Čtvrtek 28. března 2024, svátek má Soňa
130 let

Lidovky.cz

Diskuze

Klaus zkouší, kam až může zajít, komentoval Havel kauzu Bátora

Bývalý prezident Václav Havel považuje přímou volbu hlavy státu za dobrou věc, ale nevěří, že ji parlament odhlasuje.
Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

J. Hochová

12. 3. 2011 7:59
A co se Havlovi nezdá?

On to zkouší ještě dodnes.

0 0
možnosti

R. Buršík

11. 3. 2011 15:16
možná bud stačit udlělat anketu

kdo má rád VK a je to však si ho platíme!!!!!!

0 0
možnosti

J. Denemark

11. 3. 2011 14:45
V zahraničí má Ing. kalus stále vysokou známku??

...a kde? V Rusku?

0 0
možnosti

J. Denemark

11. 3. 2011 14:45
Ing.Klaus

0 0
možnosti

J. Jorda

11. 3. 2011 12:45
V zahraničí má Klaus stále vysokou známku

Vazeny pane F. Vejr , mylite se tvrzenim, ze VK "v zahraničí má Klaus stále vysokou známku", nema !!! uz proto, nema patricny format. Jeho nazory na EU lze akceptovat ci ne, to je kazdeho vec, jeho nazory na ekologii a skody vznikajici industrializaci taktez. Co mne vadi na VK je jeho tajna absolutne nedemokraticka volba prezuidentem, kterou vyhral prispenim komunistu, tvrdi-li nekdo opak, musi to dokazat jmenovitym zverejnenim vysledku voleb. Prima volba prezidenta je jedine spravna forma demokracie neovlivnitelna parlamentem a jeho hrami v zakulisi

0 0
možnosti

F. Vejr

11. 3. 2011 13:08
Re: V zahraničí má Klaus stále vysokou známku

Je to možné, že i hlasy komunistu (bývalých i tehdy současných ) si přáli za presidenta Václava Klause, neb tady legitimně byli. Strana byla legitimní a dostala se do parlamentu. Nutno ale doda,t že je nebylo možné zrušit a to z důvodu" Dohody o nerevanši" mezi Havlam a Mohoritou, potažmo Adamcem. Tedy jsou tu. Snadno se v privatizaci zorientovali. Co se týká způsobu volby presidenta mě je jedno. Já nenadávám na rozhodnutí parlamentu, neb to jsou rozhodnutí naše (pomcí poslanců které jsme si zvolili).  To že příjde 40 % k volbám to je pro mě k zamyšlení jakou taková volba má výpovědní hodnotu, i při volbě presidenta.

0 0
možnosti

J. Bell

11. 3. 2011 12:40
F. Vejr

Vazeny pane vejre ani nevite jakou nemate pravdu ...Klaus jake ma  ve svete jmeno?? Nemohu to zde komentovat jen vim moc dobre z v mnoha statech je k smichu a tech 70% je take k smichu na Klause dnes skoro kazdy nadava jaky je to populista a ze chce za kazdou cenu byt ten nejchytrejsi..:) pritom neda nikdy jasnou odpoved pokazde mluvi dvoj nebo trojsmyslne

0 0
možnosti

F. Vejr

11. 3. 2011 12:28
Havel je dobrej fiškutál

Soudný člověk, navíc znalý těchto věcí v běhu doby, vidí to stálé se vymezování proti presidentu Klausovi od Václava Havla. Klausovi nikdo " nic nežere",jak se tady píše,  jen s ním souhlasí cca 70 % českých občanů(dle průzkumů) a to oprávněně! O vzdělání Bátory s porovnáním se vzděláním a rozhledy Klause a nebo i Havla si udělejte své závěry. Bátora má čtyři vysoké i když to není úplné měřítko.

Jen tito zde to nechtějí slyšet.  V zahraničí má Klaus stále vysokou známku i proto, že ví, že EU by se měla integrovat na jiných, životaschopných základech, neb současný stav směřování je nemohoucí. Vrátím se k Havlovi. I tady Havlova falanga křičí seč může. Své ego zvýrazni také v jeho divadelním a filmovém trháku "Odcházení" a kde zesměšňuje presidenta Klause - ptám se proč? Co si najde příště?  Připadá mě to a je to to samé jako kdyby někdo o něm napsal hru s názvem "Věčně uskřípnutý Vincek". 

0 0
možnosti

L. Kalina

11. 3. 2011 13:14
Re: Havel je dobrej fiškutál

Pan Havel využije každé příležitosti si do prezidenta rejpnou a teď dokonce použil ipoučky z marxismu-leninismu .  A ti co tady diskutují o p. Klausovi, o něm ví jenom to, co napíši noviny. 

0 0
možnosti

R. Buršík

11. 3. 2011 12:15
oba toči odcházení s jinými kulisami

já myslím už pozornosti sem pro něj měl dost, líbí se mi díl jak mne sspomzorovali rusáci či cigareta do kařdé rodiny. či 2. strana jak sem prodal Barnov STb či jak umárala žena na raka. Jinak nuda!!

0 0
možnosti

K. Podhajský

11. 3. 2011 11:18
Pro VK jakékoli limity neexistují

To, že to V Klaus zkouší kdykoliv se mu k tomu naskytne příležitost (nejen kauza Bátora, Lety, Lisabonská smlouva ale mnoho, mnoho jiných) je při jeho egocentrismu, narcisizmu a touze po moci pochopitelné. Co však není pochopitelné je, že mu to společnost trpí a neusměrní ho do jemu Ústavou daných mezí. Tím ho vlastně v jeho chování a jednání podporuje, což on bere jako "legitimitu" danou mu "lidem" a "Bohem". Bez této podpory by byl jen tím, čím ve skutečnosti je a ne tím za koho se tak rád vydává. Jsem přesvědčen, že pan Klaus je slušně řečeno přinejmenším, velice kontraverzní osoba jež měla,má a ještě bude mít, negativní vliv na náši společnost a stát, včetně naší zahraniční reputaci.

0 0
možnosti

J. Bell

11. 3. 2011 12:43
Re: Pro VK jakékoli limity neexistují

Jen plny souhlas s Vasim prispevkem

0 0
možnosti

P. Fiala

11. 3. 2011 10:19
Trefné přirovnání o základně a nadstavbě

Přirovnání o základně a nadstavbě je platné v jakémkoli společenském systému. Ekonomiky musí dávat lidem zboží (včetně potravin, atd., atd., atp.) a služby, aby se mohly udržovat či rozvíjet nadstavby (kultura, atd., atd., atp.).

Obojí spolu smysluplně souvisí a na tomto principu ldé žijí již několik tisicíletí.

K Libyi: Lybie je zakládajícím členem Africké Unie (53 států, asi 1000 milionů lidí, obrovské zásoby přírodního bohatství - obdoba EU, aby si s větší silou mohli toto bohatství uchránit (určitě si ustaví něco jako NATO), a obchodovat za rovnocenných podmínek s EU, USA. Čína Africkou Unii uznávaná (a čile s ní obchoduje) stejně jako uznává EU.

0 0
možnosti

v. čajka

11. 3. 2011 10:17
Havel nebo Klaus?

to je jako si vybírat mezi rakovinou a progresívní paralýzou.

0 0
možnosti