Pátek 29. března 2024, svátek má Taťána
130 let

Lidovky.cz

Diskuze

Komunisti chtějí mluvit o prezidentovi. Jsme demokraté, říkají

Komunisté se domáhají účasti na jednání o způsobu přímé volby prezidenta republiky. Strana k tomu má mandát z demokratických voleb, řekl novinářům šéf poslanců KSČM Pavel Kováčik. O způsobu přímé volby prezidenta už dvakrát oficiálně jednaly koaliční strany ODS, TOP 09 a VV spolu s opoziční ČSSD.
Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.
MK

M. Košťál

8. 3. 2011 12:30
to víte že jste demokrati

a já jsem papež, těší mě...

0 0
možnosti
KH

K. Halama

6. 3. 2011 11:01
Totalitu jim nevyčítám...

Totalitu jim nevyčítám v prvé řadě. Nepřihodila se nám, dopustili jsme ji. Vyčítám jim samu komunistickou myšlenku. Proto ni by měli být vyloučeni z politického života - ne proto jací byli, ale proto jaké ideje jsou nositelé. Chápu jejich snahu - když „lid“ dopustil Gottwalda, dopustí třeba další podobné hovado. Nedopustí. Není rok 1948. Pokud dopustí, nezaslouží si samostatnou existenci. A protože si o „lidu“ nedělám iluze, měla by  ohledu na ostatní normální a myslící postavena tato rudá sebranka mimo zákon.

0 0
možnosti
LB

L. Boháč

6. 3. 2011 21:36
Re: Totalitu jim nevyčítám...

Ale pane Halamo, vždyť to není pravda. Totality jsme se nedopustili my, do té jsme byli vnuceni. Pokud budete brát v úvahu již válečné události tak na to určitě přijdete. Co se týká komunizmu tak to také není žádná podivná věc, protože v poválečné euforii byli lidé schopni volit kohokoliv kdo zaručoval jejich naděje. To že vše bylo zneužito ve prospěch moci nikdo tenkrát jistě netušil a pak bylo na vše již pozdě.

Novodobější případ takového zneužití máte u naši rádobydemokracie, kdy se k moci dostali korupčníci, prospěcháři, a.td. Jen se zeptejte lidí, kteří zvonili klíči zda si naší demokracii představovali v této podobě. Jak je vidět, zneužít se dá naprosto každý systém a zbavit se zneužívatelů je pak dlouhodobě nemožné.

0 0
možnosti
OS

O. Sekl

6. 3. 2011 8:40
Fialové lesy.....

Fialové lesy, stehno z kapra, mrazivý červenec...... a komunisté demokrati.Zhruba stejná pravdivost výroků.

0 0
možnosti
JV

J. Vejsada

8. 3. 2011 12:27
Re: Fialové lesy.....

Vážený pane, Stehno z kapra mě pobouřilo! Co tím chcete říct? Že si soudruzi nevidí do huby? Nesouhlasím! Za chvilku by někdo mohl napsat, že jsou bolševický svině.

0 0
možnosti
JJ

J. Jorda

5. 3. 2011 18:21
Jsme demokrate, rikaji

nejsou, jsou totalitni politicka strana neschopna sebekritiky a poznani zrudnosti v minulosti, staci kdyz se v Uh. Hradisti  postavite pred budovu byvale veznice a ctete jmena umucenych, popravenych obeti, ze kterych bylo nepopsatelnym mucenim vynucovano doznani neceho, ceho se nikdy nedopustily. Pokud po precteni jmen obeti neprejde citatele mraz po zadech a nezastydi se za ty hyeny, ktere toto zpusobily, tak mu neni pomoci. Znal a znam jeste osobne lidi postizene vezenim, nucenymi pracemi v Jachymove, na Mirove a jinych "socialistickych zarizenich" te doby, znam jejich autenticke vypovedi a reknu vam, beda, beda, beda tomu, kdo se pod rouskou demokracie snazti nas oblbnout

0 0
možnosti
VP

V. Prokeš

4. 3. 2011 11:25
Pane Boháči, nemáte pravdu !

