Sobota 20. dubna 2024, svátek má Marcela
130 let

Lidovky.cz

Diskuze

PETRÁČEK: Hradní deviace

Petr Hájek označil homosexuály za devianty a prezident ho hájí. Proč to dělá? Netuší, že se tím dostává na jeho úroveň?
Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

T. Cerny

9. 8. 2011 16:28
co se kona ci nekona v zemi zlodeje Klause

neni zase tak dulezite - tuto sobotu se napr. kona v Zürichu street  parade ktere je zde velmi popularni stejne jako v Nemecku ci kdekoli jinde zapadne od Ceska a na ktere participuje  samozrejme nesrovnatelne vic ucastniku nez v  Cesku.

0 0
možnosti

J. Kanioková

8. 8. 2011 17:02
Pozor na mediální manipulace a ještě manipulativnější titulk

Problém vězí v tom, že společnost homochování jako normální už dávno přijala, ale  homosexuálové sami ještě ne. Ale to si musí vyřešit sami.

Kdyby měli homosexuálové svoji homosexualitu přijmout, především by to znamenalo, že by si museli stanovit její hranice a hranice jejích projevů. Jenomže k tomu by v první řadě museli uznat, že homosexualita až tak zcela normální není -- a právě to si připustit nechtějí. Je to stejný paradox a stejná past

Ten pochod je zbytečný exhibicionismus některých, kteří si chtějí vykompenzovat sebevědomí.  Homosexuáli jsou menšinou, tolerovanou, nejspíš i respektovanou, ale ti co to pořádají či se zúčastní jsou menšinou své menšiny. 

Většině společnosti je jejich odchylka lhostejná a nikdo je kvůli tomu nijak nediskriminuje ani se na ně nedívá přes prsty ... takže ta "paráda" u leckoho vyvolává spíš kontraproduktivní reakci.

0 0
možnosti

P. Fiala

7. 8. 2011 19:17
Hodnocení konání lidí

Ve státu ČR platí, že lidská konání se hodnotí dle textů v médiích.

Ale to je zrůdnost, musíme se hodnotit ne dle myšlení autorů v médiích, kteří vše překroutí, ale musíme se hodnotit dle platných zákonů.

Takže otázka zní:  Porušil či porušuje či poruší někdo zákon?

0 0
možnosti

R. Pechoušek

7. 8. 2011 17:14
Homosexualita není vyjímka.

Je to zaměření, ktreré si člověk dobrovolně nevybral. Je to přirozená součást společnosti. Na rozdíl od hloupých, rádobypravicových názorů našeho popleteného prezidenta. Pan prezident je už opravdu jen senilní dědek, bez jakékoliv invence, když podporuje názorově dalšího hlupáka Hájka.

Čím více se propadáme do "demokracie" tím jsme my i naši politici hloupější.

Pro blby: já nejsem příznivec KSČ.

0 0
možnosti

T. Cerny

6. 8. 2011 14:10
cesky zlodej Klaus pry je

proti " homosexualismu " a ostatnim -ismum - jako napr. vaginismus nebo humanismus - a jeho servilni a  devotni epigoni opet zasnou nad sofistikovanosti sveho zlodeje.

Pan Petracek zapomel jmenovat tn nejrelevantnejsi aspekt vztahu nasi zapadni EU k homosexualum - tito ptarili za nacismu vedle zidu , cikanu a dusevne chorych ke skupinam urcenym k eradikaci. Nas ministr zahranici Westerwelle je geoutovany homosexual stejne jako  Bürgermeister Berlina Wowereit. Cesky zlodej Klaus je persona non grata nejen u nas v EU vne Ceska ale i v Australii , kde se mu australska premierka vyhybala jako by mel prasivinu - jak psal Neue Zürcher Zeitung.

0 0
možnosti

S. Ševeček

6. 8. 2011 15:47
Re: cesky zlodej Klaus pry je

Taky jste odchyl, pane Černý?

0 0
možnosti

T. Cerny

6. 8. 2011 14:05
nahledy cesk zlodej Klaus

vyprodukoval dalsi debilitu non plus ultra - pry je pro homosexualitu ale proti homosexualismu - a jeho devotni paladinove se otrasaji frenetickou klakou nad moudrosti toho sveho svetoznameho zlodeje

0 0
možnosti

V. Kusý

6. 8. 2011 12:19
Možná podle polkorektníků už toto označení neplatí,

nicméně homosexualita deviací je.Dejme homosexuálům svobodu a respekt (pokud si ho svým chováním zaslouží), v žádném případě ji však nepovyšujme a neoslavujme.Ač nejsem ve všem s panem prezidentem zajedno, v tomto případě s ním souhlasím.

0 0
možnosti

J. Orlík

6. 8. 2011 12:13
Skutečnost, že homosexualita je v přírodě běžná,

ještě neznamená, že to není deviace. Nebo odchylka anebo úchylka. Odtud výraz úchyl. Je to normální český výraz, přesně označující, oč jde. To, že se mu dnes přisuzuje úplně jiný význam, není vina tohoto výrazu. Homosexualita je sexuální úchylka, proto jsou gejové a lesby úchylové. V tom normálním smyslu slova. Není na tom nic špatného. Ale že je to proti přírodě, je naprosto jisté. Nejhlavnějším důvodem existence čehokoli živého, je zachování rodu. To u homosexuálů neexistuje. A proto je to proti přírodě. Sex jako takový, je úplně podružná věc, pokud nevede ke vzniku další generace. Nic proti homosexuálům nemám, ale rozhodně nejsem z těch, kteří je vychvalují a podporují. Nechť mají stejná práva, jako každý jiný. Ale že bych musel pdoporovat a zaštiťovat jejich marše, to bych říci nemohl.

0 0
možnosti

R. Vašíček

7. 8. 2011 7:29
Re: Skutečnost, že homosexualita je v přírodě běžná,

Ste v hlbokom omyle. Príroda nemôže vyprodukovať nič, čo by bolo proti nej samej. Aj u zvierat existujú populácie, v ktorých je značné percento homosexuálnych jedincov. To znamená, že určite majú nejaký evolučný význam. Pán Petráček veľmi správne vystihol, v čom je problém, a vy ste to vlastne zdôraznili. V bežnej reči je deviant ako označenie človeka už nie hodnotovo neutrálne slovo, je to synonymum úchyla, zvrhlíka, amorálneho človeka, zvráteného, skazeného, perverzného. Som si zároveň istý, že pán Hájek to nijak inak nemyslel.

0 0
možnosti

A. Novák

6. 8. 2011 11:24
naprostý souhlas s Klausem i Hájkem.

pokud platí, žer homosexualita se týká 4% (podle některých  údajů až 20%) populace, jde jednoznačně o odchylku (deviaci) od standardu. Pokud by se homosexualita stala standardem, pak lze jen těžko hovořit o zachování druhu homo sapiens.

Bohužel se diskuse opět posunula od původního tématu. Šlo o to, jesli pražská radnoce, potažmo "konzervativní" politická strana, má podporovat takovou akci. To bylo předmětem Hájkova článku, nikoli homosexualita jako taková...

0 0
možnosti