Diskuze
Za havárii může chyba pilota. Zapomněl prý odbrzdit
Děkujeme za pochopení.
M. Kouša
Vyšetřování jde do ztracena.
Myslím, že ty vyšetřovací závěry moc nesedí.
Pilot by asi musel mít totální delirium aby to tak mohlo být.
Ne že bych si myslel, že v těch krajích nelítají ožralí, ale tohle zní divně.
Koumu asi patří ty aerolinky, že má moc to zamést, to je otázka.
P. Horák
Vzpoměl jsem si
Čerstvý řidičáky a první jízda s kamarádem v polským fiatu půjčeným od jeho otce. Kamarád řídí a říká "Sakrblé to auto nějak nechce táhnout, a co to tu pořád svítí za kontrolku... v kasliku je návod, koukni do něj." Asi po třech kilometrech listování v manuálu povídám, "Ty voe to je kontrolka ruční brzdy!" No a zadní kola byly rozpálený jak drayfus. Stane se, no v letadle je to už horší.
J. Stejskal
Re: Vzpoměl jsem si
Nejsem si jist, že JAK 42 je na tom se signalizací takových věcí hůře než polský Fiat.
R. Hledík
Možná
Sizov kouknul na Onen svět a v šoku přizná flašku Stoličnej.
Z. Bureš
Úplně normální selský rozum . . . . .
. . . nám říká : I při všech případných pochybeních leteckých mechaniků, dispečerů . . . při špatné kvalitě paliva . . . atd . . . atd - vše podělal pilot: Ten, když viděl a cítil, že letadlo netáhne . . . že motory nemají potřebný výkon ke vzletu . . . že už jedou po trávě - tak se neměl pokoušet o vzlet, ale měl začít šlajfovat a letadlo zastavit !!!
M. Hobrland
Re: Úplně normální selský rozum . . . . .
Selský rozum se pane týká hospodaření na poli. Když letadlo nabere určitou rychlost, tak už je bezpečnější vzlétnout než brzdit....ať to zní v tomhle případě jakkoli paradoxně.