatečně symbolizovaly jejich přefeminizovaným pseudoškolstvím vyfutrované "lidství".  Jsa z Holomóca, kde kdysi civilizace byla samozřejmostí - dovoluji si jen poznamenat: Gott mit uns. Bohužel. Opět.

0 0
možnosti
JF

J. Farmačka

3. 12. 2010 17:13
Další hloupý všeználek. Psychologem je dnes každý

žvanil. Jen kdyby se to stalo jemu a jeho rodině, to by kecal jinak. Exemplární trest by byl alespoň 10 let. Byl to pokus o zabití a né náhodný úlet. Byl to jasný úmysl. Těch 5 let považuji za trest symbolický a exemplární. Jsme názorově hodně rozesra...ý národ a každý má potřebu sdělovat slaboduché názory, jde-li o potrestání viníka. Takové názory by si měl každý nechat pro sebe. Nejde o žádnou legrácku, nýbrž o závažné porušení platných pravidel s možnými těžkými následky. Podobně i zněly ,,obhájci" žhářů z Vítkova. Mají kliku, že něco podobného nespáchali ve vyspělé zemi, kde platí zákony , na rozdíl o toho zpraseného státu, zaplaveného anarchií. Dostali by doživotí, ani by nemrkli.  

0 0
možnosti
MC

M. Chmelíček

3. 12. 2010 6:39
Souhlasím s psychologem,

Pokud někdo za pokus o dvojnásobnou vraždu dostane pět let, není to správné.

0 0
možnosti
JG

j. graf

6. 12. 2010 14:03
Re: Souhlasím s psychologem,

to je ironie ?

0 0
možnosti
JV

J. Valhová

1. 12. 2010 16:24
Názor

Trest pro piráta z D1 není správný?  Možná, že by se naopak měla tedy omluvit panu Lacinovi  řidička Mazdy, že překážela ?!

0 0
možnosti
JB

J. Blažek

4. 12. 2010 6:28
Re: Názor

... však on by pan psycholog hovořil jinak, kdyby se to stalo jeho manželce, dceři, mamince .... a byly by třeba ještě více zraněny než ta paní měly by třeba trvalé následky. Takže ten trest je spíš exemplárně nízký, protože takové věci se peostě nikdy nedělají, tedy ani ve stresu ne !

0 0
možnosti
JF

J. Frgalova

30. 11. 2010 17:05
jenže

z exemplárního terstu se může stát precedens,.. soudci začnou dle toho trestat a možná si řidiči pak dají větší pozor a přestanou se chovat jako hovada. Takže řečičky pana psychologa budou k ničemu.

0 0
možnosti