Diskuze
Poděkování dobrým hostům. Co mají umět?
Děkujeme za pochopení.
J. Stejskal
Ano, to je pěkné.
(Skoro) všechna tahle doporučení by měla být samozřejmá pro všechny hosty.
A teď to uděláme v obráceném gardu! Ale ne, to by se sem nevešlo.... A stejně by to (skoro) nikdo nedodržel.
M. Dvořák
Re: Ano, to je pěkné.
Ale inu proč ne, třeba to autora článku samého inspiruje. Tak třeba věc, která mi vadí snad více, než čekat, až si mě po příchodu všimne obsluha - je čekat, když už je vše dojezeno a dopito na to, až si mě/nás opět někdo všimne, neboť je jasné, že chceme platit. Nakolik je to chyba v systému a nakolik účel - netuším, každopádně obsluha by měla být s to rozpoznat, zda jsem si šel k večeru do restaurace odpočinout a nespěchám anebo kdy v čase oběda jsem například přišel z práce a každá minuta je pro mě důležitá. Tato proluka mezi dojezením a placením mě dokáže odradit od příští návštěvy.