Diskuze
Dobeš dělá celoevropskou ostudu, míní Gazdík
Děkujeme za pochopení.
R. Folwarczna
Projekty
No a co, že nemají přínos? Hlavně, že mají odnos!
P. Kunčický
škůdce
Už ho odstraňte, to už nemá obdoby.Takového idiota tam držet.
J. Kottas
Dobeš by měl sám odstoupit a to co nejdříve.
Svou neschopnost už prokázal - premiér Nečas je zase nepružný molitan - nemá na to rozhodnout se jako chlap a vyhodit ho.
V. Kováčová
TOP 09
rozhodla, že odstřelí Dobeše. Schwarzenberg vypadá jako přihlouplej strejda, ale je to zákeřnej a po moci toužící člověk a dal palec dolů. Gazdík je iniciativní slouha.
B. Ševčík
Hledá se místo
pro ambiciozního troubu. Zn. Gazdík touží po fleku, protože je to naposled
co je u koryta.
D. Kramolišová
Gazdíku..
Fazdíku..Gazdíku nám se neštěžuj..je to přece tvůj koaliční partner...tak nám vlez se svými stesky na záda...
V. Grycz
Dobeš
je takový snaživec, který na to nemá a snad to myslí i dobře, ale dělá to blbě. Premiér ho vyrazit nemůže, protože potřebuje hlasy VV, takže školství bude muset trpět.
A. Glacová
Re: Dobeš
Ačkoliv nejsem příznivcem VV, pokud je nutné, aby právě tato strana měla ministerstvo školství, myslím, že by se našla i nějaká učitelka/učitel, kteří jsou s touto stranou spřízněni a kteří by to čerpání z EU fondu, který se týká Vzdělávání pro konkurenceschopnost, dokázali efektivněji nasměrovat - a to přímo do školství a jeho jednotlivých kapitol. Pokud se ty prostředky rozkutálí do jiných fondů, aspoň že se to nějak vyčerpá - ale problém je, že to ve školství bude chybět. Pokud chceme občany vzdělané a tedy konkurenceschopné, toto si nemůžeme dovolit. Tady jde ne hlavně o ostudu pana Dobeše, ale o to, že ty prostředky budou výrazně chybět.
Myslím si, že pan Dobeš na tomto resortu není vhodný, zaměřuje se příliš na okrajové záležitosti, které mu poradí některý z vybraných náměstků, ale z jeho kroků jde vidět, že nejsou zaměřeny systematicky k tomu, aby celkově pomohly žákům, Ve školství totiž nejde totiž jen o zvyšování platů učitelům nebo o to, aby každá třída měla interaktivní tabuli a aby učitelé vypracovávali všelijaké smyslupostrádající projekty navíc. Tady jde především o edukační proces všech školou povinných občanů, o jejich co nejlepší rozvoj, o zajištění co nejlepšího vzdělání pro co největší množství dětí, ať to bude v Praze, nebo v Zelené Lhotě.
Pokud stojíme před různými reformami, televizní pořady nám pomohou až okrajově, ty peníze je nutné dostat přímo do systému školství, k jednotlivým třídám a žákům ve všech regionech.