Pátek 29. března 2024, svátek má Taťána
130 let

Lidovky.cz

Diskuze

Chtěli po mně souhlas hned. To se nedělá, zdůvodňuje Nečas

Premiér Petr Nečas (ODS) odmítl na pondělním eurosummitu připojit svůj souhlas k dohodě o fiskální unii. ČR a Velká Británie se tak staly jedinými zeměmi, které smlouvu odmítly. Nečas již ve čtvrtek pro Lidové noviny napsal, že jej zklamalo hlavně 'fungování summitu', nyní přichází s dalšími argumenty.
Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.
VP

V. Prokeš

4. 2. 2012 13:27
ČR není pupkem Evropy, jak si asi Nečas myslí!

Po panu Nečasovi chtěli souhlas hned a po ostatních asi kdy? Nebo si Nečas myslí, že ČR je pupkem Evropské únie a premiér ČR musí mít proto nějaké priority nebo zvláštní zacházení?

0 0
možnosti
RL

R. Langer

14. 2. 2012 13:43
Re: ČR není pupkem Evropy, jak si asi Nečas myslí!

Jasně, mnohem lepší je něco podepsat hned, jak z Brusele zabučí, co? A nebo jak zabučíte vy, to by bylo ještě lepší, co? :-D

0 0
možnosti
RP

R. Pecho

4. 2. 2012 12:54
Nečas. Nekompetentní trouba.

Loutka v kmotrovských rukách. Nedůvěryhodný, zbytečný, předseda vlády. Ostatně Svoboda, se svou novou sestavou kmotrů potvrdil, co je ODS. Relikt minulosti.

Tož, hasta la vista, překábátění, modří, soudruzi. Na ministra Kubu a jiné vexláky nezapomeňte!

0 0
možnosti
JT

J. Tínek

4. 2. 2012 10:07
To také vypovídá i o tom,

co si o našich politicích myslí západoevropští politici.Když tady byl na návštevě britský  premiér(někdy vloni), tak na stanici BBC vysílali kousek tiskovky z Prahy, ale Nečase nebylo nikde vidět.Kameraman BBC bral záběr pouze na svého premiéra.

0 0
možnosti
PF

P. Fiala

4. 2. 2012 8:45
Středoevropské Trojské koně tu zanechal SSSR

Z desítek roků vymývaných mozků, několika generacím,  je dnes pouze asi polovina z množiny občanstva středoevropských států odpoutána od komunistických idejí levicových stran. Ta "zásadní polovina" je evidentní v ČR, viz volební výsledky a obsazování parlamentu, kde je soustředěna největší moc státu.

Jednotná několikaroční propagandistická mediální kampaň proti vyspělejším kulturním hodnotám západnějších států EU není náhoda. A mediální perzonifikace do lídrů nejvyspělejších a nejvýkonějších států EU, Německa a Francie, kteří řádně zastupují své občany, je jasným příznakem stylu neokomunistů domácích a i  zahraničních.

Nebyla náhoda, že pan Paroubek a jeho ČSSD spolu s KSČM destruovali vládu ČR v době, kdy předsedala v orgánech EU. Nebyla náhoda, že pan Papandreu, neokomunista, testoval Eurozonu, což si nakonec občané Řecka uvědomili a odvolali jeho i jeho stranu z řízení státu. Též závěrečný podpis Lisabonské Smlouvy byl obrazem politických sil.

My co respektujeme zákonitosti KAPITALISMU, bojujme trochu více proti těm co se jej snaží destruovat a prosadit opět KOMUNISMUS. Argumentujme, těm váhavým, kteří ještě nemají jasný světonázor, fakty číselnými či grafickými. Vždyť se nám Čechům nabízí cesta žít lépe jako nikdy předtím, a jedině díky tomu, že existuje Lisabonská Smlouva, že občané západní a střední Evropy se dohodli, že budou žít společně s námi z té střední Evropy. Tím je dána naše pozice politická a hlavně ekonomická vůči ostatním společenským uskupením kontinentálním. Nicméně naplňuje mne optimismem, že i mediokracie v rukou jiných je krátká na to, aby pohla masami občanů, kteří si snad z principu "jednoduchého" života uchovávají zdravý, racionální rozum a dokáží hodnotit racionálně reálná dění a dle toho i jednat. A pro ty váhavé přidávám graf o tom, jak si euroobčané, i my sami, vedeme v globální konkurenci, poučné je GDP Ruska:

http://econ2.wordpress.com/2012/01/12/gdp-cr/" target="_blank" rel="nofollow">http://econ2.wordpress.com/2012/01/12/gdp-cr/

0 0
možnosti
MB

M. Bilkova

4. 2. 2012 1:02
Necas se bal

Necas nechtěl vzít zodpovědnost,protože se boji.Ostatní jsou řeči,svědci o tom jeho "zdůvodňování ".I kdyby to podepsal,tak Narcis na Hrade bude stejne zdržovat a komplikovat. Jsme v rukou starého cloveka,který je uz dávno úplne mimo.

