Diskuze
Naděje pro řidiče-hříšníky: menší tresty
Děkujeme za pochopení.
J. Klušák
Budeme mít body, které se nebudou dávat.
Ostatně to už tu bylo nedávno, že státu jde vlastně jen o výběr peněz od bohatých. Takže je nemůžeme odstavovat vybodováním. Jen ať si jezdí, jezdí rychle a platí podle svých příjmů.
R. Buršík
a uplanit odpoče za přejeého člověka
jako úsporu na důchody v době následné!!!!!!!
j. kříž
v provozu se odráží stav celé společnosti
infrastruktura silnic jak po válce a lidi politici a jejich rychle zbohatlý kámoši sou nepostižitelná zvěř normální občan je šikanovanej ze všech stran
T. Houška
Já bych taky na body kašlal
Na spoustu lidí platí jen ostrá střelba.
J. Votava
Stejně to k ničemu nevede,
lidé jsou nevědomí, osvěta o bezpečnosti provozu a to ať se na mne pan Soukup se svým unylým vystupováním nezlobí, k ničemu není. Kdysi vysílalal Čt automoto revue, která se zabývala i temito problémy, hovořili a vystupovali tam profesionálové z oboru, a osvětlovali veřejnosti zásadz bezpečné jízdy. Nemalou úlohu sehráli i autokluby. To je jedna věc, druhá je preventivní, zdůrazňuji preventivní úloha policie, která se u nás smrskla na snahu řidiče buzerovat a tam bohužel patří i bodový systém. Strach sice může odradit, ale není řešení. V sousedním Německu policisté jako by nejsou vidět, ale každý hříšník potvrdí, že v terénu jsou a provoz kontrolují. Další skutečností je, že v řadě případů řidiči domluví. Ne tak u nás. Hlavním posláním městské policie je vybírat pokuty za parkování, udělat všude zony je nešvar, který se rozmohl neuvěřitelně, takže i v horních kotěhůlkách je u požární nádrže parkovací automat, který se mimochodem nikdy nezaplatí, ale místní policista už může vybírat. Místo neustálé kontroly provozu a postihování pirátů, skutečných, tím myslím i řidiče přetíženého kamionu, převážně z Rumunska nebo Bulharska, případně odjinud, který je schopný svůj dýchavičný Mercedes nebo Renault s ojetými pneumatikami strčit před kapotu jedoucímu osobnímu autu s vědomím, že přece jemu se nic nestane. A také nestane, protože tam policie určitě není, co by tam dělěla, když může v následném klesání může terstat řidiče za překročení rychlosti o 5 km/h a je to velmi pohodlné. totéž platí na 30 v obci a pod. Pak se někdo diví, že když tyto strážce vyšle do terénu je nehod více než obyčejně. Nekteří řidiči, zvláště pak ty bezpečnější řidičkz se totiž nechají velmi lehce přebytkem strážců pořádku vystresovat. TAk si myslím,že méně je někdy více.