Pane Boháči, podrobně jsem si pročetl vaši polemiku s pane Čížkem a musím Vám říci, že vaše názory na komunismus u nás jsou snahou o jeho bagatelizaci. Velmi vybraně si dáváte pozor, komunismus u nás nějak pochválit, ale vždy máte právě to ale. Velmi nebezpečné jsou rovněž Vaše názory,  že za všechno co  u nás komunisti po čtyřicet let tropili, mohl Sovětský svaz a jeho poradci, a že soudružka Semelová má právo oslavovat veřejně prokazatelného vraha Gottwalda jako národního hrdinu. Nakonec jste to korunoval přehráním komunistických zrůdností na to, že církev jednala vlastně taky tak a dokonce jste vyslovil myšlenku, že když někdo chce zrušit KSČM, tak by měl i zrušit církev. To, že jste asi zarytý ateista Vám nikdo nebere, ale tady opravdu pletete hrušky s jablky, ale já z těch vaších názorů cítím cílený záměr a to je to nebezpečné ve vašem jednání.

0 0
možnosti
LB

L. Boháč

4. 3. 2011 12:12
Re: Pane Boháči, nemáte pravdu !

Vážený pane Prokeši, pročtěte si znovu mé články a potom mě napište v čem jsem něco bagatelizoval a kde jsem napsal, že pani Semelová má právo oslavovat veřejně prokazatelného vraha jako národního hrdinu. Přečtěte si opět a to pozorně co jsem napsal a nepište o něčem co v mém článku vůbec není.

 V rámci spravedlivého posuzování by bylo naprosto správné posuzovat i jiné organizace u kterých bylo používání teroru, mučení, upalování a vraždění správné.

Jinak si pane Prokeši pročtěte historii, abyste byl v obraze. Odtud vycházejí mé názory a nemám v úmyslu něco překrucovat jako Vy v mém článku.

0 0
možnosti

J. MVDr. Čížek

4. 3. 2011 6:52
Březen

Začátek března a hned VTIP MĚSÍCE?

0 0
možnosti
LB

L. Boháč

3. 3. 2011 20:47
Tyhle.

Tyhle tanečky po 22 ti letech okolo KSČM jsou naprosto jasné. KSČM stoupají preference a těm na pravici klesají . Proto se vytáhne vše, co může všechny politické strany na levo omezit .

Myslím, že v rámci spravedlivého rozhodování by se mělo uvažovat o zákazu katolické církve a všech stran, kdy v minulosti a i ještě dnes, lidé v těchto organizacích prováděli a proádějí hrůzné činny, včetně podvodů a krádeží a dokonce mají mezi sebou pedofilní členy, kteří zneužívají svého postavení u dětí .

Jak je vidět u některých zločinů stačí omluva a jede se dál, aniž by ti kteří mohou,  změnili příčiny které k tomu vedou .

To co se dnes zde děje je tak průhledné, že by se za takovéto zdůvodňování odstranění této strany po tolika letech, nemuseli stydět ani žáci prvního stupně základní školy, zvlášttě když tyto aktivity tak vehementně vykazují převlékači kabátů, kteří tuto stranu v bezpečné době pro ně rychle opustili.

0 0
možnosti
JK

J. Kliment

3. 3. 2011 16:52
Vodník, Hejkal, Polednice,

Superman, Karkulka a komunista -demokrat. Ti všichni mají cosi společného .... A drzost to není - tu mají jen ti komunisté.

0 0
možnosti
MK

M. Košťál

4. 3. 2011 11:48
Re: Vodník, Hejkal, Polednice,

je pravda, že karkulka nosila červenou čepičku, ale komouš demokrat... ;-p

0 0
možnosti
VD

v. dedek

3. 3. 2011 14:22
KSČM: Jako demokraté chceme spolurozhodovat o přímé volbě

A mají pravdu!!!!!!!! KSČM je PARLAMENTNÍ stranou a tudíž je NEDEMOKRATICKÉ ,aby tato strana byla odstrkovaná od parlamentních záležitostí ,což se děje stále více a více!! Ať si říká kdo chce co chce, kolik bývalých soudruhů dnes z různých politických stran vykřikuje o zrušení KSČM??! A ani si tito BÝVALÍ  neuvědomují , že jsou pro mnohé občany pouhým odpadem který pouze ZRADIL!! Já osobně ,ačkoliv jsem byl vždy odpůrce KSČ a dokonce za toto trestán, si dnes více vážím těch, kteří nezměnili svou barvu ,a pohrdám těmi přebarvenými kteří se dnes válejí na různých postech v jiných politických stranách!!

0 0
možnosti