0 0
možnosti
SS

S. Sedlák

4. 2. 2012 8:33
Re: Necas se bal

Ano. Ten, kdo se bojí řekne NE proti 25 a ten kdo ne to řekne až přijde domů a zavře dveře.

Mimochodem onen starý člověk o kterém plácáte předpověděl právě tyto problémy, které Euro postihly.

0 0
možnosti
FD

F. Doušek

4. 2. 2012 0:14
Dalším státníkem, který prohlásil, že smlouvu

nepodepíše, je polský prezident.

0 0
možnosti
JD

J. Denemark

3. 2. 2012 19:14
Jak říkám, 25 "blbců" podpis deklarovalo....

..jen Nečas je rozumný a zodpovědný státník. Ten fakt ať si každý přebere po svém....

0 0
možnosti
MP

M. Pechar

3. 2. 2012 23:24
Re: Jak říkám, 25 "blbců" podpis deklarovalo....

Jasně, většina má vždycky pravdu, menšina se vždycky mýlí. Na tom hov** taky něco bude – miliardy much to dennodenně potvrzují…

0 0
možnosti
JK

J. Krásenský

3. 2. 2012 19:13
A už cukli i Poláci

Nátlak na představitele států, aby souhlasili je hrozivý. To už není EU s principem subsidiarity, ale protektorát pod knutou Merkozy!

0 0
možnosti
JD

J. Denemark

3. 2. 2012 19:17
Necukli...

0 0
možnosti
ZN

Z. Novák

3. 2. 2012 18:31
Problém pro pana premiéra

nebude možná ani vlastní smlouva, protože její náplní je přece  rozpočtová disciplina, kterou přece i on prosazuje.  Problémem bude nejspíš pan prezident, jemuž pan premiér nechce (nebo má strach) oponovat. Sám přece řekl, že nemělo smysl smlouvu podepisovat, když by ji Klaus stejně nepodepsal. Nevěděl jsem, že žijeme v prezidentském systému, v němž je premiér pimprle v rukou prezidenta. 

0 0
možnosti

P. Čech

3. 2. 2012 18:41
Re: Problém pro pana premiéra

Pane Nováku, myslím si, že se mýlíte.Osobně vidím problém opět v systému projednávání dokumentů konkrétně v absenci demokratických přístupů.  Příčina? Francie a Německo ztratily v 1. a 2. sv. válce statut velmoci a nechtějí se s tím smířit. Chtějí vládnout Evropě přes EU, kde získávají stále větší prostor k diktátu ostatním zemím. Všechno je to o boji o moc nad občany a to nejen v EU, ale i v jednotlivých státech. Zejména v těch státech, kde nemají uzákoněno referendum. K takovýmto státům patříme i my a sebemenší projev odporu německému a francouzskému diktátu je nutno ocenit.

0 0
možnosti
TP

T. Pansky

3. 2. 2012 17:55
Zatim nikdo !!! zduraznuji, ze nikdo nevysvetlil, k cemu ...

... by tato smlouva mela slouzit a proc by pro nas mela byt vyhodna. Naopak je nevyhodna z toho titulu, ze svazuje financni manevrovaci prostor pro jednotilive staty.

0 0
možnosti

P. Čech

3. 2. 2012 18:46
Re: Zatim nikdo !!! zduraznuji, ze nikdo nevysvetlil, k cemu ...

Navíc jsem nikde nenašel text této smlouvy, přeložený do češtiny. Co dělá ministestvo zahraničí, které by mělo onen text přeložit a zveřejnit před jeho ev. podpisem? Nic. Kníže si cestuje po světě a úředníci hrají mrtvého brouka. Je to důsledek politiky koaličnívh stran, které své občany, kteří je mimochodem platí, považují za stádo ovcí a hlupáků, kterým je třeba vládnout a ne jim poskytovat služby, jak by mělo v zastupitelské demokracii být. Stále více jsem přesvědčen o tom, že v ČR není žádná demokracie, ale tuhá diktatura politických stran.

0 0
možnosti